אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": הממשלה עשויה לסייע לספקים קטנים

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
רעיון טוב, אבל בלתי ניתן לישום...
כולם יודעים שאחד שהעלויות הכי גבוהות בתימחור מוצר הן עלויות השיווק וההפצה. חברת הפצה גדולה שתקלוט סחורה מכל הספקים ותפיץ למכולות, אולי תחסוך כמה שקלים לספקים(כשתקנה מהם את הסחורה) ואז כשתצטרך להפיץ בעצמה תוציא שוב את מה שכביכול חסכה... מה גם שחברת הפצה שתקלוט סחורה ממתחרים שונים, נניח קוקה קולה וטמפו, למי מהן היא תתן עדיפות? בקיצור, הפתרון היחיד שכל ספק יקים מרכז מכירות טלפוני ויחסוך בכך את עלויות השיווק ויוזיל מעט את עלות המוצר. ובלי שום קשר, אני רוצה להזכיר לספקים הגדולים שהם גדלו בזכות המכולות, הנהירה והעדיפות שהספקים נותנת לרשתות השיווק עוד תעלה להם ביוקר !!! כולם כבר שכחו שרשת שיווק גדולה פשטה את הרגל(קלאב מארקט), למי שטרם הפנים, הסיכויי שזה יקרה שוב עדיין קיים !
צ'ומפי | 22.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת