אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דיבידנדים: מי איש העסקים הישראלי הראשון שקנה מאזארטי ב-900 אלף שקל

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
לקצץ
לפני הכל הממשלה צריכה לקצץ הוצאות כגון : רשות השידור , שרים בלי תיק עובדי משרד האוצר , עובדי ביטוח לאומי ,רשויות מקומיות וכל מיני גובים הקשורים למדינה שלהם ולתועלת הציבור אין כלום זה הכסף הגדול מכוניות יוקרה הוא דמי כיס הכל חרטה הכסף הגדול נמצא במוסדות השילטון תיעורו
יוסי | 04.04.12
9.
יש מכוניות יותר יקרות בישראל
בארץ מסתובבות כמה עשרות אודי A8 W12 שעולות בסביבות שני מיליון שקל... מרצדס S85 AMG... תעשו סיבוב בקיסריה ותראו לפחות 10 מכוניות כאלה, מדובר ע לשני מיליון שקל ומעלה... אודי R8... הייתה גם מרצדס SLS של איש עסקים שמכר את הבית הכי יקר בישראל (בהרצליה פיתוח ליד השגריר האמריקאי) לטדי שגיא ועבר עם אישתו לברזיל...
 | 04.04.12
7.
נו... אז יש לו מזרטי והוא נוסע 110 קמ"ש בדיוק כמו הטרנטה שלי....
מה כולם עושים עניין ממכוניות במחירי בתים? בכל מקרה ניצול פוטנציאל המכונית לא יהיה לו בשום מקום בארץ. אין פה אוטובאן גרמני שיאפשר לרוץ אפילו ב-200 קמ"ש. אז די עם פתיחת עיניים שיש פה. חוץ מזה טיפול שוטף, דלק וכולי עולה לשנה כמו מכונית ממוצעת. לא שזה יזיז לו. אם כבר אז מכוניות סלון כמו BMW או מרצדס או אודי עדיפות.
סוסיתא 1973 | 04.04.12
5.
להחיל מס קניה פרוגרסיבי ! פחות מסים למכוניות עממיות, יותר מסים על מכוניות יוקרה.
היום כל הרכבים משלמים כ 80% מס קניה (עם שינויים קטנים בגלל מסוי ירוק). אני מציע להקל על העם ולהוריד מסים על הרכבים שהם צורך קיומי. משפחתיות ומכוניות קטנות ישלמו רק 50% מס ויהפכו לזולות בהרבה. את החור בתקציב יסתמו על ידי העלאת מס על מכוניות שהן "מותרות". מכוניות סלון, יוקרה, ג'יפים שלא נוסעים בשטח וכו'... לדוגמא: מחיר משפחתית בכניסה לישראל הוא רק 14,000 דולר. אני מציע שרכב עד 15,000 דולר ישלם רק 50% מס קניה, ועל כל דולר מעבר ל 15,000 ישולם 100% מס. על כל דולר מעבר ל 30,000 ישולם 150% מס.
תומר.ב | 04.04.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת