אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": מסקנות ועדת זליכה בנושא נתח שוק היבואנים לא ייושמו

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
ביבי - דוגרי, אכזבת.
ישראל כץ הוא דוגמא מייצגת מובהקת להתנהגות ממשלת נתניהו. אבי עליו השלום היה לוחם אצ"ל ואולי טוב שלא רואה מה הולך היום. אני מצביע ליכוד מאז שיש לי זכות הצבעה, מאז שנת 1969 שאז הליכוד עוד היה מפלגת גח"ל. בבחירות הבאות אני פעם ראשונה הולך לא להצביע ליכוד. לא יודע למי אצביע אבל לליכוד שאיבד את דרכו לא אצביע כל עוד עומדים בראשו חבורת המוזרים בהנהגת נתניהו. איפה הימים של בגין ושמיר ואיפה הימים של הממשלה ד'היום. אין שום שמץ של דאגה לעם ולעתידו. לא יודע מה הם עושים שם ומה מניע אותם, אבל טובת העם והארץ כנראה לא נמצאת גבוה מדי ברשימה למרבה הצער. עצוב. פשוט עצוב. בכאב ובדמעות אשים בקלפי פתק שאינו מחל. ישראל כץ - אתה אחד מאלו שידחפו את ידי לעשות כך.
ליכודניק בנשמה | 21.03.12
16.
מסקנות ועדת זליכה לפח האשפה וחבל
במקום לחפש המלצות פרקטיות טובות שיגבירו את התחרותיות הם הלכו על המלצות דרקוניות , בלתי ניתנות ליישום. היו צריכים לשלב ומראש את כל הגורמים הרלוונטיים ולא ללכת ראש בראש מול כל העולם כמו שזליכה אוהב. הגבלת נתח השוק של יבואן ל 8% לא קיימת בשום ענף אחר בישראל ולא בעולם ,לא יכולה לעמוד במבחן משפטי. הההמלצה שההנחה לחברות הליסינג תהיה לא יותר מ 5%. זאת התערבות בוטה בתחום מסחרי. ההמלצה לחייב את היבואנים לתת אחריות יצרן למכוניות שלא הם יבאו גם היא לא סבירה בפרט כשמי שנותן את האחריות זה היצרן ולא היבואן. היתה שם עוד הצעה הזויה להקים רשות שתבדוק ותפרסם את מחירי המכוניות המשומשות. באיזה עוד מקום בעולם הממשלה עושה כאלו דברים. מה ההצדקה לבזבז את כספי המיסים על עוד רשות מיותרת. כולם אוהבים לנגח את האוצר ואת המכסים על הרכבים אבל איך הם מציעים לממן את פעילות הממשלה? שנהיה כמו יוון?. כולם רוצים גדר הפרדה, טילים נגד טילים, משכורות למורים ולאחיות אבל בסוף היום מישהו צריך לשלם את החשבון. המלצות הועדה זליכה פוגעות בהכנסות המכס בלי לטרוח בכלל להתיעץ עם האוצר. עבודה ברמה של גן ילדים.
חן | 21.03.12
9.
נתנו לשר הכי מושחת את המשרד הכי רקוב
וככה בדיוק זה נראה,הרי ידוע שבמשרד התחבורע יושבים הפקידים הכי רקובים ,שחוץ מלדאוג ליבואני הרכב ,חברות הביטוח והליסינג ,לא עושים דבר וחצי דבר למען האזרח הפשוט,הם שם אך ורק לטובת הטייקון.יחד עם השר הממונה שחוץ מלהקים ועדות ועוד ועדות כדי לבטל את ההחלטות של הועדה הקודמת ,לא עשה דבר לטובת התחבורה בישראל.
ערן | 20.03.12
3.
מס' 2 צודק
הגיע הזמן שאנחנו נתחיל לקחת את היוזמה באופן קבוע הופכים כאן כל החלטה של ועדה שבאה להטיב עם השוק ולשחרר אותו מריכוזיות ואם הנבחרים שלנו לא עושים דבר אז הגיע הזמן לפעול לסדר חדש וחופשי גם מהסוציליסטים וגם מהקפיטליזם החזירי ולהחיל קפיטליזם טהור עם מגבלות ברורות לשמירת החופש של השוק
g | 20.03.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת