אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עושה את שלו: פרוקטר אנד גמבל בונה על השקת מותג הטיפוח הגברי אולד ספייס

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
כתבה מאוד מעניינת... אבל
אני מעריך שאם הקמפיין העולמי של נטורלה היה מבריק כמו הקמפיין העולמי של אולד ספייס אז גם נתח השוק של נטורלה היה צומח באופן משמעותי... המבחן האמיתי הוא של השיווק בפרוקטר הוא יצר נתח שוק בכלים פרסומיים/ שיווקיים "הום מייד". בכל אופן, מקווה שהם ינקטו במחירי חדירה אחרת הצרכן יזנוח את אולד ספיס לטובת קמפיין עולמי מבריק יותר...
אסף | 27.02.12
1.
חבל - המותג הפך נחות עוד יותר..
היה לי אפטר שייב אולד ספייס מקורי לפני 20 שנה בערך עם ריח מדהים ואריזת בקבוק לבן נוסטלגית, באמת אחד הטובים והפשוטים. עכשיו הריחות והאריזות מזכירים סתם מוצרים ג'נריים ללא שום יחוד, כמו כל עוד מוצר עממי עם ריחות של מטהרי אויר ותדמית של ארס מצוי, חבל... לתשומת ליבכם פרוקטור....
אלון | 26.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת