אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כץ: "עד 2013 שוק הרכב יפעל בהתאם לכללים חדשים"

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
המשך עובדות..
סובארו טריבקה עלתה כ389 וירדה ל319 ב.מ.וו הודיעה עלהוזלות מטורפות של בין 20-30 אחוז חברת טויוטה הידועה כחברה בעלת מדיניות מחירים אחידה, נותנת הנחות של עשרות אלפי שקלים על דגם הקאמרי המגיע ביבוא אישי. עוד הגדילו טויוטה לעשות ופתחו בליך יבוא דגמי ההייבריד של הקאמרי ודגם הוואן המצליח הטויוטה סיינה.  ישנן דוגמאות רבות לאופן בו השפיע ערוץ היבוא האישי על תמחור כלי הרכב לצרכן הפרטי על ידי היבואנים הרשמיים. פתיחת השוק ליבוא מקביל הייתה כישלון חרוץ. רק מי שמכיר את החזירות והמיליטנטיות של היבואניות הרשמיות, ידע כי מהלך זה הוא לא אחר מאשר בדיחה גרועה. המלחמה היומיומית שמבצע איגוד יבואני הרכב בערוץ היבוא האישי הוא עצום. היבואנים הבינו כי השר כץ בשונה מקודמיו, מעוניין להמשיך את הערוץ היחיד שגורם לתחרות אמיתית...הם הבינו כי פקידי משרד התחבורה שהיו בעבורם משתפ״ים בתקופת מופז, לא יוכלו לנהוג יותר כנגד המדיניות שהנחה השר הנוכחי וכעת מן הסתם יחפשו היבואנים משתפ״ים אחרים אם באיגוד המוסכים, בהנהלת המכס, במכוני הרישוי בכדי לבלום את היבוא האישי...אוטוטו בזכות זליכה והשר כץ, לא יהיו מעאכרים והענף ימוסד ותהיה תחרות אמיתית. כיום בגלל המצב באיטליה, פורטוגל, יוון פ, התכווצו הבנקים והם אינם סלחניים כבעבר. לקוח שתשלום החודשי עבור הרכב החדש שרכש לא כובד, הבנק או גוף המימון מעקל הרכב מיידית! ישנם כלי רכב רבים במחירים מצחיקים בכונסי נכסים בבלגיה ובגרמניה. פולקסווגן פאסאט חדשה מונעת במנוע דיזל ב12000 אירו. יש דוגמאות רבות...
המשך של האזרח | 25.02.12
14.
האזרח הקטן
כל המסקנות האלה לא באות להיטיב עם האזרח הקטן (שנשאר קטן !) אלא עם המאכערים וכל הגורמים שעומדים מאחוריהם, מה ההיגיון בלהגדיל יבוא של יותר מכוניות משומשות ללא אבא ואמא ? המחיר צריך לרדת מהמסים ותחרות לא תצמח פה כי היצרנים רוצים רק יבואן אחד בלעדי ואין מה לעשות נגד זה.
דודו | 24.02.12
9.
כץ הוכיח כי הוא ראוי לתפקיד השר !!!!ו
אדוני שר התחבורה. בבחירות הבאות לא נשכח אזרחי מדינת ישראל לא ישכחו את עמידתך האיתנה במכבש הלחצים אשר לא פסק לרגע עליך ועל פרופסור זליכה מחבורת. הלוביסטים והעסקנים אשר טובת הציבור כלל אינה מעניינת אותם אף ע"פ שהם נבחרי ציבור אלא הם פעלו ועדיין פועלים מתוך אינטרס אישי ומופעלים ע״י יבואני הרכב כמו שציינת לא קל לעמוד מולם מול המפלצת בעלת ההון האדיר אשר נוצרה מחוסר תחרות בשוק ובמשך עשרות שנים צברה עוד הון וכל פוליטי באמצעות ההון שאנו האזרחים נתנו להם לצבור שימו לב אזרחי מדינת ישראל איך החליטוה יבואנית במוו להוזיל את המחירים בעד33% כמה המפלצת הנקראת יבואני הרכב התעצמה במהלך השנים בקיצור אדוני השר המשך בדרכך הישרה והאמיצה ואנו האזרחים נעשה את המוטל עלינו בבחירות
שי | 23.02.12
2.
האם באמת כץ יפנה נגד מי שהביאו לתפקיד? הרי האם זו לא הסיבה שהביאה אותו לתפקידו?
האם כץ לא נמצא בתפקיד שר התחבורה כמישהו שתפקידו לעודד את השימוש ברכב פרטי על פני רכב ציבורי? האם כץ מלא מנסה לדרדר את התחבורה הציבורית בארץ? האם כץ לא מנסה להעלות את השימוש ברכב פרטי - כי כך הממשלה תרוויח יותר מיסים? האם כץ לא מעודד את העלאת מחירי הדלק - כי כך הממשלה תרוויח יותר ממיסים? האם כץ פעל במשהו לבפתירת הבעיות בכרבת ישראל - כלי התחבורה הציבורית שאמור להיות היעיל ביותר בישראל? האם כץ לא פעל בכל דרך אפשרית לטובת הפרטת רכבת ישראל - ומסירתה לידיד טייקון כזה או אחר? האם השינויים שכץ ינסה לעשות לא יפעלו כנגד אזרחי המדינה ובעד קבוצה מצומצמת של אנשים - היבואנים ובעלי חברות הליסינג? האם מישהו מאמין לשר התחבורה?
דרום לבנון | 23.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת