אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם המצלמות בכבישים ימגרו את מכת תאונות הדרכים?

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
התייחסות נכונה בתקופת טכנולוגיה
הצגת הכיוון לבחינה חדשה של הטיפול בתאונות הדרכים הינה הדרך הנכונה לחשיבה יצירתית. גיורא מציג בכתבה זו חשיבה יצירתית המנצלת את הטכנולוגיה הקיימת כיום לרשות הרשויות ובכלל זה למשטרה , משרד התחבורה וגופים נוספים המטפלים בנושא תאונות הדרכים. הצגת הדרך להתמודדות עם הבעיה היא החוכמה בכל התהליך (כפי שנאמר "הגאון אינו דרוש אלא בשביל הצעד הראשון"), במאמר זה מציג גיורא את הכיוון לביצוע הצעד הראשון וכל שעל הרשויות האמונות על הטיפול בתאונות הדרכים לעשות הוא לשבת ולבחון את הצעד הראשון, במאמר מציע גיורא שימוש במערכת ניתוח מידע אנליטי מרחבי - מערכת GIS לניתוח רב ממימדי של מידע ואנמי חושב שכיוון החשיבה לביצוע מהלך מסוג זה הינו חיוני שיגרום בפועל להתמודדות עם הבעיה ולחסוך גם כספים רבים (חלק נכבד מההוצאה של בעלי הרכבים כגון עלויות הדלק, הביטוח וכד' אמורות לעבור להתמודדות וטיפול בתשתיות וכאן יש כיוון אמיתי להתמודדות!). כל הכבוד לחשיבה היצירתית בתקווה שהגורמים האמונים על הטיפול בנושא יפקחו עיניים ויפנו לקבלת יעוץ והכוונה.
משה | 01.03.12
2.
מערכת BI מבוססת GIS היא הפתרון האמיתי להפחתת תאונות הדרכים במדינה.
הגיע הזמן שיתחילו לפעול בהתאם לעצות מהנדסי ההייטק שם האנשים הכי טובים! הרעיון של גיורא הוא כל כך טריוויאלי, הגיוני ונכון! הבעייה היא שפשוט כל כך מפחדים מטכנולוגייה שממשיכים לחשוב כמו בעידן הקומוניסטי. מערכות מידע מאפשרות לנו לקבל תובנות חדשות שלא היה ניתן לקבלן בעבר. מערכת BI מבוססת GIS היא הפתרון האמיתי להפחתת תאונות הדרכים במדינה. אפשר ללמוד מניתוח כזה המון. וזה גם יעלה פחות ממצלמות. הגיע הזמן לנצל את כספי המסים שלנו לטובת הציבור ולא נגדו. גיורא - אני איתך!
יעל | 01.03.12
1.
במקום מצלמות מהירות, מצלמות הדחפות וחסימת נתיבים
כל יום בכביש 44 רואים כביש של 4 נתיבים הופך ל 3 נתיבים שמאלה לכיוון כביש 4 כאשר רק נתיב אחד הוא שמאלה. או בפניה לגבעת שמואל בכביש 4, או בכניסה לראשון מכביש 4 דרום... ושלא נדבר על כל הנהגים בערים שפונים ימינה כאשר עדיין מגיעות מכוניות מהצומת ותמיד גורמים לכמעט תאונה. למה לא שמים מצלמות במקומות מרכזיים כאלו בשביל לתפוס את אלו שחוסמים נתיב נסיעה ועוצרים בשביל להדחף לנתיב במקום לחכות כמו כולם מאחור ? גם מסכן חיים וגם מתסכל את כל אלו שכן שומרים על החוק ויוצאים פריירים שמאבדים זמן לעבודה. גם על זה אפשר להרוויח מספיק מכל הדוחות שיהיו.
אייל | 29.02.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת