5. אשם עד שיוכיח את חפותו. עם הניסיון שקיים עם בתי המשפט לתעבורה אף אחד לא ייגש לבית המשפט וכוחם של השוטרים הוא בלתי מוגבל בהיותם רשות אכיפה ושיפוט כאחד. כמובן, רק מול נהגים נורמטיביים שאינם קרובים לצלחת או מסוכנים מדי. משה | 18.03.12 (ל"ת)
4. שפיטה, קנסות, עונשים זו עבודה קלה. ניראה אותם מתאימים ומשפצים כבישים ומתאימים אותם לנסיעה בכלל ולמהירויות גבוהות בפרט,או מראים נוכחותבכבישים בצפון ודרומה מבאר שבע , זו עבודה קשה . נדרשים תקציבים, נדרש להחליט, לעבוד ולבצע. אבל למה לעבוד אם אפשר להסיט את תשומת הלב ולקבוע חוק? הרי ממילא החוק לא חל על המחוקקים ועושי דבריהם. אזרח מיואש | 19.03.12 (ל"ת)
1. כניסה לשטח פסי רכבת? הרכבת היא כמו גדר ענקית שמפרידה בין איזורים. לפעמים אין ברירה אלא לחצות במעבר פרוץ, כי יש גדרות משני הצדדים ודרך מעבר רק בכביש מהיר. מדינה למכוניות . | 18.03.12 (ל"ת)
בקרוב: החמרה משמעותית בשפיטה ובענישה על עבירות תעבורה חמורות
5 תגובות לכתיבת תגובה