אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": מגה הורידה מהמדפים את נוטרילון של טבע

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
אולי כולם פה מפספסים משהו מסריח בנוגע לחסם בבתי החולים???
למה בדיוק כאשר מנסים להכניס מתחרה חדש, נזכר איזשהו ח"כ או חכי"ת להציע חוק עידוד הנקה ולמה צריך להקפיא את המכרזים, אם החוק עדיין לא עבר?? האם זה לא בגלל מעורבת קשה של לוביסטים, האנשים שלמעשה מנהלים פה את המדינה וגורמים לה להראות כמו שהיא נראית?? אני רק מעלה חשש מסויים. יכול להיות שאני טועה בריחות שעולים באפי. אני מקווה מאד שאני טועה בריחות אלו.
ויקטור חסון  | 28.03.12
12.
הרשתות והחברות הגדולות הם האשם למחירים גבוהים - ההסבר בפנים כנסו
אני התחלתי לקנות בחנויות קטנות ליד הבית ולא בסופר וההסבר כאן: כשאתם הולכים לסופר - החברות הגדולות משלמות הון עתק כדי שלא יכניסו מתחרים ומגלגלים את זה למחיר המוצר - בעצם אנחנו מממנים את זה שלא יהיו מוצרים זולים יותר !! אתם קולטים את האבסורד?? התחלתי ללכת לרשתות קטנות והנה כמה דוגמאות: תה פירות של ויסוצקי - כמעט בלעדי בסופרים, ברשת קטנה מצאתי מוצר שבאיכות ובטעם אפילו יותר טוב - לא זוכר את שמו. ויסוצקי עולה 15-20 שקל בערך, המוצר שאני קונה - 4 שקל!!!!!! 4 שקל!!!! תבינו איזה רווח תופרים עליכם. פשוט המוצר שלי מבלגיה או משהו כזה ולא ויסוצקי. אותו הדבר קניתי אתמול ריבה - ריבה של 778 ברכיבים 45% פרי ו-65% סוכר - 13 שקל. קניתי 2 ריבות ב -15 שקל יותר טעימות ובהם 60% פרי ורק 40% סוכר - יותר טעימות ויותר זולות - פשוט עשו אותן בפולין. זה לא משנה החברה כל עוד המוצר טעים וטוב - פשוט בסופר החברות הגדולות משלמות הון עתק כדי שלא יכניסו מתחרים ומגלגלים את זה למחיר המוצר - בעצם אנחנו מממנים את זה שלא יהיו מוצרים זולים יותר !! אתם קולטים את האבסורד??
איתי | 28.03.12
11.
כול הכבוד למגה
טבע ניסו להכנס לשוק הזה כשווה בין שווים מבלי לנסות ולחזר אחרי הצרכן ולתת לו תקופת הסתגלות במחירים מאוד אטרקטיבים ולכן הם קיבלו מהצרכן כתף קרה והרבה חומר למחשבה איך לחדור לשוק לא כביריונים (אנחנו טבע רוצים תקנו לא רוצים אל תקנו) אלה כחברה שמחזרת אחרי הלקוחות שלה ,בדיוק כמו שקיקה מתחלה לעשות עכשיו.
רוני  | 28.03.12
8.
כאשר ישנם בשוק בצורה מאוד יציבה וברורה שתי סוגי תחליפי חלב אם שהם אמינים ובטוחים
קשה מאוד להחדיר לשוק מוצר מתחרה והמה גם שטבע היא האמא שלו.שמה של טבע יצא למוניטין כיצרנית תרופות ולא תחליפי חלב אם.כאשר טבע מבקשת לנגוס בשוק תחליפי חלב. אם היא צריכה להבין בראש ובראשונה.שציבור הלקוחות ירתע מלרכוש מוצר חדשני זו מפני שבפסיכולוגיה הצרכנית בקרב הלקוחות המוצר יתפס בתחילה כתרופה ותרופה נותנים למי שחולה ובודאי הורים לא ירצו לחשוב שתינוקם חולה.לכן עדיף לטבע להמשיך להתעסק במה שהיא טובה באמת תרופות ופיתוח תרופות חדשות.
 | 28.03.12
7.
בתור אמא לתינוקת - אתם צריכים להבין כמה דברים חשובים
1. נוטרילון הוא תחליף חדש - אף פעם לא נוסה על תינוקות ולכן יש חשש גדול מפני הקנייה מכיוון שאי אפשר להתייעץ עם אמהות אחרות על טיבו. 2. ביריד בייבילנד כששיווקתם את הנוטרילון הורים אמרו לכם הרבה פעמים - תביאו דוגמיות חינם כדיי שננסה, אחרת אף אחד לא ינסה את התחליף החדש. כל תחליף חלב צריך לנסות ולראות אם זה גורם לאי נוחות לתינוק (לדוגמה אצלי, הבת שלי הייתה אוכלת בעיקר סימילאק וכשהיינו צריכים לעבור לשלב 2 זה פשוט עשה לה בלאגן בבטן אז צריך תמיד לנסות לפני שקונים בסטוקים) 3. הסרוב שלכם לתת הנחות הוא מטופש ביותר- היום אפשר להשיג מטרנה גדולה במבצע ב65-70 ש"ח ואופטימיל במבצע ב 60 ש"ח וסימילאק ב 70ש"ח אז לא רק שאתם מסרבים להשוות את המחירים שלכם למחירי המבצע, אתם גם מציעים את התחליף במחיר גבוה יותר, מה שממש לא מושך לקוחות לשרותיכם. 4. תסתכלו על אופטימיל - איך התחליף חלב הזה הפך להיות כל כך פופולרי בזמן כל כך קצר? המחיר ההתחלתי שלו יותר זול, יש הרבה מבצעים עליו, יש הרבה מתנות ודוגמיות (כל אמא קיבלה קופסא קטנה במתנה ביריד לנסות).. ככה אני הכרתי את התחליף הזה- ניסיתי אותו אחרי היריד וראיתי שהבת שלי יכולה לאכול אותו בלי בעיות.
אלה | 28.03.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת