14. יפה ומבורך שיש עוד מתחרים בתחום כמה שיותר פיתוח לשוק הזה יותר טוב. אבל חסר לי מידע כדי שאני אוכל להשוות...מה הטווח שלה? יש לה הטבת מס?? רוני | 28.02.12 (ל"ת)
13. שכחו רק לציין שיש רק 4 מושבים מכוניות מקבילות עולות הרבה פחות...למה כל כך יקר? רועי | 28.02.12 (ל"ת)
12. החשמליות שוברות לי את הגב אני מעדיף את הדגמים הרגילים של הפלואנס ושל הפיז'ו דותן | 28.02.12 (ל"ת)
11. תזכורת לטוקבקיסטים בשכר של בטר פלייס: שקיפות! שקיפות! שקיפות! להמשיך להפציץ ולהדגיש את נושא השקיפות בחוזה של בטר פלייס. אמנם שקיפות מחוייבת ע"פי חוק ועדיין מדובר בחוזה לא כדאי אבל להמשיך להדגיש, זה הקלף. אני רוצה בכל כתבה על רכב חשמלי מינימום 80% תגובות שלנו. לא לשכוח לעשות לייק לתגובות של עצמנו ולהוריד את הדירוג של כל התגובות שלא מטעמנו. בינתיים עבודה טובה על הכתבה הזו. לא לשכוח להכנס שוב אחרי ארוחת צהריים ולוודא דומיננטיות בתגובות. ר. צוות אקטיב ניו-מדיה | 28.02.12 (ל"ת)
10. פיג'ו חשמלית פורד מביאה את הפיאסטה הידנית ב - 70K ש"ח אז למה להשקיע עוד 30,000 שקלים בשביל פיג'ו חשמלית קטנה שלא יודעים אם בכלל תהיה טובה. ב - שלושים אלף שקלים תוכלו ליסוע שלוש שנים ולמכור את הרכב במחיר מעולה. רונן | 27.02.12 (ל"ת)
8. ל-1 ו-3 חברים, אתם יודעים לקרוא? בפיג'ו c-zero ופיג'ו i-on אתם תשלמו בשכירות הסוללה כ-1,100 ש"ח לחודש (לא 100) וגם 400 שקל לחודש על חשמל!!! בבטר פלייס תשלמו 1,090 ש"ח לחודש על שכירות הסוללה כולל החשמל. אז מי יותר זולה? אני חושב שבטר פלייס... תומר | 27.02.12 (ל"ת)
7. חסר כאן הרבה מידע- כמה בתכלס נצטרך לשלם עבור "התדלוק" לפחות בטר פלייס חשפה את המחירים המלאים כאן רב הנסתר על הגלוי ליאור | 27.02.12 (ל"ת)
6. התחרות מבורכת כמה שיותר דגמים ככה כמה שיותר אנשים יעברו לחשמליות. אני דווקא מעדיף את הפלואנס כי שם לפחות אני יודע את כל המידע עילם | 27.02.12 (ל"ת)
5. אני קונה מיד... החברה שיכולה לא רק לדבר אלה לספק ובמחיר סביר תרוויח בענק. בוודאי שאסור לנו שבטר פלייס תיתן את הפתרון היחיד יוסי | 27.02.12 (ל"ת)
3. החשמלית שלהם נראית לי הרבה יותר הגיונית מהפלואנס קודם כל, מדובר במיצובישי שנמכרת גם על ידי פיז'ו-סיטרואן מדובר במכונית עם טווח עירוני - ולכן מאוד הגיוני לבנות אותה במידות עירוניות ולא XXL החכרת המצבר ב - 100 ש"ח לחודש סבירה בהחלט. החשמל בשנה-שנתיים הראשונות יהיה זול. והציפיות סבירות בהחלט, רק כמה עשרות מכוניות למשוגעים לדבר. בניגוד לאגסי שטוען שמכור כאן יותר מ 10000 חתיכות בשנה הראשונה. ובקשר לסינית? לכולם ברור שהמחירון מיועד לרואי החשבון של חברות הליסינג בלבד. המחיר האמיתי שלה ללקוח הוא פחות מ 70 אלף ש"ח נהגוס | 27.02.12 (ל"ת)
2. הממשלה אף פעם לא תאפשר רכבים שיטענו משקע רגיל.. הם רוצים לקחת לנו מס שווה ערך לבלו של הדלק לכן מחייבים התחברות לחברות שיספקו להם מידע על כמות קמ"ר נסיעה בכדי שיידרשו מס נסיעה מהאזרח! עד מתי נשתוק!?! המשלם | 27.02.12 (ל"ת)
יבואנית פיז'ו וסיטרואן תשיק מכונית חשמלית ב-100 אלף שקל
15 תגובות לכתיבת תגובה