37. כשיהיה לחברות אינטרס להציג רווחים, הן לכאורה תדענה לעשות כן... בפועל, מספר המכוניות גדל כל שנה...כך שהכמות של הדלק שנמכר רק הולך וגדל (=עד בוא החשמליות והמונעות ע"י גז). ואולי תרגילים חשבונאים?.. | 30.03.12 (ל"ת)
36. ושלא יעבדו עליכם ..... יושב אני תוך כתיבת המייל ומחפש ממחטה לנגב את הדמעות , ממש מסכנים בעלי חברות הדלק הגדולות אוי אוי אוי מדובר על קרטל של 4 חברות מתאומות מסואבות שבמשך שנים עשקו ועושקים אותנו ללא סיבה לטעמי עדיין יש מה להוריד ובגדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כאחד שעבד עד לפני 3 שנים באחת החברות הגדולות מדובר על מנגנון מנופחים ומסואבים עם מאות עובדים שלכל אחד הגדרת תפקיד מגוחכת אפילו המחירים בסולר מתואמים בין 4 הגדולות ערב לפני שינוי המחיר יש היום מלא תחנות קטנות וזולות וכתושב השרון יצא לי לתדלק בדקל ברעננה , בסדש בכפר יונה ובטן בכניסה לכפר סבא תחנות זולות עם שירות מלא ובלי כל מיני סכומים שגובים ממך ללא הצדקה בסופי שבוע ובלילות והרבה יותר נעים לתדלק בהן אל תיכנסו אליהם ובסופו של דבר תראו שאו שהם יורידו מחיר או שנראה מספר חברות חדשות בשוק אל תתביישו תנו להם בראש ומהר ירחמיאל ירחמיאל פומרנץ | 27.03.12 (ל"ת)
34. איזה שטויות! איך חברה קטנה כמו טן, שיש לה אולי 20 תחנות דלק, והמחיר שלה נמוך ממחיר פז וסונול, מצליחה להציג רווח תפעולי של כמה מיליונים וחברת ענק כמו פז, שיש לך הכי הרבה תחנות בארץ וגם בעלת בתי הזיקוק מצליחה להפסיד, כשהיא גובה את המחירים הכי גבוהים בארץ? מסקנה - שלא יעבדו עליכם. ולכל מי שבוכה על המיסים - אם יורידו את המס על הדלק יקחו אותו ממקום אחר. בכל מקרה יחס ההוצאה.הכנסה שלנו לא ישתנה. זה לא ששטייניץ לוקח את הכסף הזה הביתה לעשות קניות לחג. ממלא ב-100 | 27.03.12 (ל"ת)
32. כמפעיל תחנה אין רווח אמיתי על הדלק. מרווח הרווח נמוך יש הוצאות גבוהות של שכירות עובדים ןמיני ירקות שמשלמים לחברה. הברייק נמצא הי שם גבוה עזריאל | 27.03.12 (ל"ת)
31. !!! יש תופעה בזמן האחרון במשק שכל החברות מראות לנו נתוני הפסד שלהם במהלך השנה כאילו מראות לנו שבפועל היו אמורות להרויח יותר. קרו הרבה דברים במהלך השנה שגרמו למשק להרוויח פחות וזה לא נכון להציג לנו תפיסה כזו של מציאות.. קיימים הרבה גורמים המשפיעים על ריווחיות המשק ובכתבה מתוארת התבכיינות של הכתב והרבה הזדהות עם בעלי חברות הדלק.. דבר שנותן לי לראות באור שונה את המצב המתואר.. אם לא היו מגבילים את חברות הדלק במחיר מקסימלי היינו משלמים את הפרשי הרווח שלהם לשנים רבות , בכל מקרה אנחנו אלו שמשלמים את מיסי הדלק ולא החברות.. עמיחי | 27.03.12 (ל"ת)
30. שטויות אם הם לא היו מרוויחים, הם היו סוגרים את התחנות. פז העבירה תחנות רבות לתדלוק עצמי בלבד, ולכן מדובר ברווח על הדלק - כי אין צורך לשלם למתדלקים. | 27.03.12 (ל"ת)
28. רחמנות!!! לכן כל יומיים צצה תחנת דלק חדשה בכל צומת אפשרית!!! די להאמין למסכנים. תורידו את הרווח שלהם בעוד 50% ועדיין הם ימשיכו להרוויח יפה מאוד!! עדיף לקנות ליטר בירה בחנות נוחות מאשר ליטר דלק.. הזוי, ולא הגיוני. הקיץ מתקרב הכונו למחאת הדלק!!!!!!!! מסכנים | 27.03.12 (ל"ת)
27. אין לחברות האלה זכות קיום מכיוון שהלקוחות שתידלקו בהן עברו לתחנות קטנות שנותנות 40 אג' פחות מהמחיר תדלוק עצמי... MOMO | 27.03.12 (ל"ת)
26. לא הגיוני אם הן מפסידות כסף, למה להן להמשיך למכור ? פשוט שיסגרו את הבאסטה (ואז המחיר ירד), | 27.03.12 (ל"ת)
25. לא נראה שצריך לות לחברות הדלק "יום סרט", הבכירים ובעלי השליטהממשיכים לגרוף משכורות עתק קורא | 27.03.12 (ל"ת)
24. תגובה ל 1 הולך לכל שודד, עושק מורשה וחרד מעבודת כפיים לא כולל מוסדות ציבור ושרים. בדיוק לאן שהכסף שלי הולך גם. גיא | 27.03.12 (ל"ת)
23. תצביעו ליכוד ותמשיכו לשלם את מס הבלו המיותר שמשלש את מחיר הדלק בישראל מחיר 1 ליטר לפני מס הביבי/בלו 2.8 ש"ח מחיר 1 ליטר אחרי מס הביבי/בלו 8 ש"ח אתם משלמים קרוב לשישה שקלים מיותרים על כל ליטר בשביל שביבי יוכל לטעון בעולם שהקלקלה שלנו יציבה ואיתנה למרות שהמס הנ"ל מחרב את ישראל צעד אחר צעד רמי | 27.03.12 (ל"ת)
21. מצויין, אם ככה, לפחות שצד אחד ירוויח, הורדה של בין חצי שקל לשקל, תשאיר אותם ברווח "0" ואנחנו לעומת זאת נשאר עם כמה אלפים בארנק בכל שנה. מלח הארץ | 27.03.12 (ל"ת)
20. הכל הולך למיסים יותר מחצי ממחיר הדלק הולך למיסים ומה עושה הממשלה עם הכסף הזה ? למה בכנסת לא שואלים שאלות ? איפה הלוחם הגדול ח"כ שמע ? לאן הוא נעלם אחרי הספין שעשה לפני חודשיים בנושא זה בוועדת הכלכלה של הכנסת. ?איפה הכנסת שתגן על האזרחים ?. תאר | 27.03.12 (ל"ת)
18. כתבה מטעה ומגמתית כשבכותרת מתייחסים לתחנות תדלוק שזה רווח מדלק. והטבלה מתייחסת למתחם שכולל גם את תחנות הדלק וגם את חנויות הנוחות (או כל מרכז מסחרי אחר שיש שם) אז בעיני מישהו מנסה לרמות אותי. אני או כל אזרח ממלא דלק לא אמורים לדאוג לרווח של חברות הדלק מחנויות הנוחות שלהם. לכולם כבר ידוע שמרווח השיווק נועד לכסות על הוצאות התפעול של חנויות הנוחות. אם החנויות האלה לא כלכליות תסגרו אותן, אבל להפיל אותן עלי (האזרח) זה לא מקובל. אני שמח שסוף סוף הממשלה פעלה למען האזרח וצימצמה את מרווח השיווק אורי | 27.03.12 (ל"ת)
17. חיפשתי את האפס אבל לא מצאת כנראה זה האזרח הקטן שסוחטים אותו מכל הכיוונים הכל שטיות אם לא מרוויחים היו מקפיצים את המחירים ... דוחות שקריים ורוב הכסף הולך לקופת המדינה ולכיסים של השרים. ע | 27.03.12 (ל"ת)
16. בעלי החברה לא מרוויחים לעומת זאת כל העובדים מקבלים משכורת, אז לא ממש מפריע לי. מבחינתי זה אומר שהם מרוויחים - הם מוכרים דלק ומקבלים כסף. | 27.03.12 (ל"ת)
14. ברור שאין תחרות בין חברות הדלק, אם חונקים אותה באמצעות רגולציה ככל שיש יותר רגולציה שמכבידה על החברות, ככה היא נותנת להן פחות מרחב תמרון, וגם מקשה על חברות חדשות להיכנס לשוק. ואז באים כל מיני בכיינים ומתלוננים למה אין תחרות ויש תיאום מחירים. מרק לוגובסקוי | 27.03.12 (ל"ת)
13. אין לי רחמים עליהם - הם עדיין עושקים אותנו ואת עובדיהם ומשלמים מיליונים למנכלים שלהם ללא הצדקה גיא | 27.03.12 (ל"ת)
12. אני רואה ש"טן" לא נפגעו כל כך קשה כי הם לא קרעו אותנו סתם גם קודם אין לי רחמים על הקונגלומנרט של דלק,סונול ופז שקרעו אותנו שנים רפי | 27.03.12 (ל"ת)
11. נגמרו לביבי-שטייניץ התירוצים. 8 שקלים לליטר זה באשמתם הישירה. מחיר הנפט לפני כמה שנים הגיע ל-150$ לחבית ומרווח השיווק עדיין היה גובה. ועדיין המחיר לליטר לא הגיע ל-7 שקלים. תגידו לי, מצביעי ליכוד נכבדים, איך זה מרגיש למלא דלק? יובל | 27.03.12 (ל"ת)
10. זה מאוד מטריד, כי מהר מאוד יתחילו למהול דלק במים גם היום עושים זאת, יש מקרים בודדים שזה מתגלה כי מגזימים במינונים וכל הרכבים שיוצאים מהתדלוק נגררים למוסך אחרי כמה מאות מטרים. ברוב המקרים זה לא מתגלה כי הכמות לא מספיק גדולה אלא רק הורסת את המנוע לאט לאט. רק בישראל המנועים כ"כ שחורים. במקום שהמדינה תוריד את המס על הדלק היא מפעילה לחצים על התחנות ומי שישלם את המחיר זה אנחנו בעלי הרכבים. נהגת מוטרדת | 27.03.12 (ל"ת)
8. ולכן בכל פינה בונים תחנות חדשות? אם לא היו רוחי עתק - תחנות דלק היו נסגרות או משנות יעוד. אתגר - שילחו לי ולו תמונה אחת של תחנת דלק עם שלט "סגור":, "להשכרה" או "למכירה" ! פרס מובטח! ירון | 27.03.12 (ל"ת)
7. הבעיה היא באמת לא בחברות הדלק אלא במסים של הממשלה הסיבה למחירים הגבוהים היא לא חזירות של חברות הדלק (לא שיושבים שם צדיקים אבל הרווחים שהם גובים על הדלק הם סבירים) אלא חזירות של הממשלה. המסים שהיא גובה על הדלק (בלו) הם מהיקרים בעולם. היום מחיר הנפט 107 דולר ומחיר הדלק יותר יקר מאשר כשחבית הנפט עלתה 140 דולר (ב-2008)!!!!! כל זאת למה? כי הממשלה העלתה את המסים. יגאל | 27.03.12 (ל"ת)
5. וואי וואי... אני כבר רואה בחדשות, "חברות הדלק פושטות רגל". מה זה השטויות האלה? נראה לכם שחברה שמפסידה כאלו אחוזים תמשיך להתעסק בזה? בכל התחנות של כל החברות יש הנחות על מחיר הדלק! כולם מרוויחים ורק הנהג מפסיד\! JOE | 27.03.12 (ל"ת)
3. כתבה מגמתית של חברות הדלק כל מי שיש לו אפליקציה של מחירי דלק יודע שאין תחרות ובכל התחנות המחיר אחיד. גם כל מי שעיניו בראשו רואה שאף בעל תחנת דלק לא שייך לעשירונים התחתונים שלא נדבר על המנהלים בחברות הדלק באשר הם. אז בו נדבר עובדות: 1. בעלי חברות הזיקוק(כמובן האחים עופר בראש) גורפים מחיר מקסימלי כיוון שהם מונופול. 2. בעלי חברות הדלק גורפים גם הם לוקחים מחיר מקסימלי ופז בראשם כיוון שהם הבעלים השניים של בית זיקוק 3. בעלי התחנות שגובים מאיתנו את המחיר הסופי המקסימלי שהם יכולים לקחת 4. הממשלה גובה על השחיטות הזאת מס של מעל 50 אחוז דון קישוט | 27.03.12 (ל"ת)
2. שטויות. זה הכל משחקי מספרים הם כנראה הכניסו כל מיני הפחתות ערך וכדומה, כדי להראות שהם פתאום מסכנים ולא מרוויחים. לא מאמין לאות אחת שהם כותבים. | 27.03.12 (ל"ת)
הרווח של סונול ודלק ישראל מתחנות התדלוק: 0 שקלים
37 תגובות לכתיבת תגובה