29. רוצים את עובדי בומברדיה ! שהם יתחזקו כמו שצריך !!!ואז סוף סוף העסק יפעל בלי תקלות !!! עובדי הרכבת רק גרמו בלי סוף לתאונות, שבנס לא הסתיימו באסון. הם לא מסוגלים לתחזק את הקרונות החדשים !!!!! אם בומברדיה לא יעשו את העבודה- נמשיך כמו במאה הקודמת !!!!!! יונית | 20.02.12 (ל"ת)
28. מה גם ציבור הנוסעים אינו צד להליכים? הרי אין אף אחד שדואג לאינטרסים של כלל הציבור !!!!!!!! פזית | 20.02.12 (ל"ת)
27. השר כץ מבזה את בית המשפט והשופטת לא מטילה קנסות חבל שהכול מעוות במהלך מו"מ באמצעות בית המשפט הוא נוקט בהליך חד צדדי ולא מאושם בביזיון בית המשפט-עובדי קבלן לא יעשו עבודה טובה יותר,תנו משאבים לעובדי הרכבת והדרכה מהחברה יצרנית הקרונות ותראו שעובדי הרכבת יבצעו עבודה ראויה מוטי | 20.02.12 (ל"ת)
25. תנו שירות ללקוחות הרכבת היא שירות לאזרחים. הועד הנוכחי לא הפנים את זה ולא נראה לי שיפנים בקרוב. כנראה אין ברירה אלא לפטר את כולם ולקלוט את אלה שבאמת רוצים לעבוד. אנחנו לא צריכים עוד גוף מושחת כמו הנמלים. משה | 20.02.12 (ל"ת)
23. כץ. התקפלת. פשוט חסר עמוד שדרה דוח מבקר המדינה וקץ הקריירה הפוליטית שלך כבר בדרך | 20.02.12 (ל"ת)
22. מנכ"ל הרכבת חייב לשלם את המחיר , והשר צריך ללמוד הלכות בפוליטיקה ארגונית . מנכ"ל רכבת שלא מכבד את עובדיו ולא מסוגל לנהל איתם משא ומתן נורמלי כמקובל בכל העולם חייב ללכת הביתה . כץ , בולדוזר של נייר שעושה טעויות של טירון , אם ברמתו הוא לא יודע שלא ניתן לקיים הסכמים חד צדדיים או שלא ניתן לסגור אירגון כנראה שהנפיחות שלו נובעת מטיפשות . את המחיר תשלם בבחירות הקרובות ( יחד עם ביבי ) . אבי | 20.02.12 (ל"ת)
17. נראה שהנהלת הרכבת משקרת את הציבור וגם את עובדי הרכבת 1. אם לא היה להנהלת הרכבת מה להסתיר, לא היו מבקשים פסק זמן לשקול חשיפת ההסכם עם בומברדיה. 2. כניעתו של השר כץ לרצון הנהלת הרכבת מראה כמה יעיל לחץ הלוביסטים של היצרן. 3. עצוב שגלל לוביזם עשיר ומשומן יוצרו עוד דורות של עבדי קבלן. אבי | 20.02.12 (ל"ת)
15. זה כואב, זה לא נוח, אבל אסור לתת לרשויות לשבור (שוב) את העובדים גם מבחינתי זה סיוט להתנייד באוטובוס במקום ברכבת, אבל אנחנו חייבים להתעלות מעל הנוחות הרגעית ולזכור בשביל מה יצאנו לרחובות בקיץ. רצינו צדק חברתי, וזה אומר גם להגביל ציבורית וגם חוקית את כוחו של מעסיק ביחס לעובדים. עובדי קבלן זו המצאה שנועדה לרוקן מתוכן את הכוח לעובדים שהושג במשך עשורים של מחאה. מצידם של עובדי הקבלן - השיטה הופכת אותם ללא מאורגנים, הם זוכים למשכורת נמוכה יותר, והביטחון שלהם נמוך. מבחינת העובדים הקבועים - הם אמצעי לחץ לאמור "יש מי שיחליף אתכם", ולהורדת תנאי העובדים. זה מושחת. כבר שכחנו שהעובדים זה אנחנו, כולנו? את מחאת הקיץ? את מחאת כיבוש וול סטריט? כבר שכחנו שאנחנו כולנו ה-99 אחוזים? שה"תחרותיות" שמקדמים בעלי ההון והממשלה היא לא תחרותיות להנגשת משאבים לכולנו - אלא תחרות שאנחנו צריכים להתחרות אחד בשני? איכשהו כשמדובר בעובדים צריך תמיד "לחסוך ולהתייעל". זו פשוט הולכת שולל מתמשכת! נועם | 20.02.12 (ל"ת)
13. הציבור רוצה רכבת פועלת לא תאונות ושביתות שהוועד הביא עלינו. במקרה הזה צריך מיקור חוץ דור | 20.02.12 (ל"ת)
12. העובדים של "בומברדייה" הם עובדים של "בומברדייה" אולי ועד עובדי הרכבת רוצה להיות גם זה שמייצר את הקרונות בקנדה? יותר טוב, הנהלת "בומברדייה" מתבקשת לעזוב לאלתר את מקומות מושבה, ועד עובדי הרכבת יכול לנהל את "בומברדייה" טוב יותר. הם הוכיחו את זה פה. אמיר | 20.02.12 (ל"ת)
10. עובדי קבלן שוב? מדוע אנו נגד עבודה מאורגנת? שוב הממשלה דוחפת להפרטות ומיקור חוץ. שוב ניתקל בעובדי קבלן אשר יעבדו בשכר נמוך ויתחזקו את הקרונות שבהם אנו נוסעים. כמובן שהנהלת הרכבת לא תפטר עובדים אבל... הקרונות החדשים יתוחזקו ע"י חברה קבלנית, העובדים הוותיקים אשר מתחזקים את הקרונות הישנים לאט לאט יצאו מהעבודה כי יקנו יותר קרונות חדשים. נשאר עם עובדים אשר אין להם עבודה ואז יתחילו הפיטורים. ושוב נישאר עם חברה ממשלתית שעובדיה עובדי קבלן אך המנהלים מקבלים שכר גבוה כי הם "חוסכים" כסף. לא לזה פיללנו!!!!! ישראלי | 20.02.12 (ל"ת)
9. עם ישראל לא רוצה את הרקבת הנוכחית ואנשיה. אנו דורשים רכבת עם אנשים אחראים. אנו דוררשים רכבת שעובדת ללא הפסקה גם בשבתות וחגים. היום יידע העם אם יש לישראל שופטים או מריונטות. פישלזון | 20.02.12 (ל"ת)
6. הועד לא יכול להכתיב להנהלה כיצד לנהל את הרכבת. הוא צריך לדאוג לתנאי העובדים ולכך שהעובדים יעשו מלאכתם נאמנה ולא יחבלו כפי שהם עושים היום. כל הכבוד לשר כ"ץ אולי הוא ילמד את העובדים וההיסתדרות שהם לא יכולים לשלוט במדינה או לתפוס אותה ב...... שלמה כ | 20.02.12 (ל"ת)
5. לסגור את הרכבת מייד. להעביר הכל למיקור חוץ ולפזר בכמה חברות שונות כך שאף אחד לא יחזיק אותנו הנוסעים בביצים שוב. המשלם | 20.02.12 (ל"ת)
3. דרוש שינוי מהשורש אין מקום להתנהלות כזאת ב 2012 , צריך לבצע שינוי מהשורש, אם הרכבת היתה מופרטת השירות היה ברמה גבוהה חנן | 20.02.12 (ל"ת)
2. זכותי כאזרח להשתמש ברכבת באופן יציב וקבוע, ולא להמר בה כקזינו, יש ? אין ? אולי ? יגאל | 20.02.12 (ל"ת)
1. להעיף את כולם ללשכת אבטלה! לא מסוגלים לתחזק את הרכבת אבל לא מאפשרים לאף אחד לתחזק אותה! לישראלים נמאס לחיות ב-2012 ולהרגיש שנוסעים ברכבת של 1980!!! העובדים מיושנים וישנים ואם לא מסוגלים לתת שרות לציבור יש להחליפם!!! s | 20.02.12 (ל"ת)
עיני וכץ הסכימו על מתווה שימנע שביתה ברכבת בשבועיים הקרובים
29 תגובות לכתיבת תגובה