אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גיקיפדיה: האם נגן המוזיקה שלכם באמת יכול לגרום להתרסקות מטוס?

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
הסיבה האמיתית היא תשומת הלב בנקודות הקריטיות
למה מעירים את כולם? למה מיישרים את גב הכיסא? מה שחשוב הוא תשומת הלב של הנוסעים בנקודות הקריטיות של הטיסה. חשוב שכלל הנוסעים יהיו במכסימום ערות, שיהיו מוכנים לכל הפתעה. בשל כך, מבקשים להוציא את המוח של האנשים מכלל המכשירים התופשים את תשומת ליבם בשגרה
ויליאם רייט | 21.03.12
15.
אני יודע בדיוק את הסיבה.
לפני כעשר שנים (אולי מעט פחות או יותר) התרסק מטוס של סוויס אייר בטיסה מארה"ב לשוויץ. סוויס אייר ידועה כחברה בטוחה מאוד עם 0 התרסקיות. לאחר בדיקה. מדוקדקת לסיבת ההתרסקות הגיעו מומחי החברה למסקנה שההתרסקות נבעה משיבוש אלקטרוני שהגיע מסלולרי במטוס (ברור שאסור היה להאשים את החברה באחזקה ירודה או בכשל טכני !!!). מאז נכנסה ההוראה בכל חברות התעופה לכבות טלפונים ניידים.
אופיר | 20.03.12
12.
הבעיה היא לא תדרים או אלקטרונית - לזה מערכות המטוס מוגנות! הבעיה
מתחילה כשהנוסעים לא יכולים "להפרד" לכמה דקות או שעות בלי לסמס או יותר גרוע לדבר בטלפון\סקייפ וכ'ו וזה לא נעים לכל היושבים מסביב.... כך תישמע שיחה כזו - "אחי מה נשמע? מה העיניינים? זהו עלינו למטוס... וואלה הכל בסדר... קניתי גוטייה ב50 דולר אחי... יאוולה די איזה דיילות מכוערות..." ממש שיחה שלא עניינת אף אחד!!! ואת זה תכפילו ב100 איש שיושבים בתא קטן....
יעל | 20.03.12
10.
זו הדרך של חברות התעופה להתנשא ולהתייחס אלינו כאל עדר של בורים, רק כי הם יכולים
כל מכשירי המטוס מתוכננים להיות חסינים לכל הפרעה חיצונית והם גם נבדקים על כך. הכל התחיל מאיזו אגדה אורבנית על תקלות לכאורה שנגרמו מטלפון סלולרי לכאורה וכו'. בדיוק כמו השריפות שמחוללים הטלפונים בתחנות הדלק - עוד אגדה! (הסיבות הן חשמל סטטי שאינו קשור למכשירים הללו).
בעוד שהבורים במקרה הזה הם ב- FAA | 20.03.12
6.
בתור התחלה - אין שום אנטנה סלולרית שתעביר שיחה בגובה מעל לכ-2500 רגל.
העניין הלא ברור הוא ספציפית בזמן ההמראה והנחיתה בהם לצוות המטוס יש טווח זמן מינימלי לתקן טעויות. פרץ חזק של תשדורת מאחד (או הרבה) המכשירים היה עלול (פעם) לייצר איזו בעיית איפוס\קליטה לשלל המכשירים. הסיכון אינו קיים היום היום וברוב הטיסות הפנימיות בארה"ב אנשים פשוט לא מכבים כלום. אני מודה שלא נפל שום מטוס עד היום בגלל זה...
 | 20.03.12
5.
הסיבה למה בחלק מהחברות מותר ובאייר פורס 1 לא מבקשים ..
היא מיסוך החלקים השונים החשופים להשפעות האלו ודאגה לבודד אותם היטב כך שלא יקרה מצב שהם יושפעו מהמכשירים השונים. יש עוד כמה חברות תעופה שמאפשרות שימוש בסלולרי במהלך הטיסה - אבל רק במטוסים חדישים או בכאלו שעברו הסבה לכך. במטוסים צבאים או במטוס הנשיאותי איכות המיסוך שיש לרכיבים השונים מאפשרת זאת. במטוסים אזרחיים צריך לבחון את זה בכל מטוס\סדרה וגיל לגופו.
 | 20.03.12
3.
FAA
רשות התעופה האמריקאית FAA המשמשת אוטוריטה עולמית הסירה את המגבלה כבר לפני שנתיים- אין שום בעיית בטיחות טיסה בגין טלפונים סלולריים... בואינג הכניסה אפשרות סלולרית כבר לפני שנים (באמצעות לווין) ונכשלה עיסקית. מכאן שמצד אחד השמרנות מטומטמת ומצד שני- איזה כיף זה להיות בלי צלצולים במשך 10 דקות של המראה ונחיתה.
Moti | 20.03.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת