אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרצל עוזר: "HOT הפכה מחברה שהייתה אנדרדוג לחברה שמובילה את השוק"

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
התפתתי ועברתי מ-יס להוט במבצע טריפל הוט. תוך 6 ימים הבנתי לאיזה אסון נקלעתי וברחתי
כל עוד נפשי בי....חשבתי ש-יס מבורדקת בשרות לקוחות, אחרי שבוע בהוט אני מודיע חגיגית שמגיע ל-יס את "מגן אביר שרות הלקוחות"... ציוד ה-vod? כמו לחזור ממערכת הפעלה של windows חזרה 30 שנה ל-dos... חבל על הזמן...כמעט כל רגע הממיר שלהם עושה ריסט, ממשק של משחק משנות ה-80... מהירות תגובה של זקן בן 90... להודיע לשרות הלקוחות? בשביל הספורט מדדתי זמן מתי הם יענו- 35 דקת !! רגע, זה עוד לא הכל, עכשיו צריכים להעביר למחלקה הטכנית...עוד 25 דקות, וכמובן שלא פתרו לי כלום....בקיצור, נפלתי על כתפיו החסונות של טכנאי יס שהזמנתי, חיבקתי אותו בחום והבטחתי שלעולם אבל ל ע ו ל ם לא ניפרד (או עד מבצע החדש של הוט..., סתם ... אין סיכוי!!). עכשיו אני מלטף באהבה את השלט חדש-ישן שלי. לשיקולכם אם להאמין להרצל עוזיר (בחור טוב, הכרתי אותו עוד מ"בזק".
מתיתיהו | 06.03.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת