אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על עברה להפסד של 49.4 מיליון דולר ב-2011 עקב עליית מחירי הדלק ומדיניות "שמים פתוחים"

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
לסגור ולפתוח מחדש אין ברירה !!!
קודם כל הבעיה היא העדר יצירתיות ומערכת נתונים אמינה - פותחים את סאו פאולו ומפסידים כסף סוגרים את סאו פאולו ומפסידים כסף טסים לסאו פאולו שנתיים ומפסידים כסף ... לא יודעים לנתח עלויות ולא יודעים לייצר מקורת הכנסה חדשים . אחר כך בא הסיאוב של סמנכ"לים שלא נותנים דין וחשבון על כשלונם המתמשך וירובניק , מלכי , שלו , ליבנה וכו ממחיר של 4 שקל למניה ל40 אגורות ואף אחד לא נותן את הדין . . וכמובן המנכ"ל האסטרונאוט שטרם למד את אלעל עד היום ונותן להאכיל אותו לכל דיכפין . ודירקטוריון שלא יודע לבנות מערכת תגמולים פשוטה לפי ביצועי המניה לטווח רחוק וכו. גם ועד העבודים לא קורא את התמונה במקום לחסוך ולשחרר עובדים שכבר שנים לא תורמים מתנפלים על העובדים הטובים בחוזים אישיים וללא קביעות שמביאים תועלת . כדי לפטרם ראשונים . ואז לא נשאר מי שירים את החברה . בקיצור לסגור ולפתוח מחדש - חברה קטנה קטנה - שתגדל רק אם תרויח
איתי  | 22.03.12
31.
ל25...
מספיק כבר עם הטיעון המעצבן של אנחנו ישראלים אז נטוס בחברה ישראלית. אל על צריכה לשאוף למצויינות ולהפסיק להיות חברה בינונית שחושבת שהיא חברת פרימיום. מילא לשלם מחיר גבוה אבל לפחות שתהייה הצדקה. המטוסים מתפרקים, הדיילות לא באמת דיילות אלא רק לוקחות הסעה לשופינג, הטייסים חיים בסרט שהם מינימום JAMES BOND. ואם אתה אכן עובד חברת אל על תשאל את עצמך, למה החברה לא מקצצת במלונות שמקבלים הטייסים? ברוב חברות התעופה בעולם הטייסים נמצאים באותו מלון עם הדיילים. למה באל על זה לא כך? שישימו את הטייסים במלון סביר ולא במלון פרימיום ושיוזילו לנו את המחיר.
 | 22.03.12
30.
סמנכ"ל כוח אדם מנסה לסכסך בין כלל העובדים לטייסים זו האיסטרטגיה שלו
מדהים איך ה"גנום הניהולי בכוח האדם" באל על לא משתנה , כמו גם מנהלי כוח האדם שמשכורתם קפצה פי כמעט 10 מאז ההפרטה- מנהלי כוח האדם בראשות סמנכ"ל מורשע בפלילים(לכאורה)- העלמת מס ותשלום כופר, הנהלה שהאיסטרטגיה שלה בעת משבר היא לסכסך בין כלל העובדים לטייסי החברה. כנראה שהאסימון נפל אצל העובדים וה"תרגיל" הזה כבר לא יצליח . ושקדי דיבר בטלויזיה על "הגנום של העובדים"- האיש פשוט הזוי, לא מבין איך מסובבים אותו על האצבע הקטנה
מנהלי כח אדם | 22.03.12
29.
הוצאות שכר הנהלה פי 8 , לעובדים דוקא ירידה בשכר
מרגע ההפרטה קפצו משכורות המנהלים בחברה פי 8 בממוצע (המנכ"ל פי 24) לעומת זאת לעובדים המשכורת נומינלית קבועה ב15 השנים האחרונות (שחיקת שכר של עשרות אחוזים) למעט העלאה של 3% בשנה הקודמת. כמו כן הוכפל מספר המנהלים בחברה- אז אפשר לדבר על מחירי דלק ועוד שטויות אבל כל עוד הפער בין המנהלים (שלא מוכיחים יכולת אמיתית) לבין משכורות העובדים כל כך מפלצתי- החברה הזו גמורה. למי שעוסק בהוצאות שכר- כדאי לבדוק בכמה הן עלו מאז ההפרטה (הכל בכיס של המנהלים.).
מכיר מבפנים | 22.03.12
28.
דווקא אוהב את אל על
אני טס לפחות פעמיים בשנה ותמיד עם אל-על, הפסח הקרוב אני טס ובפעם הראשונה מזה 7 שנים אני לא טס אל-על. חבל לי, אבל המחיר של אל-על יקר בצורה חריגה. אם היה 10-15% יותר יקר הייתי שוקל. אבל לטוס ב 1500$ לארה"ב במקום ב 1000$ (אמנם לא ישיר) זה הפרש משמעותי מדי. מקווה שאל-על ישכילו להתחיל לטוס בשבת להעלות רווח ולהוריד את מחירי הטיסות - גם אם לא לרמת המתחרים לפחות לרמה סבירה.
 | 21.03.12
27.
דיילות בעבודה סטודנטילית
משום מה רק בחברת התעופה הלאומית תפקיד השרותי החשוב ביותר של הדיילים/דיילות שייך לסטודנטים במשרה חלקית וגם אז דואגים לפטר אותם אחרי 11 חודש, תסעו פעם בחברת תעופה זרה ותראו דיילות בנות 40 שזה המקצוע שלהם ב 20 שנים האחרונות ולא איזה סטודנטית שעושה לי טובה שנותנת לי מים בדרך לשופינג בניו יורק. חומר למחשבה
א | 21.03.12
26.
קיצוץ תקנים יקרים ומיותרים
בעברה הייתה החברה ממשלתית/לאומית אולם לאחר שהופרטה שכחו שלבעליה ישנם זכויות וכללי התנהגות כבשוק העסקי הפרטי. קיימים תקנים דהיינו משרות אשר היו נכונות לתקופות אחרות ואילו היום חובה לבטלם והחברה תבין כיצד ה"צליחה" לשמור על המון כסף..... (אתן רק דוגמה אחת - עלותם של מנהלי סניפים/תחנות בארצות) לא אתייחס לשיווק ולנוספים מאחר שקראתי גם התייחסותם ולא הייתי מקל ראש. אני מקווה שתהיה התייחסות מצד בכירי החברה לנאמר ושיהיה לכולנו חג-חרות שמח.
ש"ס | 21.03.12
25.
אל על מאז ולתמיד
בוקר טוב ,לכל המקטרגים ולכל אותם אזרחי ישראל המתעוררים לידיעה מרעישה כי אל על, חברת התעופה הישראלית היחידה באמת, מפסידה מליונים. בוקר טוב, לכל היהודים בעולם, שמאד אוהבים את ישראל ואוהבים להגיע אליה. לצערי ,גם אני ניעורתי לידיעה הזו,לא שלא, ציפיתי לקרוא אותה במוקדם או במאוחר. אצלנו באל על ידוע מכבר כי התוצאות של 2011 היו ידועות, מראש השנה הקודם. ברשותכם שונאי אלעל,הרשו לי להעלות סינריו קטן, ישראל תוקפת באירן, מאות טילים נוחתים על ראשינו, חיזבלה תוקף מצפון וחמאס ,מצטרף לחגיגה,הרי זה כיף לירות ביהודים שרק רוצים, לחיות ב שקט במדינתם הקטנה. ואז יהודים יקרים? מה אז? כמה זמן יעבור, עד שחברות התעופה שמסביבינו נוחתות ,השכם והערב בתל אביב וגובים מחירים נמוכים, כדי למשוך אותכם לטוס איתם,במטוסיהם החדישים והמפנקים,בדיילות הבלונד הצעירות והאדיבות, בגרמנית ובצרפתית ,באנגלית ואיטלקית, כמה זמן יעבור עד שאלו יודיעו כי אינם יכולים להסתכן להגיע לארץ הקודש? ואתם יהודים יקרים,אוהבי מחיר ותענוג, תשחו ותחתרו עד חופי הארץ לראות את ילדכם ולהגן על ביתכם? כעובד חברה זוטר, מאד קשה לי לקרוא את כל הכתוב ,את השינאה ואת דברי הלבע. גם לי קשה עם שכר הקצינים המנופח שאינו מחויב המציאות. עם שלטון הפחד שנהוג בחלק מאגפי החברה והניהול הכושל של קברניטי החברה. אבל בל לרגע נשכח יהודים יקרים,אין לנו ארץ אחרת וודאי שאין לנו אל על אחרת. אז שניה לפני שאתם שמחים לאידנו עיצרו וחשבו מה המחיר שנשלם אם אל על תהפוך לחדלת פרעון. חישבו על עצמכם כיהודים מול מיליארדי שונאים ועוכרים.
עובד מודאג | 21.03.12
23.
הכל מתחיל ונגמר ביחס המחפיר של אל על לעובדים הזוטרים שלה...
כמי שמכיר טוב את הנושא : אל על המציאה את שיטות התעסוקה הפוגעניות מול העובדים: פיטרה דיילים זמניים כל 11 חודש כדי לא לתת קביעות...היום זה חמש שנים. והביתה...התוצאה דיילים ממורמרים שיודעים שדופקים אותם ואין עתיד..למה שיתאמצו לתת שירות...מנצלים את החברה כמה שיכולים עם לויאליות אפס.. שכר בכירים דמיוני..אבל תשאלו דייל קרקע כמה היא מרויחה וכמה שעות נוספות היא צריכה כדי להרויח את זה..התוצאה דיילת חמוצה בציק אין שכבר ברגע שליחת המזוודות בא לך לעבור לחברה המתחרה. הנהלת החברה לקחה עובד שלה עד לבית המשפט העליון והפסידה כדי לא לתת לדייל שלה שמה לעשות היה לו בן זוג ולא בת זוג ולא רצו לתת לו הטבה השמורה לכל העובדים. ועוד דבר הנהלת החברה ממלאת פיה מים כאשר היום מסלקים בבושה גדולה (השב'כ ) את טובי מאבטחי המטוסים ומחליפים אותם במאבטחים עם שכר גלובלי . אין שום סיבה לטוס אל על......היא לא חברה לאומית...משפילה את עובדיה הזוטרים...ממלאת את כיסי בעלי המניות בסכומים דמיוניים...לא נשאר כסף לפרופיל שירות ..לצי מטוסים חדיש.
דורי | 21.03.12
13.
מה קורה באל-על ?
מה קורה באל-על?, מי שהוא צריך לבדוק את ההפסדים,את משיכות הדבידנדים ע"י הבעלים,את העיסקות החכירה באמצעות חברת "כנפייים",את ביצוע רכש שירותים,לא תמיד במכרז אלא באמצעות בעלי עניין. אל-על ,הינה חברת תעופה מהטובות ביותר בעולם והיא שלנו,לא לשכוח וחייבים לשמרה.
עדכן עדכני | 21.03.12
11.
חברה עיסקית כושלת
החברה בעלת צי מטוסים מיושן. האוכל במגבלות הכשרות ובלעדיהם לא מדהים. הכסאות על הפנים. יש מטוסים עם כסאות מחלקת עסקים פחות טובים ממחלקות ביניים בחברות כמו בריטיש או טורקיש. אנשי הצוות מנסים לתת שירות טוב אך הבעלים לא מסוגל פיננסית להרים את החברה. אלעל תפשוט רגל תוך שנתיים - שלש ואז נראה את השרים רצים להציל אותה בגלל ה"דגל" וה"הטסה בחירום".
מוריס וענונו | 21.03.12
7.
לא חברה לאומית ולא בטיח, צאו מהסרט שלכם .
חברה עסקית גרידא. עכשיו כשהתחילה התחרות האמיתית אתם רואים שכל לקוח חשוב. מצב אגב שרק יתגבר בשנים הקרובות עם מדיניות השמיים הפתוחים והתגברות טיסות הלואו קוסט ההתנהלות שלכם במשך שנים עכשיו חוזרת אליכם כמו בומרנג. לקוחות שנפגעו מרמת השירות / נבהלו מהמחירים הגבוהים כבר לא יחזרו אליכם . ייקח לכם הרבה זמן לשקם את האמון של לקוחות אלו .אני ביניהם . לא טס אל על מכל כך הרבה סיבות. ובקצב הנוכחי לא נראה לי שגם אחזור לטוס אל על בקרוב.
שלום | 21.03.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת