אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אטי זה הכי, אחי

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
מישהו צריך לממן את הספקיות
ביררתי את זה היום עם בזק, שהיא ספקית התשתית שלי. שאלתי אם אפשר לרדת מ-10 מגה ולהוזיל את העלויות. התשובה שלהם היתה שכן, אבל המחיר לא ישתנה. אם ארד ל-5 מגה זה יישאר 90 ש"ח ואם ארד ל-2.5 מגה, המחיר יהיה 80 ש"ח. בקיצור, המשתמש הצנוע, שכל מה שהוא שואף אליו זה לגלוש להנאתו, נאלץ לממן את הטכנולוגיה המתקדמת עבור אלו שמורידים סרטים, משחקים וכו'.
מירי | 20.02.12
31.
23 - מספר 11 מתכוון שהספקיות חוסמות אתרים ושרתים מסויימים
כי הגישה לאותם שרתים גובה רוחב פס גבוה, שהן מתחייבות עליו, אבל לא יכולות או מסוגלות לספק. מה הבעיה להתחייב על 100 מגה או אפילו 200, כשאתה לא יכול לספק אפילו 10 מגה בלי שיהיו תקלות? רק בישראל אין בעיה להתחייבויות ושקרים כאלה. אף אחד לא רוכש 100 מגה כדי להוריד מייל או לראות סרטון של 5 דקות ביוטיוב. אחרי ש MU נסגר, כמעט ולא נותרו אתרי צפיה ישירה ואפילו ההורדות הישירות כבר לא כ"כ ישירות (במיוחד כשרוב רובם של האתרים הישראלים נסגרו/הורדו מהרשת). אז למה ללשלם על 100 מגה, שהספק לא מסוגל לספק, ובשורה התחתונה כמעט ואין לך מה לעשות איתו? רק כדי להגיד: יש לי 100 מגה? תמיד אפשר לומר את זה, ולהשאר עם 5 מגה...
ל 23 | 19.02.12
30.
בין "מהירות מירבית" לבין מהירות אמתית
החוזה לא מחייב את החברות למינימום מהירות. כך, בחוזה של 10 מגה, אתה יכול להישאר רוב הזמן (בפרט בערבים ובסופי שבוע) עם 250 ק ואף למטה מזה. לתת 100 מגה בצהרי יום ב' כשאני לא בבית - לא עוזר לי. הייתי מוכן לשלם הרבה בשביל 5 מגה אמין וקבוע - אבל את זה - לא בזק ולא הוט (ןניסיתי גם את רוב ה- ISP) , במספר בתים - לא יודעים לתת. אז במקום סיסמאות ופרסומות - נא השקיעו בתשתית רלבנטית. אנחנו מפגרים בזנב העולם ה"מפותח" .
יואל | 19.02.12
29.
כתבה ללא שום ידע !!!
היום כדי לראות צפייה ישירה באיכות טובה צריך אינטרנט מהיר יותר מ5 מגה כדי להנות מצפייה ללא עצירות. היום רוב המידע אם זה סרטים משחקים הם בנפח גדול מאוד שזמן ההורדה מצטמצם באופן משמעותי עם גלישה במהירות גבוה. ובנוסף אין כמעט משתמש שלט משתמש ברשת ביתית של יותר ממחשב אחד שפה האינטרנט מתחלק ביחס למחשבים הפעילים. מהירות גבוהה תשפר לכם את איכות הגלישה . תהנו.
מוטי | 19.02.12
26.
אבל מה עם העלאה????
מהירות הורדה יופי. אני לקוח עסקי. אני צריך לשלוח ללקוחות שלי קבצים של ג'יגה או 2 לעיתים קרובות. אם אני רוצה חבילה שתכלול מהירות העלאה נורמלית זה יעלה הון תועפות. בחבילות הרגילות, מהירות העלאה מקסימלית היא 2 מגה. זה מעצבן. ג'יגה העלאה אורך כשעה וחצי. אם אני מדבר עם נצגים גם מהוט וגם מבזק בין לאומי הם אומרים שאין דרישה למהירות העלאה גבוהות יותר. בעעעעסססההה.
רפי | 19.02.12
22.
הכל שטויות. אין באמת דרך לספק פה אינטרנט במהירות גבוהה באמת.
גם אם יש לך 100 מגה ביוטיוב, כבר שנים שההורדה הרבה יותר איטית. למעשה רוב השרתים שבהם אנשים משתמשים לא מסוגלים לספק מהירות הורדה מקסימלית, בטח לא שרתים עמוסים כמו youtube או שרתי ההורדה למיניהם. יתרון יהיה רק למי שמוריד דברים משרתים ריקים (כלומר הורדה של דברים חינמיים וכד'). אין שום צורך לעבור את ה5 מגה כי פשוט לא נוכל להרגיש בכך. כבר ראינו שהחברות גם ככה חוסמות שיתופי קבצים (עובדה שאני עם 12 מגה ואני מקבל את אותה מהירות שהייתי מקבל עם 2.5 מגה בביטורנטים - והיא נמוכה אפילו ממהירות של 1.5 מגה רוב הזמן). בקיצור התשתיות בארץ על הפנים, והקישוריות שלנו על הפנים כך שלא יהיה אפשר באמת להנות פה מאינטרנט יותר מהיר מ5 מגה, גם אם פותחים 10 חלונות יוטיוב לא יהיה הבדל בן 5 מגה ל20 מגה וכו'
אין חכם | 19.02.12
20.
אתם מפספסים את העיקר : למה לא לשלם עבור תעבורה האמיתית כמו מונה חשמל או מים ?
אם אני צורך בממוצע 10 קילוביט לשנייה כל הזמן, אני אשלם עבור 10 קילו, אם אני צורך 100 מגהביט לשנייה כל הזמן אני אשלם 100 מגה וגמרנו ... למה לבוא עם כל החבילות עם ההגבלות על הרוחב פס ? שכל אחד ישלם לפי הצריכה שלו, שניתן למדוד אותה בקלות. שישימו לכולם את המודם הכי חדש וזהו, וימנו תעבורה לכל לקוח.
שרון | 19.02.12
19.
מבחינת מהירות - 30 הרבה יותר טוב מ-5
לאחר שאני קונה משחק ב-steam אז כדי להוריד אותו אני מעדיף שתהיה לי מהירות של 30 מגה מאשר 5 מגה. זה פי 6 יותר מהיר מאשר המהירות המוצעת פה בכתבה. זה אומר שבשביל להוריד משחק ששוקל 15GB לוקח 6.82 שעות בערך ב-5 מגה ולוקח בערך שעה ורבע ב-30 מגה. זהו הבדל רציני מאוד. בנוסף עדיין מעצבן שלא מטפלים במהירות העלאה. איטי מאוד ומעצבן במיוחד במשחקי רשת.
DOA | 19.02.12
17.
ל-1-2-3, כולכם צודקים, אבל!
ל-1. נכון, ההתרכזות היא בתעדוף כולשים אבל בא נראה אותך מוצא חבילת גיימר של 2.5 מגה... החברות מנצלות את זה למכור לך מהירות גבוהה יותר ובכל מקרה זה עולה מאוד יקר. אני הצלחתי לשחק אונליין טוב מאוד עם חיבור רגיל של 5 מגה ופינגים של 30 מילי. לא כל שרת יעבוד בפינגים כאלה אבל יש מספיק כאלה לבחור מהם. ל-2. אתה צודק אך נאיבי. רוב האנשים יזכרו בזה רק אחרי שיקבלו חשבון מנופח ויטפלו בזה רק "כשיהיה זמן". הם לא יוצאים פה פראיריירים ותזכור את זה בכל קניה שאתה עושה. קניה טובה היא בד"כ כשאין ביקוש למוצר או שהוא פגום בכל שאר הקניות אתה תקבל מחיר שהוא לא פחות מ"הוגן" ומי מחליט מה זה הוגן? הם. בד"כ כקרטל במדינה שלנו ל-3. נכון, יתקעו דברים, אבל אפשר להמתין עם ההורדות ללילה ואם משהו דחוף אז אל תראה סטרימינג או לפחות תעשה באפר טוב. זה חוסך מאות שקלים בשנה וכל מה שצריך לעשות זה להיות פרקטי. ב-10 מגה אפשר להוריד סרט של 700 מגה ב 18 דקות. נכון זה לא HD, HD לוקח בערך שעתיים, עד 3 וחצי תלוי ברזולוציה אבל אם זה כל כך בוער לך עכשיו אז תראה את זה באיכות רגילה. זאת לא התפשרות גדולה מידי. זה מאות שקלים בשנה וזה דורש שינוי התנהגותי זעום. מי שמוריד בשביל מחר, יכול להסתדר עם 2.5 הכותב צודק בסך הכל.
עמית | 19.02.12
16.
זה מצויין וטוב שמתקדמים הלאה, עם המהירות יבואו גם החידושים...
אתרים מדליקים יותר וכו', ברגע שיש משאב יהיה לו גם שימוש, אבל עדיין יש שני בעיות עיקריות והן : 1. upload זוועתי, מה עוזר לי שאני יכול להוריד במאה אם אני יכול לשלוח רק אחד? 2. האתרים בחול לא יזוזו גם אם ישיה לכם גיגה, החברות חוסמות את מהירות הגלישה לחול!.
דוד | 19.02.12
15.
הכותב מטעה ,צריך יותר ויותר מגה לשניה
אם אתם רוצים לעשות שיחות וידאו לראות סרטים בסטרימינג ולהוריד קבצים מרשתות שיתוף בהחלט צריך. וכשלכולם יהיה רוחב פס נורמלי נוכל לדבר אחד עם השני בוידאו ולא בטלפון ולחבר את הטלויזיה לאנטרנט -כי יהיו שם הרבה תכנים ולחסוך המון כסף על שיחות . כרגע האינטרנט לא מספיק מהיר לכל זה. צריכים לדרוש גם שיעלו את מהירות האפלוד ויגדלו עוד יותר את רוחב הפס לחול.
משתמש | 19.02.12
11.
איסור על אפלייה בין תכנים ותקנים למהירות גלישה לחול
מה שבאמת משרד התקשורת היה צריך לעשות כדי להביא לתחרות הוגנת ולדאוג לטובת הצרכן זה: 1. לאסור על ספקיות האינטרנט להפלות בין מי שגולש ל YNET ומי שמוריד TORRENTS וכדומה. 2. להציג קריטריונים ברורים אחידים ושקופים למהירות הגלישה בין הספק לחול בפועל. מוכרים לי חבילה של 10M בבזק בינלאומי. אחלה. אני מורד קובץ מהאתר שלהם במהירות 10M. אבל לשרתים בארהב אני מגיע במהירות של 1.5M עד 4M תלוי ביום ובשעה. אומרת לי המוקדנית האינטילגנטית בבזק בינלאומי - אני לא מבינה מה הבעיה אנחנו מתחייבים לתת לך גלישה של 10M וזה בדיוק מה שאנחנו נותנים.
אבנר | 19.02.12
9.
לא מסכים עם הכותב
מהירויות גבוהות פותחות דלתות חדשות ואפשרויות שמהירוית של 5 ואפילו 12 מגה לא יכולות לאפשר. סטרימינג חלק באיכות 1080p, שרותי טלויזיה אונליין ושימוש בשרותי ענן באופן מאסיבי, מאוד לא נוחים במהירויות נמוכות ולכן לא הופכים לסטנדרט. זה נכון שרוב האנשים עדין לא זקוקים לשירותים האלה אבל מצד שני , גם צפיה ב hd ב youtube היתה חלום פעם והיום זה הסטנדרט. גם ההבדלים במחירים הם לא גבוהים במיוחד אם קצת להתמקח. בפעם האחרונה ששידרגתי את המהירות שלי הורדתי את המחיר (וגם קודם לא שילמתי הרבה)
פבל | 19.02.12
7.
זה נכון, פעמים רבות, למשתמש הבודד אבל לא למשפחה.
כן, 2.5 או 5 מגה יכול להספיק לגלישה רגילה, הורדת שיר או צפיה בסטרימינג אבל משפחה שבה ההורים רואה סרט מה VOD של יס (שמועבר על גבי רשת האינטרנט), הבן מוריד קובץ גדול והבת שומעת מוסיקה בסטרימינג צריכים יותר מזה. בכלל, כיום בארץ זה עוד לא ממש עובד אבל כשיתחילו להציע תוכן מגוון בסטרימינג, כמו בארה"ב (למשל הולו או נטפליקס), ובאיכות HD הצורך למהירות גבוהה יגבר. גם שיפור מהירות החיבור לחו"ל (שעשויה להשתפר כשבזק בינלאומי תסיים את סלילת קו התקשורת החדש שלה) יביא לגידול בשימוש של שירותים דומים ובאיכות משופרת ויגביר את הצורך במהירויות גבוהות.
אמיר | 19.02.12
5.
אינטרנט מהיר
למי שמשתמש בהורדות סרטים זה פשוט ירד לו יותר מהר. אני מוריד סרטים ששוקלים 20 ג'יגה עם אינטרנט 12 מגה .. זה לוקח כמה שעות . עם 100 מגה בשרתים הנכונים זה ירד לי תוך עשרים דקות .. חוסך זמן :] בגלישה באתרים לא נרגיש הבדל . אבל למשתמשים הכבדים זה בטוח עוזר ומועיל . בארהב 100 מגב זה סטנדרט .. לא כמו הפירסומת של בזק ..
טל | 19.02.12
3.
לא נכון. צפיה בסרט יוטיוב באיכות גבוהה ביחד עם הורדת קובץ כבד
תגרום לתקיעות בצפיה בסרט. מצד שני, התרכזות רק במהירות ההורדה גם היא שקר, מהר מאוד מהירות ההעלאה הופכת להיות צוור בקבוק קריטי (גם הוט וגם בזק מציעות מהירות העלאה מצחיקה יחסית למהירות ההורדה) בבזק מהירות ההעלאה היא פחות מ1M לא משנה מה מהירות ההורדה, והוט לא יותר טובים.
אבי | 19.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת