אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חברת אינטרנט שלחה ראוטר ללקוח - כדי שהחתולה תוכל לישון עליו

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
כבוד להוט
חברים, גם לחברות ישראליות יש כבוד. מעשה שהיה כך היה.....לפני כחצי שנה פרצו לבית שלי וגנבו את הטלויזיה יחד עם הממיר. בהתחלה ביקשו ממני לשלם עבור הממיר שנגנב כ - 600 שקלים, אך לאחר שיחה עם נציגי שרות הלקוחות והצגת אישור משטרה הסכימו בהוט לשלם את עלות הממיר למרות שלא היו חייבים לעשות כן. מי אמר שאצלנו אין שרות טוב. אה..התגובה היא לא מטעם אף אחד
מאיר | 08.03.12
1.
רמת שירות
זה אולי נראה כמו השקעה קטנה כי הם רק שלחו ללקוח נתב (Router) אבל זה מראה על מנטליות. לחברה ככל הנראה יש אנשים אשר סורקים את הבלוגים (רשומון?) השונים. ההשקעה מאחור היא לא מועטה אך התוצאות מובאות בפניכם כאן. חברה לא ישראלית עובדת עם לקוח לא ישראלי ומשפרת לו את החיים בלי שתהיה לו בעיה שהיא חייבת לתקן. ואנחנו קוראים את זה כאן בעיתון ישראלי לכל דבר. בואו תגידו לHOT/Yes/בזק/בזק בינלאומי/012-017/חברת חשמל/עירייה/גנן/פקח שאתם מבקשים (לא סתם רושמים באיזה בלוג, אלא ממש מודיעים להם) שיסדרו בעיה שיש לכם. בתום השעה על הקו נראה מה אחוז מקבלי הפתרון. * רשמתי את כל החברות שעלו לי בראש, אין לי בעיה כרגע עם כולן אבל רציתי שיהיה ברור שאני מוחה על השיטה ולא מנסה להכפיש אחת ספציפית. אם שכחתי חברה כלשהי, אני מתנצל.
אני השפוי | 07.03.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת