אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קנית מותג חדש של בירה? אתה בטח מתגרש...

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
אם המוצרים מתאימים לי מה הבעיה?
אם בזכות התאמה אישית אני אקבל קופונים שטובים ומתאימים לי, מה הבעיה? אני באופן אישי אשמח לקבל קופונים לדברים שאקנה כי כך אחסוך כסף. ולגבי המידע, אני לא מאמין שימכרו אותו לגורם אחר כי לרשתות יש אחריות כלפי הלקוח ובכלל, מה אכפת למישהו מה אני, הקטן, קונה? בארה"ב יש קופונים לכל דבר והרשתות מאפשרות ללקוחות להנות מזה כי הן יודעות שהצרכן יקנה אצלן. הלוואי וגם בארץ יהיו יותר קופונים אישיים כי כך גם הרשת תרוויח לקוח נאמן וגם הלקוח יהיה מרוצה כי הקופונים יתאימו לו.
אוהב קופונים | 06.03.12
6.
זה רק לטובת הצרכנים
התאמת הצעות שיווקיות אישיות רק תורמת לצרכן ולא פוגעת בשום צורה בפרטיותו. (נתוני הקניות שלו ממילא קימים. יש כאן שימוש בהם שנשלח רק אליו ונועד לטובתו)במקום שנקבל הצעות שיווקיות שלא מתאימות לנו כלל (SPAM) נקבל הצעות רלוונטיות עבורינו שעשויות לחסוך לנו כסף רב. צריך לזכור גם שאף אחד לא מכריח אותנו לנצל קופונים והצעות אלו. הבעיה התאורטית יכולה להיווצר עם יצירת פיתוי לשימוש במוצרים ממכרים כמו סיגריות ואלכוהול אבל כאן קימת הטעיה בכתבה: בארה"ב כמו במרבית מדינות העולם אסור לתת קופונים למוצרים אלו.
 | 06.03.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת