אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קיקה: הפסד של 44.5 מיליון שקל ב-2011

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
אכזבה !!! חברה לא אמינה
קנינו ספה לפני חודשיים והיא לא הגיעה אף שעבר המועד שנקבע בנוסף היינו צריכים לקבל גם את ההדום ומשום מה הם טוענים שהוא יגיע בעוד חודשיים ומבחינתם זה זמן סבירלעיכוב.אין אם מי לדבר בחנות אלא רק עם נציגות צעירות שמדברות כמו רובוט הפועל כתוכנה.הם לא מוכנים לבטל את ההזמנה ונצמדים כל הזמן לסעיף חמש בחוזה שהמוצר יכול להתעכב ואין זמן מוגדר לעיכוב ומדובר בחודשים.אנא לקוחות יקרים אני מבקש ממכם לא ליפול למלכודת הדבש ובכל לשון של בקשה אל תקנו שם אלא עם אתם מקבלים את המוצר במקום אני לא הראשון והאחרון אנא היזהרו והזהירו את מקורבכם
רונן | 03.05.12
38.
קיקה תצליח למרות הכול
כספק של קיקה אני יודע כי יש להם עובדים טובים ורצון אדיר לתת שירות ולהצליח. אני ספק קטן שלהם וספק גדול של "מתחרים שלהם" הם בהרבה יותר נורמליים מהאחרים ובאמת איכפת להם מהלקוחות,ולכן הם יצליחו ובגדול למרות חוסר הפירגון. בהצלחה לקיקה כי מגיע להם.
חיים | 05.04.12
37.
זה לא המחיר זה השירות
כל מי שאי פעם הזדקק לשירות הלקוחות של קיקה, יודע טוב מאוד על מה אני מדבר. תורים מגוחכים, "המוקד" נמצא בחניון (זה למעשה המחסן) - בלי מקומות ישיבה או מיזוג, הטיפול כאילו נלקח מאיזה סיפור קפקאי - מטרטרים אותך בין 3-4 נציגים, מערכות המחשוב המחסן לא מסונכרנות עם החנות, ואת ההזמנה אתה הולך לקחת באופן אישי מהחנות עצמה. בקיצור ממליץ להתרחק כמו מאש, אם בא לכם שירות גרוע (ומחירים בהתאם) איזור לוינסקי בדרום ת"א זה המקום בשבילכם. פשוט בושה לקיקה העולמית שהיא מאפשרת לזכיין הישראלי להשתמש בשם המותג....
גל | 04.04.12
36.
מי שהביא את "קיקה "לארץ לא עשה שיעורי בית בכלל, הרשת הזאת כושלת גם באירופה
במזרח אירופה בעוד שרשת איקאה פורחת והקונים ממלאים את החנויות, לעומתם חנויות קיקה ריקות מאדם ומקונים, בקופות אין איש, כל השינויים שעשו לא החזירו את הקונים אלה רק חיזקו את הרשת המתחרה איקאה, לדעתי המחירים בקיקה פשוט לא הגיוניים, הקונים מצביעים ברגליים, אז מי מביא עסק כזה לארץ ועוד מתפלא שלא מצליח, ? העסק הזה הוא בדיוק דוגמא מה לא לעשות ! כל אדם שיסתובב ברשתות קיקה בחו"ל לא מבין ממה הם מתקימים הכל שומם אין תנועה ואין קונים אז מה הפלא ? איך מי שלוקח זכיון לא בודק ומסתובב בשטח לפני השקעה ? משתתף בצער היזם ,,, מקווה שבפעם הבאה שיעשה שיעורי בית .
ישראלי מצוי | 02.04.12
35.
קניתי והתאכזתי קשות
קניתי ספה שהגיע בחודש איחור (לאחר 3 חודשים) וגם זה לאחר טלפונים בלתי פוסקים לשירות לקוחות שאינו נותן מענה הולם. בסוף הגיעה ספה בלי הכריות!! התשובה שנתנה לי כעת - חכי עוד שלושה חודשים לכריות... הם לא אמינים, אין עם מי לדבר, לא חוזרים על אף הבטחות חוזרות להתקשר אלי, א"א לדבר עם האחראי. תמיד עונות בחורות צעירות שטוענות שככה זה, ואין להם יכולת לפעול או לשנות. תחושה קשה של חוסר אונים.
יעל | 02.04.12
31.
הם הולכים לפשוט את הרגל !! פידבק עיקרי כנסו
תכנון מעגלי וקומות לא אפקטיבי עשיתי את קיקה בשעה. באנקרה אני חייב לעבור היכן שהם רוצים. שנית לקח למוכר חצי שעה לעשות הזמנה כמעט התייאשתי שלוש מחירים יקרים ארבע מחירים לא ברורים חמש ים אנשי מכירות לא מקצועיים שש עושים הזמנה ורישום במחשב מאוד ארוך ומייגע בהצלחה
שי | 02.04.12
29.
כמה בעיות יש לקיקה..
1. לטעמי השיווק לא הכין עצמו ברמת יחסי הציבור שעשו למותג עוד בטרם הפתיחה הרשמית. לא היתה התייחסות אמיתית לאופי המותג, לרמת המחירים ולאיכות המוצרים של המקום. נתנו דגש רב מדי על "הפתיחה הגדולה" ועל קבלת "הדום" חינם ל X האנשים הראשונים שיגיעו וכו'. החוסר מידע יצר ציפייה אדירה מצד הצרכנים בחלון זמן מעניין במיוחד בו הסניף הראשי של איקאה נשרף קליל ובו הצרכן השיראלי שיווע לחלופה מעניינת לאיקאה שהחל טיפה לאבד מהכריזמה והסקס אפיל שלו (כי לכולם כבר יש איקאה וחלאס...) 2. אין קטלוג מוצרים- הצרכנים מרגישים טיפה אבודים במרחב. שקיפות מלאה ונתונים מלאים בלי התחכמויות מיותרות זה שם המשחק היום. 3. איכות המוצרים ביחס למחיר- בתור מי שעשה ביקור חד פעמי בקיקה , הופתעתי לרעה מהמחיר הגבוה ביחס לאיכות המוצר. לטעמי על קיקה לעשות הוזלת מחיר רצינית על מנת לזכות בלב הציבור . כמובן שיש להזהר מלהפוך את המותג למשהו זול מדי- כי הוא לא. הוזלת המחיר צריכה להיות מהלך תמחורי ולא מכירת חיסול. 4. לגבי הטענה כי יש מודעות גבוהה למותג- ובכן... ברגע שמתחילים להשתמש בנתון הזה ממחקרי השוק אזי המצב כנראה לא מי יודע כמה. יש מותגים רבים בעלי מודעות שמעל 95% אבל עדיין לא מוכרים......... 5. לגבי הקמפיין החדש- הוא מאוד נחמד והפרזנטור חביב במיוחד (מאוד ישראלי- חשדן-סקטפי ומנסה להפיל את "קיקרה") אבל אני חושב שזה עדיין לא יקרב את הצרכן באמת לחנות. (אולי יעלה בעוד כמה אחוזים את המודעות למותג ותו לא ) , לטעמי, השלב הבא צריך להיות בגזרת המבצעים והמחירים + הוצאת קטלוג אינטרנטי וקטלוג הארד קופי כדי לדבר שפה הפשוטה של הצרכנים ועדיין להשאר טיפה יותר פרמיומי מאיקאה (לא שאני משווה)
אסף כ. | 01.04.12
24.
אני לא מבין את עניין המחירים הגבוהים וה"רמה הגבוהה"
במיוחד עכשיו, בכל מה שקורה בארץ עם ההיתייקרות, מובילה לכך שהרוב מנסים לחסוך ולקנות ביותר זול, זה המצב שהיה ונכון לעכשיו. ולכן, עם מחירים גבוהים, קיקא פונה לקהל לקוחות יחסית מצוצם (שמסתבר רק הולך ומצטצם), זו אסטרטגיה גרוע וחוסר הבנת השוק כי החנות בנויה לאלפי מבקרים ולא מאות, וגם ההוצאות בהתאם.
יבגני | 01.04.12
22.
מישהו היה בקפיטריה - מחירים שלא מביישים בית קפה עילית
באיקאה הקפיטריה זה ספתח לקניות פלפאל ב 5 ש"ח נקנקיה בלחמיניה 5 ש"ח בקיקה בקפה הראשון ירצחו אותך ואם תגיע לשטרודל תשים מחיר של ארוחת צהריים. אחר כך תעלה לראות מחירים תברח. בקיקה לא מבינים שהמתנה שהם קיבלו בדמות איקאה שנשרפה והזמן שקיבלו לא יחזור שנית
אבי | 01.04.12
20.
לפעמים בחיים צריכים טיימינג
בהתחלה הראה כי לא יכול היה להיות טיימינג טוב יותר לפתיחת החנות (לאחר השריפה באיקאה נתניה). אך הטיימינג הסתבר כגרוע, עם פרוץ המחאה החברתית. כשאנשים נלחמים היום על דברים בסיסיים, קשה מאוד לפנות לקהל הרחב ולנסות למכור לו במחירים כאלו. חנויות כאלו, תוכלנה להתקיים בעתיד הקרוב כחנויות נישה ולא כסופרמרקט לקהל הרחב - לשם ניסו לכוון היזמים. אז מה עושים??? או שמקטינים דרסטית את ההיצע את המקום ואת העלויות, כפי שמתאים לחנות נישה. או שמתאימים את ההיצע וטווח המחירים לאלו של איקאה - כי זה מה שהעם רוצה בתקופה הזאת. בכל מקרה, כאב ראש לא קטן לבעלים, במיוחד כשעוד לא נוצר ה״שומן״. בהצלחה!!!
גם אני מהמחאה | 01.04.12
19.
הכל תלוי בהחלטות מיתוגיות
המפתח הוא במיתוג ובפרסום. קיקה אינה דומה לאיקאה בשום קריטריון מלבד הגודל והמיקום, אולם היא אינה עושה די על מנת לערוך היכרות אמיתית עם הצרכן. ראשית, מדובר במשווק של מותגים אחרים, בדומה יותר למשביר לצרכן, ולא במותג שהוא יצרן עצמאי כמו איקאה. שנית, לא מדובר בחנות ריהוט או מוצרים לבית בלבד. קיקה לא טרחה להחצין מעולם את אחד היתרונות העצומים שלה: קומת ענק עם מוצרים לתינוקות וילדים, שכמעט אין דומה לה בארץ. ממוצצים דרך עגלות, ריהוט, משחקים וביגוד- מי באמת יודע לכלול את קיקה בסקר חבילות הלידה? מי ידע שכמעט כל משחק לכל גיל ומכל מותג נמצא במרוכז במקום אחד? מעטים מדי.
שלום | 01.04.12
13.
קנינו וממליצים גם לאחרים
לא, אני לא עובדת של קיקה. היינו ביום רביעי בחנות וקנינו רהיטים שהגיעו יומיים לאחר מכן. העובדים היו אדיבים ויצאו מגידרם להשרות הרגשה טובה. זה לא איקאה אבל גם במובן שלאיקאה אין רהיטים איכותיים מהסוג של קיקה. החנות ידידותית , יפייפייה ויש בה מגוון מוצרים. בהצלחה קיקה
חנות כייפית | 01.04.12
10.
תוציאו קטלוג, זה יעבוד לטובתכם
אחרי פעם אחת בה נסעתי עד נתניה, כדי להסתובב בחנות ולחפש משהו שהייתי צריכה, רק כדי לגלות מבחר מצומצם ויקר בטירוף, לא אעשה זאת שוב יותר לעולם, יתרה מזאת, מוצרים אחרים שאספתי בדרך למחלקה לשמה הגעתי, נשארו בחנות כי איבדתי את החשק לקנות אותם. לעומת זאת אם הם יוציאו קטלוג, ואוכל כבר מהבית לראות אם יש או אין את מה שאני רוצה, יתכן שאגיע לשם שוב במידה ויהיה את שארצה. כשאהיה שם בטח על הדרך אקנה גם עוד כמה מוצרים, כמו באיקאה.
מישי | 01.04.12
9.
לא ביקרתי כי אין להם קטלוג
לו היה קטלוג, יש להניח שהייתי מעיינת ומחליטה מה כן ומה לא. אין לי סבלנות להסתובב שעות בחנות ענקית כזו בלי לדעת אנה אני הולכת. הגישה הזו של לא לפרסם מה יש להם קצת מרגיזה. אצלי קיקה דווקא לא הצטיירה כחנות יקרה, אלא כפי שפרסמו אותה - כחנות שמגוון המחירים בה גדול. ולכן הסיבה היחידה שלא הגעתי אליה הייתה היעדר קטלוג.
הגיונית | 01.04.12
8.
הבעיה היא ש...
קיקה יקרה לא רק ביחס לאיקאה, אלא גם ביחס לחנות סטנדרטית. תגובת קיקה באשר ל"מודעות גבוהה מאוד למותג" בתור יתרון מעידה שאנשי השיווק שם לא כל כך חושבים עד הסוף. האם מיליוני ישראלים שמודעים למותג בתור "המותג שדורש יותר מדי כסף עבור מה שהוא מוכר", הוא באמת חיובי עבור קיקה? זה מזכיר לי בדיחה מתוכנית הטלוויזיה "טיסת הקונקורדים". שני גיבורי התוכנית מגיעים למצב כלכלי רע, ואחד מהם מנסה לבנות עסק שבו הוא קונה הרבה קשים קצרים, מחבר כל חמישה קצרים לאחד ארוך, ומוכר את הקשים הארוכים שיצר. הגיבור השני שואל אותו: "תזכיר לי, בכמה אתה קונה את הקשים הקצרים, ובכמה אתה מוכר את הקשים הארוכים?" והראשון עונה: "אני קונה כל קש קצר במחיר של חצי דולר, ומוכר את כל קש ארוך בדולר אחד". לאחר שהוא מבין שהוא מוכר בהפסד, הוא מוסיף כנחמה: "אבל אל תדאג, אני מצליח למכור הרבה מאוד קשים!"
איש | 01.04.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת