8. איך יבדילו בין קטנוע לעבודה לקטנוע שלא לעבודה ? ברור איך יבדילו כשחברת שליחים היא בעלת הקטנוע, אבל כאשר חברת שליחים תשכור שליחים בעלי קטנוע איך ידעו אם הם צריכים ביטוח יקר או ביטוח זול ? ואם זול למה שחברות שליחים לא יעדיפו שליחים בעלי קטנוע, או שאפילו ירשמו את הקטנוע על שם השליח. איך שוטר שעוצר רכב בכביש לביקורת ידע שהחובה שלו מתאימה לשימוש שלו? האם עורך דין שנוסע בין פגישות על קטנוע זה קטנוע עבוד או קטנוע פרטי ? | 28.03.12 (ל"ת)
5. למה להוזיל? שיקנו יותר ויהרגו יותר?בכל ביטוח כל סיכון מעלה את המחיר וכאן דווקא מורידים? נהג ותיק | 21.03.12 (ל"ת)
4. לאדון הרצל היקר אם לא היו אופנועים במקום לעמוד כל בוקר בפקק של שעה היית עומד שעתיים רק טיפש שלא מבין יכול לדבר ככה , הייתי ממליץ לך להתייחס בכבוד לכאלה שבאמת מסכנים את חייהם בקלי מסוכן על מנת שיהיה פה יותר חניה ופחות תנועה וכמובן פחות זיהום אוויר. תחשוב על זה בפעם הבאה עמוס | 21.03.12 (ל"ת)
3. תגובה ל1 ההכללה שלך הינה גסה ומסוכנת ככל ההכללות, אם היית בעל אבחנה קצת יותר מעמיקה, אזי היית מבין שבין רוכבי הדו גלגליים ישנה קשת רחבה של גילאים ולא כולם צעירים וטיפשים, אוהבי אקסטרים ואדרנלין, חלק ניכר מרוכבי הדו גלגליים הנם אנשים אחראיים ובעלי משפחות שמנסים להקל על עצמם בתנועה הבלתי אפשרית של היום . ההתייחסות לפורעי חוק על הכבישים אינה מתויגת לפי סוג הרכב אלא לפי "סוג הנפש" והללו אכן צריכים לבוא על עונשם, אך לא בענישתם הקולקטיבית של כל הרוכבים. אלי | 21.03.12 (ל"ת)
2. למגיב 1: זה לא שאתה טועה לגמרי, אבל אני למשל בן 35 והקטנוע מציל מאימת הפקקים והאוטובוסים ומאפשר לי להשאיר לאשתי את האוטו, אז למה שאשלם המון למרות שאני רוכב זהיר כבר 14 שנה עם עבר של 0 תאונות? ג'ורה | 21.03.12 (ל"ת)
1. מאחל לאופנוענים שיעלו להם את הביטוח ב-50 אחוז,מדי יום עוקפים אותי ונוסעים בפראות בין המכוניות על הכביש, אוקי אני מבין הם צעירים וטפשים, הם אוהבים אקסטרים ואדרנלין, ואם יש להם נטיות התאבדות - מה זה מעניין אותי,ואם ההורים שלהם דפוקים וקונים להם קטנועים מה זה מעניין אותי ?? גם כאשר אני שומע כמה המוני תאונות יש להם, זה כבר גם לא מעניין אותי. הרצל | 20.03.12 (ל"ת)
בשורות טובות לאופנוענים: תעריפי הביטוח יוזלו
8 תגובות לכתיבת תגובה