אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שי אגסי: "המלה 'רווחי' הפכה למילת גנאי בישראל מאז הקיץ האחרון - אבל אנחנו נהיה רווחיים"

121 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

121.
המיזם של שי אגסי הוא שלב הכרכי בדרך לעולם נטול אנרגיה פוסילית
המיזם של שי אגסי הוא שלב הכרחי כדי להגיע לרכב נטול שימוש באנרגיה מחצבית השלב הבא הוא שילוב של מערכות להפקת אנרגיה מתחדשת שאינה תלויה באנרגיה מחצבית כלל ואין בה צורך במצברים. דוגמה לפתוח מתחום זה היא מערכת להפקת אנרגיה מהחום האגור באטמוספרה שנימצא בשלבי פיתוח. יוסי אינהורן http://www.energianews.com/article.php?id=9184 http://greenenergy.webix.me/ greenenergy/yossein@gmail/com
יוסי אינהורן | 03.03.12
120.
העולם עובר לאנרגיה חשמלית !
חבל שחלק מהמגיבים פה צרי עין ומחשבה, אבל זה טבעי, קשה לנו כבני אדם להטמיע טכנולוגיה חדשה שתשנה את העולם, מה גם שחברות הדלק ממש לא מרוצות מזה שקיימת חברה שתספק אלטרנטיבה זולה, ידידותית ואיכותית. אני ממליץ לכולם לבוא כמוני למרכז המבקרים בגלילות ולהתרשם מההצעות כמו גם לנהוג במכונית החשמלית. ולכל המקטרגים שקצת נשמעים כמו זקן שמנסים לשנות לו הרגל ישן - תפתחו את קצת את הראש..
יוסף | 29.02.12
118.
שי אגסי ,רווחי זאת לא מילת גנאי
שי אגסי , לפני שאתה משמיץ ,כך בחשבון שאתה עדיין לא הוכחת כלום,אולי הוכחת שהגרמנים טפשים שקנו את הלוקש שלך ״נייטוויוור״ שלא יצא ממנו כלום,גם מבטר פלייס עדיין אין כלום וכמו שאני מבין אתה תעזוב בשלב מוקדם למייזם נוסף שלא יצא ממנו כלום. אנחנו היום יודעים בוודאות שבעקבות הריכוזיות והאי תחרות החברות אינן יעילות ולכן המחירים בארץ גבוהים ואת המצב הזה יש לשנות ע״י חרם ובעתיד ע״י ייבוא,ואז גם המחירים יהיו סבירים וגם החברות יהיו רווחיות שי לא מספיק לדבר שבזה אתה חזק ,אין ספק,צריך להביא תוצאות לאורך זמן ובסאפ הבינו שאת זה לא תספק,אני מקווה שעידן לא נאיבי,ימים יגידו
המופתע | 29.02.12
116.
לאדון 109 וכל מי שבעד שי אגסי
אם הייתם קוראים את העובדות הייתם רואים שהמחירים שהולכים להיות בארץ יהיו גבוהים במאות אחוזים מהמחירים בחו"ל וכבר פה נוצרת הבעיה. אבל חוץ מזה הכל זה עניין של ביקוש והיצע ובואו נראה כמה פראיירים יגיעו ויקנו את המכונית הזאת שנטענת רק בתחנות מיוחדות. ד"א אני אופנוען אז תשתדלו לא להתקע יותר מדי בשוליים - זה יפריע לי
הגיוני | 29.02.12
113.
Has anyone thought of the batteries evnirnmental factor?
We are ignoring this sever problem which is detrimental to the environment. And that is when the battery dies. No matter how recyclable it is, eventually, it will need to be buried in the ground. Lead and other dangerous chemicals will sip onto the ground, to the drinking water and what not... Don't forget to mention it. If a consumer is environment-conscious, you must get all the facts before you make a decision.
Themule | 28.02.12
110.
הערה לטוען מ-35: לא, יזם לא אמור להיות פילנטרופ. יזם צריך להיות גם בן אדם אנוש.
אתה טועה. לא כך זה בעולם !!!@ כך זה אך ורק בי ש ר א ל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רק בישראל הרווחים של יזמים הם ברמות על לכל פריט בודד !!!! אפילו על מוצרים זעומים. אין עוד יזם בעולם, שעובד על בני עמו , כמו יזמים בישראל העובדים על בני ארצם!! אין שום בקשה שיזמים יהיו פילנטרופים. יזמים צריכים להיות - בני אדם , אנושיים, מענטש -מה שנקרא . רוצים שיקנו מהם - שיהיו בני אדם !! תרוויחו , אבל תשאירו גם לאחר משהו לחיות . יזמים פה , מזלזלים בציבור , דוחקים אותו לפינה, וזה זה הגורם לאותה שאת נפש של הציבור בהם. בני אדם נבדלים מחיות בכך שבני אדם שמים לעצמם גבולות לכל דבר בחיים , גם לכמה שאפשר למצוץ את כספי האחר. לחיות - אין גבולות . יאכלו ללא הרף עד הסוף את הפגר ככל שעדיין קיים אפילו ויתפוצצו. חיות אינן שבעות לעולם. בני אדם , צריכים לדעת לשבוע בזמן , ולתת גם לאחר ליחיות . זה מותר האדם על החיה !!!!!!!!!
אדם | 28.02.12
109.
כולכם פה קנאים צרי עין
"ראיתי את שי אגסי עם האחים עופר והפסקתי להאמין במיזם" זעק פה אחד המגיבים ואני שואל מה כואב לך ? מה ? שמישהו מרוויח יותר כסף ממך ? איך הקשרים העסקיים של שי אגסי משנים את העובדה שהוא מוביל פה מיזם מדהים ושאפתני ? אחרים מכנים אותו "חזיר" ונותנים לו עצות על מתי לצאת מחוץ לגבולות המדינה כאילו שזה בושה, הבן אדם מוכשר לקח רעיון שהיה בתודעה שנים לפני שהוא נולד והצליח לגייס סכום כסף שאף אחד ממכם לא ירוויח בכל מהלך חייו ! ועוד נוסף לכל זה רעיון שהוא טוב לסביבה ולכדור שכולנו חיים עליו (כן אני יודע שחשמל מפיקים בעזרת פחם ובלה בלה בלה ועדיין המצב כש30-40-50 אחוז מהרכבים על כביש יהיו חשמליות יהיה טוב בהרבה מהיום מבחינה סביבתית). בקיצור דיי להיות כל כך שליליים וקטנוניים כלפי כל בן אדם עם קצת כריזמה ויכולות, תשפטו את המיזם הזה לגופו בואו ותנו סיבות קונקרטיות ללמה זה פרויקט לא מוצלח ואז באמת ניתן לנהל דיון אבל לזרוק כל מיני משפטים שמקורם הברור הוא קנאה פשוט מוציא אותכם אנשים קטנים ומרירים.
אסף | 28.02.12
108.
"אל יתהלל חוגר כמפתח". אגסי מצפה להיות ריווחי? נשמע פאתטי למדי
פשוט קשה להאמין שבתמחיר ותנאי רכישה כאלה הוא ישכנע את הציבור הרחב לרכוש את המכונית שלו. יותר מדי מגבלות, יותר מדי יקר, שוק משומשות לא מובטח. הכוח בידי הציבור, להתקשר או לא להתקשר. אולי הוא יוכל לבנות על עסקאות עם גופים גדולים במחירים הרבה יותר נמוכים למכונית. או גופים ממשלתיים שבעצם יסבסדו את כל המיזם הזה.
אם הוא מסתמך על השוק הישראלי | 28.02.12
106.
המיזם
המיזם של בטר פלייס נידון לכישלון חרוץ מסיבות רבות אבל העיקרית שהרכב שבחרו בו רנו פלואנס אינו אטרקטיבי ומעולם לא היה להיט או רכב נחשק בעיני אף אחד וזאת סיבה מספיק פשוטה שהמיזם יהיה כישלון. חוץ מזה טווח הנסיעה של הרכבים האלה מלחיץ בלשון המעטה והיו צריכים ללכת על יותר בטוח שזאת מכונית היברידית.
OZT | 28.02.12
102.
אז מה קרה ?????? כנסו
מה קורה לכם אנשים.שכחכתם שקניתם ים של מכוניות זבל.וכולם חכמים...הממשלה נותנת אישורים למכוניות הזבל להיכנס למדינה והכל בסדר.אבל כאשר יזם מנסה לעשות משהו חדש וטוב כולם מחפשים בציציות.אני קונה בהיזדמנות ראשונה רכב חשמלי.מתוך נקמה בספסרי הדלק.מספיק אם הסחיטות אפשר לתת כתף לרכב העתיד.ובסוף החודש נשלם למדינה על הנסיעה ולא לפיסאל בקאטר.ברצוני להדגיש אני לא שפוט של איש אני גר בחו"ל ואני חוזר לארץ וקונה חשמלית .בהצלחה לכולם .
בוקי | 28.02.12
98.
כמה רוע...
פשוט מבייש לקרוא טוקבקים של אנשים טובים ומתוסכלים. כאחד שמתעניין להזמין את הרכב החשמלי, בדקתי קצת יותר מהכותב הממוצע וכל מה שיש לי לומר זה שרוב התגובות חסרי ביסוס ונגועות ברוע טהור. שי אגסי מרים פה פרוייקט מהפכני שעובד, הפתרון יותר זול מפתרון הדלק ,כמו כל פתרון טוב יש כמה מגרעות והפתרון לא מושלם (וכן גם מכוניות הדלק לא מושלמות) אז אני פונה לכל המתוסכלים ומבקש שתסתכלו לכיס שלכם ולא לכיס של בטר פלייס שורה תחתונה אם מתאים וזול יותר תסירו את הכובע ואם לא , פשוט תכתבו בלי אמוציות אלא לעניין תודה רבה והרבה בריאות :-) יעקב
יעקב | 28.02.12
97.
מר אגסי היקר.
רווחי על חשבון הגב של אנשים אחרים זה לא מוסרי. רווחי במאות מיליוני שקלים כאשר העובדים של אותו גוף/מוסד/מפעל עובדים בעבור משכורת מינימום ושעות על גבי שעות זה אפילו פשע נגד האנושות. מי אמר שרווח חייב להיות מקסימלי? למה רווח לא יכול להיות גם לטובת העובדים? את מה שהשכילו חלק מחברות ההיטק להבין עוד בשנות התשעים הגיע הזמן שהמנהלים הישראלים, שחלקם ברברים וקלגסים, ילמדו לגבי תעשיות ומפעלים אחרים. "רווחי" לא תהיה מילה גסה כאשר אותם עובדי הגוף הרווחי יהיו מרוצים וירוויחו מעל המינימום בלי שאף ממשלה אות בית משפט יכריח אותם לעזות זאת. גם מנקה וגם מאבטח הם בני אדם, ונכון שלימדו כמה וכמה חיות אדם בישראל להיות מנהלים, אבל זה לא מחייב שבעלי משרות פשוטות אלו, זכאים רק למשכורת מינימום. לא יקרה כלום למפעלי ענק או רשתות גדולות או סתם מפעל מצליח להיות ריווחי קצת פחות עם עובדים שמרגישים שווים ומאושרים יותר. תהיו בני אדם
פנון | 28.02.12
96.
והנה הססמא החדשה של מעמד הביניים: רווח כן - חזירות לא!
לא יקרה כלום אם בעלי ההון ובעלי העסקים הגדולים ירוויחו נניח "רק" 50 מיליון שקל בשנה ולא 100 (או 30 או 10) . הרי אין גבול לחמדנות. שמירה על רווחיות תוך צמצום דרסטי ואמיתי של רווחים גדולים לטובת העובדים ומעמד הביניים יבריא בשלב הבינוני והרחוק את המשק ואת החברה הישראלית. בסופו של דבר גם בעלי ההון תלויים באופן עמוק בעובדים שלהם ובבריאות החברה הישראלית. אבל הם במצב רוח של אני ואפסי עוד וזה לא ממש מעניין אותם - תן להם עוד יאכטה ועוד 10 בתים ברומניה ואם אפשר גם לחיות מהריבית של הריבית. כמה כסף אפשר לאכול ומכמה סבל אפשר להתעלם ?
דיוגינס | 28.02.12
95.
היה לוקח את המליארדים ומקימים תחנות סולאריות ורוח
ברחבי המדבר. היה משקיע כסף גם לקבל היתר שהוא הופך להיות חברה לייצור חשמל (תחרות) זאת הייתה מוגדרת באמת השקעה ירוקה שבאמת הייתה מחזירה את עצמה כי יש דרישה לחשמל. הוא היה גורם לירידה במחירי החשמל בגלל הגדלת היצע במקום זאת הוא יוצר עודף ביקוש לחשמל שיגרום לעליית מחירי החשמל בייחוד אחרי התבטאות שר האנרגיה, שיהיו הפסקות חשמל בקיץ לא ברור מה חשבו לעצמם האנשים שהשקיעו במיזם... או שזה שוב הפנסיות שלנו ? תספורת באופק ?
עומרי | 28.02.12
94.
הדיבור על מונופול לא עובר את מבחן המציאות.. ובגלל זה הוא שטות!
הרבה אנשים מדברים על ה"מונופול" של שי אגסי.. כשבעצם הוא היחיד בעולם שמציע אלטרנטיבה לדלק ובעצם שובר את המונופל של הדלק.. נכון שהם בנו את בטר פלייס בצורה כזאת שתהיה להם בלעדיות.. אבל זה לא לכל החיים זה לכמה שנים. והאמת שבגלל שהוא הראשון בעולם.. אם לא הוא זה בחיים פשוט לא היה קורה ולכן טוב שהוא כאן. שלא נדבר על זה שכרגע רוב המשקיעים לא מאמינים בפרויקט מספיק בכדי ליצור תחרות ומחכים לראות כמה הוא יצליח ככה שזה ממש לא משנה אם זה מונופול או לא כרגע.. אני מקווה שהוא יצליח ואני מקווה שהוא ירוויח כסף ומי שאומר שזה יהיה על הגב שלו הוא קשקשן כי בסופו של דבר אין כרגע הטבות אמיתיות לחברה שלו.. אין הנחה לקניית מכונית ירוקה. אין ספסוד של המדינה - הדבר היחיד שיתנו לו .. זה אולי בעתיד הנחה על מיסים. ככה שאנחנו רק מרוויחים מקומות עבודה ותחרות עם שוק הדלק העולמי שכן אף אחד לא מכריח אותנו לקנות את המכוניות שלו.. ואם מישהו קונה ויקנה זה רק בגלל שזה באמת יותר משתלם לו. אז אנשים קצת כנות... בינתיים יש לו מעט חברות שעוקצות כספים מהמדען הראשי ולא בהכרח מהוות השקעה כדאית למדינה.. וזה חברים כן על הגב שלנו. עוד נקודה למחשבה, כמישהו יוזם פרויקט יקר, מהפכני ומלחיץ שכזה.. רוב הסיכויים שאותם משקיעים נבונים לא היו נכנסים לפרויקט הזה אם לא היה מוצע להם סוג של מונופול זמני כי אחרת מה היתרון בלהיות ראשונים??
מוטי | 28.02.12
93.
דמגוג קטן...?
לא, יקירי, המילה רווח לא הפכה למילת גנאי. המילה חזירות היתה ועודנה מילת גנאי. אין לנו דבר וחצי דבר עם חברות רווחיות והפקת רווחים. להיפך. הן מעסיקות עובדים, מגבירות את הצריכה ועוד. עם מה כן יש לנו בעיה? עם חזירות. ובמיוחד חזירות שבאה על חשבון גב הציבור משלם המסים (ראה ערך שטראוס, תנובה ועוד). אז די לדמגוגיה.
 | 28.02.12
92.
מר אגסי היקר- אתה צריך לעשות בדק בית אצלך בחברה
כמי שמגדיר את עצמו כאיש העולם החדש, זה שישנה את פני העולם ויוביל אותנו באמצעות מוצר לעולם טוב יותר, הייתי מציעה לך בראש ובראשונה לעשות בדק בית לידיעתך, הצלחת המוצר שלך תלויה באנשים שעובדים איתך או יותר נכון בשבילך. לצערי חברת בטר פלייס וההנהלה הזוטרה בראשם מתנהלים כמו במדינת עולם שלישי. משקרים לעובדים, משפילים אותם מוליכים אותם שולל מבטיחים הבטחות ולא מקיימים. נורא עצוב לדעת שחברהשחורטת על דיגלה "למען עולם טוב יותר" מתייחסת לעובדיה כאחרון העבדים בשוק. אני מציעה לך מר אגסי, בראש ובראשונה לבדוק היטב מה קורה בחברה שלך כי היחס לעובדים הוא הוא היחס שיוקרן בסופו של דבר ללקוחות- הצלחה ורווחיות- הצחקת אותי. מקווה שלא תתיחס לזה כמו לעוד טוקבק . אחת שיודעת.
אחת שיודעת | 28.02.12
91.
על חזון, מחירים ועבודה בעיניים...השוואה בין דברי שי אגסי ב-TED למחירי בטר פלייס בישראל....
אחת הטענות שמעלים בטר פלייס היא שרבות מהתגובות נגדם הן מטעם יבואני הדלק. ולכן טיעוני המחיר צריכים להשמע ע"י אדם שאין ספק שאף חברת דלק לא מממנת אותו. ולכן להלן המחיר לק"מ עליו הכריז מר שי (שנראה ונשמע באופן מפתיע בדיוק כמו אדון אגסי) בהרצאה שנתן ב-TED: You, today, buy gasoline miles. And we created electric miles. And the price of electric miles ends up being a very interesting number. Today 2010, in volume, when we come to market, it is eight cents a mile. כלומר 8 סנט למייל - זה 5 סנט לק"מ זה שווה 19 א"ג לק"מ. על פי חשבון זה עבור: 20000 ק"מ העלות היא - 3800 שח - 20000X0.19= 3800 30000ק"מ העלות היא 5700 ש"ח - 30000X0.19=5700 אולום מחירי בטר פלייס של אדון אגאסי הם: בעבור חבילה של עד 20 אלף קילומטרים בשנה ישלם הלקוח 1,090 שקל בחודש- קרי 13080 ש"ח לשנה והמחיר עבור 30 אלף קילומטרים יסתכם במחיר ב-1,599 שקל בחודש. - קרי 19188ש"ח לשנה. כלומר פער המחירים בין אלו של מי שי לאדון אגסי הוא 344% עבור 20000 ק"מ, ו-336% עבור 30000 ק"מ. ומכיון שמר שי שהצהיר על המחרים ב-TED אינו אדם שיצהיר על מחירים הפסדיים, כלומר הוא מרויח עליהם כסף טוב אחרת לא היה מציג כאלו מחירים... אזי אדון אגסי לא מסתפק ברווח סביר כמו מר שי, אלא רוצה רווח חזירי הגבוה במאות אחוזים, בדיוק אותו פער קיים אגב ביו מחירי פסק זמן בארה"ב מול מחירם בישראל. אז בעד מי אתם? מר שי? או אדון אגסי?
מר שי נגד אדון אגסי | 28.02.12
86.
למגיב מס' 16 " אני מכיר אחד, שמו ראובן"
"אני מכיר אחד, שמו ראובן, שלא רווה נחת ממה שהפכת בעקבות ההיכרות עם עידן עופר" האם הכוונה לאבא? ראובן אגסי הוא איש יקר, יזם ופטריוט ישראלי. אני פוגש אותו בקביעות אצל הירקן (לא בצחוק). בהצלחה לבטר פלייס, שי צריך יזמים צריך להרוויח ולבנות כלכלה בריאה חזירות ועושק הורסים את הכלכלה. רענני
רענני | 28.02.12
83.
ישראלים חושבים.
כל מה שהיה צריך להאמר על אגסי נאמר מה שלי יש להגיד זה" כל הכבוד" למגיבים אנשים מבינים, ( לא מהקייץ האחרון) רובנו פשוט מבינים שהפרשים של אלפי אחוזים בין שכר המינימום לשכר הדמיוני של בעלי שליטה למיניהם הוא זה שיגרור אותנו למטה ולא דוקא ההפרש בין שימוש במכונית חשמלית למכונית רגילה. אז כל הכבוד ואגסי.... תהיה הגיוני יהיה לך יותר קל להיות ריווחי , ימי הבועה נגוזו.
נורית | 28.02.12
73.
אנחנו נפסיד בגדול מהמיזם הזה
כל עוד הממשלה בישראל תמשיך לחסום רכבים חשמליים כמו של טויוטה שנטענים מהשקע בבית, על מנת לאפשר לבטר פליס לגדול, ועל מנת לייצר מקור הכנסה תחליפי לאוצר, מי שישלם את המחיר זה האזרחים. האינטרס של כולנו הוא לאפשר לטכנולוגיות מתחרות שאינם בנויות על תפיסות עולם מונופוליסטיות להכנס. בטר פליס בונה פה מונופול שמכריח את הצרכן לרכוש חשמל ממנה ולא מהשקע בבית. זה פשוט מגוחך, אבל מאד נח לאוצר שמעוניין שהמיסוי על הדלק יוחלף במיסוי חדש. אני כאזרח כמובן מעוניין להשתמש בחשמל הבייתי שלי שהוא זול בהרבה על מנת לטעון את הרכב - כמו שטויוטה ואחרים מציעים.
דוד | 28.02.12
69.
סוללות
אחד שמבין יגיד שללא ספק העתיד הוא רכב חשמלי אבל לא עם הסוללה ששי אגסי מציע (סוללת ליתיום), ובתור חובב רכב, בטח ובטח לא עם מכונית צרפתית. בתור צרכן אין לי בעיה שחברה תרוויח כסף, אבל כאשר היא מונופול, כולנו נסבול - מחירים ללא תחרות מרקיעי שחקים, שירות גרוע ועוד. תזכרו כמה סבלנו מבזק שהיתה מונופול, פלאפון, חברת חשמל שעד היום אין שני לה ועוד.
אלקטרוכימאי | 28.02.12
68.
אין לנו בעיה עם רוח אבל יש לנו בעיה עם עושק וניצול
כשמישהו מנצל קשרים פוליטים כדי לבנות לעצמו סביבה עיסקית כבקשתו שתהפוך אותו למונופול חסר תחרות ולאחר מכן מנצל את כוחו המונופולסיטי כדי לעשוק את הציבור ולמכור סחורה לא איכותית במחיר יקר את זה כבר הציבור לא מקבל 60 שנה קיבלו עכשיו כבר לא תיזהר לא ליפול
 | 28.02.12
66.
המילה רווח אינה מילת גנאי מר אגסי אך רווח חזירי הוא משהו שיש לגנות
כך למשל נסיון לעשוק את הצרכן הישראלי כדי שהוא יסבסד את מחירי ההפסד, או את הרווח הזעום שעושה היצרן בשווקי חו"ל,אינם הוגנים ואי לכך זהו רווח חזירי. כמו"כ נסיון להרויח מאות אחוזים על מוצר כשהנך מונופול או דואפול מעלות הייצור האמיתית שלו,הנה גם כן רווח חזירי. לכן שטראוס בעשותה מעשה שכזה ראויה לכל גינוי.
אבי | 28.02.12
63.
במקום להביא מהפכה אמיתית, הוא מנסה לשדוד את האזרחים!
הרי הורידו את המיסים על המכונית לכ-10%!!!, הוא לא מייבא מרסדס אלא רנו!... הוא יכל למכור את המכונית במקסימום 60 אלף. אבל!, הוא מוכר אותה ב-120 ומחייב להתחייבות מטורפת, שבכלל לא יותר זולה. פשוט ירה לעצמו ברגלים מרוב שניסה להתערשר על חשבון כולנו. הוא חדש שהציבור נשאר טמבל.
דוד | 28.02.12
56.
לא לשכוח שהוא עושה את הרווח שלו על חשבוננו, הציבור!
הרי הוציא הבטחות מדינה - שאם ייכשל - המדינה תממן = הכסף שלנו הציבור ישלם על כשלונו. אם יצליח, יגרוף רווחיו לעצמו לבד, ושוב ימשיך לעשות כסף על חשבוננו הציבור. אכן מצב win-win למר אגסי.... לא פלא שהוא כ"כ מרוצה מעצמו.
אגסי חוגג | 28.02.12
51.
אגסי: רווח שלך-הפסד שלנו. הפסד שלנו-אכן מילות גנאי
כל המיזם שלך, בנוי על פוליקאיים קנויים, כבילת הצרכן למחירי חשמל במחיר אולטרה מופקע, שוד ההנחה מהמשלה על המכונית עצמה שאינה עוברת לצרכן, חוזה המגביל במכירת המכונית.מכונית תת-ממוצעת,טווח נסיעה עלוב, תדירות טעינה שתהיה למטרד אמיתי- חלק יקר מזמננו יהיה מבוזבז על נסיעה לתחנת הטענה. ועם כזה מוצר ושרות אתה עוד מתימר להרויח? בטר פלייס הוא בעצם וורסט פלייס לצרכן. גרוע משטראוס, גרוע מדמי נהול הפנסיה בישראל.
אגס? לא תודה | 28.02.12
48.
לא מר אגסי - רווח היא לא מילה גסה
אבל רווח חזירי שבא על חשבון תנאים מבישים לעובדים וללקוחות (שהפך ללגיטימי אצלך ואצל שכמותך) אסור היה שיהיה חוקי וחבל שנתנו לכם במשך שנים ליהנות מרווח חזירי תוך ניצול מביש של העובדים והלקוחות. כל עוד בית המחוקקים "המכובד" שלנו לא שומר על זכויות העובדים (העבדים) וציבור הצרכנים (שאין לו ממש ברירה כי החוק (אין חוק) מאפשר לכם להקים מונופולים) אז אין לנו ברירה אלא להילחם על זכויותינו לחיות בכבוד - כי אתם מר אגסי, לא חושבים שאנחנו צריכים לחיות בכבוד בלשון המעטה.
ירון | 28.02.12
42.
מחירים די גבוהים אבל מוצדקים
התשלום לבטר פלייס זה לא עבור החשמל אלה על המצבר היקר ולכיסוי ההוצאות האדירות על פיטוח והקמת התשתית. מחיר החשמל לתעינה עדיין לא ידוע עבל חוא זניח. חוץ מזה מחיר החשמל נקבע על ידי המדינה דרך "רשות החשמל" ולא על ידי בטר פלייס. בעתיד אני חושב שיוזלו גם הרכבים וגם החבילות שימוש. אני מאחל לבטר פלייס הצלחה מהירה כי כולנו נרביח.
אלון | 28.02.12
39.
שיווק זו פונקציה חשובה בכל עסק. אולי הכי חשובה. אבל...
בואו נעשה סדר, כמה מילים על המוצר: מדובר ברכב תורכי, מיושן ולא אייכותי מלכתכילה. תא מטען פצפון. אין אפשרות להשכבת המושבים. לא נוח כתוצאה מהמשקל והמתלים הקשוחים שהתאימו לו. בכדי להתמודד על משקל של טנק שרמן. התנהגות כביש גרועה. איכות חומרים ירודה. מהירות סופית של 130 קמ"ש (מהירה יותר ממכונית בנזין? אתה אמיתי?). וכו'. וכו'. ועוד לא דיברנו על נושא כל כך חשוב לכיס של המשתמש: ירידת ערך גרועה מזו של פלואנס רגילה בגלל הטכנולוגיה החדשה והבוסרית... והרי ידוע שפלואנס רגילה היא המכונית שהכי לא שומרת מחיר בארץ. בעיה. בקיצור - אם בטרפלייס יצליחו, יהיו קייסים ללימוד בכל בתי הספר למנהל עסקים בעולם על חשיבותה של פונקציית השיווק.
ג'או ג'ילברטו | 28.02.12
38.
אתה מתבלבל לאף אחד אין בעיה עם ריווחיות יש בעיה עם מונופולים ועושק הציבור
אף פעם לא שמעת שמישהו מתלונן על הרווח של גיל שוויד או סטף ורטהיימר שהושג בזכות ידע וכשרון. אבל כשחברה מקבלת בלעדיות על אספקת החשמל בארץ, וכשמעורבת בזה משפחת עופר שבוזזת את אוצרות הטבע של מדינת ישראל כבר שנים - אז כן לאנשים יש בעיה. אל תנסה להסיח את דעתנו מהעובדות וחבל שחברת לאנשים כאלה. יכולת לעשות הרבה יותר טוב אם היית עושה מהפכה אמיתית ולא מהפכה בחסות רגולציה מושחתת ומשפחת הון מושחתת עוד יותר.
 | 28.02.12
37.
איך עידן עופר ואגסי עובדים על כולנו? בזה שהבטיחו לכץ שטייניץ וביבי שיעשקו אותנו במחיר החשמל.
זה מתווסף למצלמות המהירות ועוד מרעין בישין. אגב, לדעתי, הממשלה מייקרת את הדלק בלי פרופורציות בכוונה כדי שהמכונית החשמלית של אגסי תהיה "משתלמת לאזרח הפרייר הישראלי" הממוצע.
שלמה | 28.02.12
35.
כמי שסבור שהמיזם הזה איננו מוצלח אני נדהם מהקנאות של המגיבים
מר אגסי פעל פועל ויפעל על פי מיטב הבנתו על מנת ליצר רווח כך זה בעולם העסקים הוא לא היה ולא התימר להיות פילנטרופ העובדה שמיצב עצמו ואת החברה שלו כירוקה לדעתי היתה שגיאה אסתרטגית ובשל כך הרישעות שיוצאת מהמגיבים ארסית כל כך אלה שבמחוזותינו המיעצים כולנו טובים יותר חכמים יותר ואלופים במתן העצות אבל אני לא ראיתי חלופה עדיפה שיוצרה בידי ה30 מגיבים שמעלי... את הביקורת יש להפנות למחוקק שנותן ידו לקרטליסים בסגנון תחנות ההטענה מאידך אף אחד לא חייב לקנות את הרנו שלהם.... ודבר אחרון החשמל הישראלי מזהם מכיוון שיצורו הוא מדלקי מאובנים וכאן המקום לדרוש ולמחות שייצרו בחלופות ויש מספר כאלו משמש רוח וגלי ים דרך אטומי ומתאן מזבל ......
יזם אחר | 28.02.12
30.
דבר אחד אני לא יודע - אגסי מאמין למה שהוא אומר?
הבחור מוכשר לכן לא ברור לי אם הוא מאמין למה שהוא אומר או לא. אני בטוח שהוא יודע שהוא צוחק על כולנו ולפעמים ממש קשה לו להראות לנו כמה הוא חושב שאנחנו מטומטמים. בכלל, הוא ירוק כמו הזפת בים. מצחיק שמכונת השווק עובדת שעות נוספות הוא מצליח להתברג לכנס לא לו...
יעקוב | 28.02.12
26.
יש סירבול ואי נוחות בחיפוש המתמיד אחר סוללה להחלפה ):
אך זה כן מתאים למונית או רכב שירות אחר קבועי מסלול. כ"כ תהיה תחרות חזקה מההיברידיות הנטענות שמגיעות בקרוב וכן מטסלה ואחרות הנכנסות עם מכוניות חשמליות 100% הנטענות ל- 450 ק"מ שיש להן הספק 85 קילווט שעה. עם זאת אם החבילה של אגסי ל-20,000 ק"מ תהיה מקסימום 800 ש"ח לחודש אז אני רואה סיכוי להצלחה.
אור | 28.02.12
25.
רווח או חזירות
רווח על חשבון האמירה לשמור על כדור הארץ ,להיות ירוק זה לא משהו שאמור להכניס לכיס שלך מר אגסי הנכבד הרווח של אויר נקי וטכנולוגיה ירוקה אמור להיות של כולנו אתה פשוט מתרגם זאת לכסף על חשבון אנשים שבאמת מתכוונים לרווחת כדור הארץ ההגבלים שאתה מחייב "לקוח" שיקנה את המכונית החשמלית הסכומים שאתה גובה זו גניבת דעת והכנסת היד לכיס האזרח מאחל לך שתכשל בצורה חמורה
מיכאל  | 28.02.12
24.
חזירים נמאסתם!
אולי כלכלית זה טוב ויפה שכולם רוצים להרוויח יותר אבל איפה ההיבט החברתי כאן?? הגענו למצב של לדרוך האחד על השני העיקר להרוויח ! נמכור ביוקר כי רוצים רווחיות גדולה למרות שזה על חשבון משכורות מעמד הביניים ולמרות שהמעמד הנמוך ביותר לא מצליח לרכוש בגלל אחוזי הרווחיות המטורפים ששואפים אליהם במדינה שלנו, אז אם זה המצב בטח שרווח הפך מילה גסה, כי זו חזירות! למכור פסק זמן במחיר 7 ש"ח שניתן למכור אותו הרבה יותר יחידות במחיר 2 שקלים ואפילו להרוויח מכך זו חוצפה וזו חזירות זה לא רווח... וזו רק דוגמא קטנה, יש עודו הרבה, כמו מחירי הדירות וכמו מחיר הדלק וכמו פיטורי עובדים בשטראוס ובאורנג' כי רוצים להרוויח יותר גועל נפש! חזירים נמאסתם!
מיזי | 28.02.12
21.
שי, אל תיתמם
המיזם שלך נשמע מהפכני וחיובי מאוד בתיאוריה, אולם כאשר הוא מתחיל לקרום עור וגידים, מבינים שהוא, איך לומר זאת בעדינות? לא שווה את הנייר עליו הוא מודפס - בתקווה שהוא נייר ממוחזר. 'רווח' הינה מילת-גנאי כאשר מדובר ברווח מפלצתי ובלתי פרופורציונלי, ההולך יד ביד עם מגמת הקפיטליזם החזירי שפשתה במקומותינו, ומכלה כל חלקה טובה. שלא לדבר על כך שהחבילה ש"better place" מציעה, הינה יקרה באופן ניכר ללקוח ואינה מציעה לו אלטרנטיבה אמיתית.
בחור עם גרם היגיון | 28.02.12
20.
מוריד את הכובע בפני מר אגסי, יזם יוצא דופן, גם ברמה העולמית! לדעתי
בטר פלייס הולכת להיות חברת ענק וכולנו רק נרוויח מכך אז תפסיקו לבלבל את המוח (ואני מנחש שרוב ה"מלכלכים" הם טוקבקיסטים בתשלום). יש טרנד חזק בעולם לכיוון רכבים חשמליים (ראו מקרה ההנפקה הלוהטת של טסלה) ועכשיו שמחירי הנפט רק בנסיקה אני צופה רוח גבית נוספת. כמה פעמים קרה שחברות ישראליות נהנו מיתרון ראשוניות בתחומים חדשים ובסוף נשארו מאחור?... (ראו מקרי אי.סי.איי, סאיטקס, אלסינט, ווקלטק ועוד) הפעם אני חושב שיש סיכוי אמיתי לשמור על ההובלה בזכות הנהלה יוצאת דופן באיכותה.
עמיר | 28.02.12
19.
אנחנו מבקשים מכונית חשמלית לא חשמל......את הקופון תגזור במקום אחר.
זו פשוט חוצפה.....למכור חשמל כשאתה מייצר מכונית.....למה למשל שלא תמכור לנו חלב , בגדים ,נעליים.... רווח זו לא מילת גנאי........אבל מדוע אני צריך לקנות ממך חשמל? בקלקלה (כן ב - ק ) המעוותת שנולדה בישראל (שבסופו של דבר עוד תתפוצץ לנו בפנים) זה נראה די טבעי למכור חשמל כמוצר נלווה למכונית........ פשוט צריך להצביע ברגליים ולא לקנות בטר פלייס.....
שמוליק | 28.02.12
18.
ראו איך "הריווחיים " מנצלים אותנו הציבור הישראלי
שלא יצטנע ! "הריווחי " בישראל , איננו כמו בכל ארץ אחרת בעולם. שם באמת יש להצדיע לחברה ריווחית , משם ששם הרווח מהציבור הוא אמיתי ישר ונכון. ריווחי בישראל - פרושו שהבעלים של החברה , עובדים בענק !!!!! בענק , ענק , ענק , ענק !!!!! על הציבור הישראלי. סוחטים מהאזרח הישראלי - אלפי אלפי אחוזים של רווחים בלתי הוגנים !!!!!! כדאי לא לנסות לעבוד עלינו הציבור הישראלי. וממתי חשמל זה ירוק ? וממתי הפקתו כל כך זולה לנו ????????? ממתי בטריות הן ירוקות ????????????????????? ריווחי פרושו - אלפי אחוזי רווח על כל פריט ? ריווחי פרושו "תספורות" - ? לקחת מהציבור מפה, לא להחזיר שם , ובדרך לעשות מיליארדי ש"ח רווחים ??????????
אזרח הרואה את המתרחש בארץ | 28.02.12
17.
לישראלים נמאס מהמצב באופן כללי,וכל דבר שמיצר כסף על חשבונם חוטף גינוים
לפעמים שלא בצדק פשוט נמאס לאנשים שחצי מהמשכורת הולכת למיסים ש 20% אחוז מהם מממנים חוסרים בתשלם מס מצד ערביי ישראל וחרדים, ותמיכה בישיבות שלא מייצרות כלום חוץ מדו תחמוצת הפחמן. פשוט נמאס לנו אז אל תקח את זה אישית אגסי אנחנו פשוט עייפים.
אילן | 28.02.12
16.
שי כפרה - רווח אינו מילה גסה. חזירות, דוקא כן, ועוד איך.
למכור לנו חשמל במחיר כפול ממחירו בשקע החשמל בבית, זה לא רווח, זו חזירות לשמה. אם אתה מחייב אותנו, באמצעות הלוביסטים שלך ושימון פוליטיקאים קטנים, שלא לקנות חשמל מחברת חשמל במחיר X אלא רק ממך במחיר 2X, זו חזירות. אין פה שום רווח, אין פה שום תחרות. יש פה מונופול דורסני. אני מכיר אחד, שמו ראובן, שלא רווה נחת ממה שהפכת בעקבות ההיכרות עם עידן עופר.
קוטל חזירים מוסמך | 28.02.12
13.
בטר פלייס למי?
אגסי להצדיע לך. אין ספק שאתה המשווק הגדול ביותר בעולם. אין טכנולוגיה, אין סוללה , אין קונה למכונית וגייסת 2 מיליארד שקל. מה עשית בכסף..? על מה ולמי שולמו הכספים? נקווה בשבילך ובשביל עופר שהולך אחריך בעיניים עצומות וכיסים פתוחים - שאתם מספרים למשקיעים ולציבור את כל האמת כולל התקלות , הסוללה המתחממת , המכונית ללא תא מטען , 0 מכירות , והתגובות המזלזלות של יצרני הרכב בעולם כגון מרצדס ועוד. חשוב שתצליח אגסי כי אם לא פירקת את עופר לגזרים וחבל. עופר לא רמאי ,לא נוכל , תורם ויזם ענק , שמאמין בך כנגד הרבה אזהרות שקיבל מיועצים ומומחים שהזהירו אותו ממך אישית, מהמיזם ומהתוצאות ההרסניות באם המיזם יכשל. אל תפיל את עופר , אגסי . לא תוכל להגיד - הכשילו אותי.
חיים גיבייזנר | 28.02.12
9.
המילה רווח היא מילת גנאי לא מהקיץ האחרון אלא מאז שהמאיון העליון
השתלט על המדינה לגמרי. שלא יספרו סיפורים - הוא לא ירוק ולא נעליים, עדיין יהיו פקקים באיילון - רק הפעם הם יהיו מורכבים ממכוניות אגסי, וכמה שיהיו יותר פקקים - כך הרווח של אגסי יגדל. אנשים כמוהו הכי לא מעוניינים בתחבורה ציבורית שזהו הפתרון הירוק.
שמעון | 28.02.12
8.
בתור חברה שמקווה להגיע לרווחיות תוך שנתיים אז אתם מצפים לרווח מטורף, וזאת הגדרת חזירות וניצול
וזה רווח שאתם עושים בעיקר בישראל על חשבון הישראלים כי ממשלת ישראל הייתה מספיק טיפשה כדי להאמין להבטחות שלכם כשהם עטופות בעטיפה ירוקה ואנטי ערבית (נגד הנפט). אתם מרוויחים אחוזים מטורפים על החשמל שאתם מוכרים, על הרכב, על הסוללה שלא כלולה ברכב. וכל זה אתם כאשר אתם כובלים את הלקוחות אליכם בחוזים דרקוניים (אפשר רק להשתחרר כשאתה מוכר למישהו אחר, נשמע כמו יחידת נופש). לי זה נראה כמו חזירות מהמעלה הראשונה ולא רווח הגיוני ולגיטימי.
יריב | 28.02.12
7.
בלה בלה בלה. פעם האמנתי במיזם. היום ממש לא
יש משפט שאומר: תאמר לי מי החברים שלך - ואומר לך מי אתה. מהרגע שראיתי את שי אגסי עם משפחת עופר - המחשבה שלי השתנתה. כסף כסף וכסף. לפחות עכשיו הוא מודה בזה. אין לו ברירה. להלן עיקרח החסרונות: 1. מחיר המכונית יקר מאוד. למכונית חשמלית 10% מס מדינה לעומת 70-80% על רכב רגיל. מה עוד כשמדובר על רכב ללא בטריה ועם מנוע פשוט בהרבה(!) ממנוע בנזין. מחיר הרכב צריך לרדת ב 50% לפחות 2. חבילת השרות יקרה מאוד! 1200 ש"ח ל 20K ק"מ . אני עושה היום 20K ומשלם 1000 שח לחודש. בנוסף לכך ישנה התחייבות למינימום. אם עשיתי פחות - שילמתי אם עשיתי אותר - אקבל קנס 3. עלת הביטוח אינה ברורה 4. אין מחירון למשומשות. מה שיכול להוביל הפסד עצום. לא כל שכן אם הפרויקט ייפול הפסדתי את כל הכסף 5. מרחק הנסיעה קצר ביותר. הם מתחייבים על 180 ק"מ - אבל בפועל העיתונות בדקה ומצאה שמדובר על 110-120 ק"מ לכל היותר. מה שמוביל לכך שכל נסיעה של ת"א-חיפה ת"א-ירושלים לא תשרוד. כמו כן כמעט כל נסיעה בכביש 6 (ששם אפילו אין תחנות החלפה) אגסי וחבריו חייבים להבין שהצרכן היום הרבה יותר חכם, והוא מסתכל קודם כל על עצמו (בד"כ) משתלם/לא משתלם. במקרה זה העסקה לא משתלמת בעליל כמו בכל דבר בחיים ככל שהרווח עולה - הסיכון עולה ולהפך. רוב האנשים לא יבחרו בסיכון רב עם הפסד או אפילו רווח קטן. גם לא למען איכות הסביבה!!!! וכעת פורסם על חוזה דרקוני
יוסי | 28.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת