13. עמק איילון הסיפור האמיתי אני באמת מקווה שחברת עמק איילון לא תייבא רכבים כמו שהיא מייבא רהיטים כי לצערי רכשתי מהם רהיטים והם היו באיכות ירודה והשירות היה גרוע אז חברים הרי הוזהרתם ... יובל דיין | 26.03.12 (ל"ת)
12. בהצלחה!!! הגיע הזמן שמשרד התחבורה יעשה מהלך לתחרות בענף הרכב ששמר על חוסר תחרות ומחירים גבוהים , עכשיו בוא נראה מה יעשה יבואן פורד כאשר יגיעו דגמי פורד לארץ בתחרות שהוא לא הכיר עד עתה . שאפו למשרד התחבורה לשר התחבורה יישר כח!!! מיקי | 18.03.12 (ל"ת)
11. צריך לשנות שיטת המיסוי ולעשות אותה דיפרנציאלית כמו מס הכנסה, יש להוריד מס רכישה על מכוניות עממיות אך מאובזרות בטיחותית ולהעלות מיסים ברכבי היוקרה ari | 18.03.12 (ל"ת)
10. בהצלחה ליבואן ולנו הקניינים סוף סוף יש יבוא מקביל בישראל מה שיגביר את התחרות ויוריד את המחירים וסוף כל סוף נוכל לראות את הf150 raptor בישראל מפלצת ניר כהן | 18.03.12 (ל"ת)
9. ,תרגעו, כמו כל חברה שמתווספת, הם משווים מחירים, כמו שאר המונופולים, שנתונים בכמה משפחות הייתי שמח מאוד, אם יתווספו עוד יותר יבואני רכב, או מוצרים אחרים, שכמובן בארץ נתונים בידי מס' קטן של כמה משפחות, שמחזיקות "גם בחברות היבוא" פרט לשאר החברות הגדולות במדינה. יבואן חדש אולי יוזיל את מחיר המכוניות בהתחלה,, יקבל גיבוי ויאסוף לקוחות, ואז כמו כולן,, יעלה את המחיר,, ושווה מחיר, (כי כמובן מה שמענין זה ה"כסף") אבל אני מקווה שיבואנים רבים ירכבו על הגל,וכמובן שיותר מותגים. שימי | 18.03.12 (ל"ת)
8. אולי היבואן החדש יביא סוף סוף גם מכוניות היברידיות של פורד ! כיום נמכרות בארה"ב מכוניות היברידיות של פורד (המערכת ההיברידית של טויוטה פריוס) כאשר מתוכן שתיים עשויות להיות אטרקטיביות לשוק הישראלי:- 1. פורד פיוז'ן - למעשה פורד מונדאו עם מערכת היברידית. 2. פורד אסקייפ - SUV עם מערכת כנ"ל. איתמר | 18.03.12 (ל"ת)
7. 5-יש יותר מידי מכוניות, פקקים, רעש וזיהום על הכבישים. לכן צריך מיסוי עבור לרכב ירוק, או לאופניים | 18.03.12 (ל"ת)
6. שאפו לשר ישראל כץ שהוביל את המהלך אפשר גם לפרגן לפעמים, צעד בכיוון החיובי להוזלה בשוק הרכב מאז קום המדינה ,לשבירת מונופולים ותחרות בריאה לטובת הצרכן ,כן ירבו יבואנים נוספים ! יגאל | 18.03.12 (ל"ת)
5. תורידו מכס וזהו! לא מבין מה הקטע של המכס הגבוה על מכוניות. אין לנו כאן יצרני רכב אז אין מה לעודד ייצור מקומי ולהגביל ייבוא. המכס הגבוה רק מגדיל את הגרוטאות על הכביש - מקטין את הבטיחות. מחירים גבוהים - ביטוחים גבוהים, חברות הביטוח חוגגות עלינו. המדינה עוד משלמת לאנשים כסף לגרוס מכוניות מעל 20 שנה - אף אחד לא היה מחזיק מכונית כזאת אם היו מבטלים את המכס. הורדת מכס לא תגרום לאנשים לקנות יותר מכוניות, זה בכל זאת לא מוצר זול, אלא תאפשר לאנשים לקנות מכוניות חדשות יותר. משה | 18.03.12 (ל"ת)
4. תחרות אמיתית בתחום התקשורת מנעו מבזק את היכולת לסגור את השוק לכניסת המפעילות המקבילות כיוון שהיתה מונופול. צריך להקל על המתחרים החדשים דרך הקלה במס עד לנקודת שיווי משקל שתאפשר הוזלת מחירים. אם יצרני הרכב נותנים הנחה על הרכב, יתן משרד התחבורה הנחה על המס. או שהכול בלבול מוח שמכסה על עושק היבואנים כלומניק | 18.03.12 (ל"ת)
3. תנו להם הטבות במס ואז הם יוחלו להיות אלטרנטיבה למונופולים של היום תנו להם הטבות במס ואז הם יוחלו להיות אלטרנטיבה למונופולים של היום, ורק אז הצרכן יהיה יכול לבחור אחד שיודע | 18.03.12 (ל"ת)
1. אולי אם המדינה לא היתה מתערבת בשוק הרכב ? יש היום בשוק הרכב כל כך הרבה תקנות ומכשולים בפני מי שרוצה להכנס שקשה למתחרים חדשים להכנס , ולראייה אין יבואנים חדשים . הכל באשמת המדינה שהתערבה בשוק הרכב מלכתחילה כאשר קבעה שלכל יצרן יהיה יבואן בלעדי אחד , למה ? התירוצים של בטיחות , תקינות והגנה על הצרכן מגוכחים שהרי אנחנו לא ילדים . נניח שליבואן חדש אין מוסכים , האם לא נמצא מוסכים חלופיים כולל של היבואן הרשמי ? האם מדובר בטכנולגייה לא מוכרת מהחלל החיצון ? כנ"ל לגבי תקנות ומגבלות הנוגעות לאחראיות , ערבויות ושאר ירקות. אנחנו לא צריכים אותן שכן השוק החופשי ובעיקר המחיר יפתרו את כל הבעיות. מכונית חדשה עם אחראיות ל 0 שנים במקום 3 , אבל בחצי מחיר ? תארזו לי שתיים בבקשה. אני רק שאלה | 18.03.12 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": שחקן ראשון נכנס לשוק היבוא המקביל בענף הרכב
13 תגובות לכתיבת תגובה