אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רואה את העתיד: גוגל חשפה את "משקפי הסמארטפון" שלה

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
השפעות בריאותיות
נשמע מגניב, אבל מעניין לדעת האם חקרו את ההשפעות הבריאותיות כמו פזילה, קרינה (זה אשכרה יושב לך על המוח), כאבי ראש בשל היצף (כמו אחרי נסיעה), כאבי עיניים, בעיות בריכוז ועוד. אני לא מדבר על השאלות החברתיות, זה לדעתי דבר שנתון להחלטה של כל פרט ואסור לנו להתעסק בהנדסת החברה.
אבי | 29.06.12
19.
עזבו אתכם מכל אלה שאומרים שגוגל מנסים להשתלט על עולמנו וכו'
בכל העולם (ובישראל) אנשים משלמים אלפי שקלים בשביל להיפטר ממשקפיים. עכשיו הם רוצים שגם אנשים שלא צריכים משקפיים יקנו זוג? איזה אדם שלא מרכיב משקפיים יתחיל עם זה??? אני בטח לא נו באמת!?! כל עוד אני רואה טוב, לא חשוב כמה המוצר טוב, אני לא קונה משקפיים, טוב?
יונתן | 05.04.12
18.
מספר 3, אתה כזה טועה בגדול,
1. קודם כל, יש זיהוי עברי של גוגל - גם לאנדרואיד וגם לאייפון (מה שלאפל אין). 2. הזיהוי עובד טוב אפילו! והוא ישתפר עם הזמן והשימוש המרובה של הישראלים (דיוק לוקח זמן). 3. "צוות X" של גוגל, צוות סודי שפעם ראשונה הזדהה, עובד על זיהוי קולי שטוב פי כמה וכמה מסירי של האייפון. 4. אין לדעת אם יתפוס, אכן זה נראה טיפה מוזר, אבל אם זה יהיה אופנתי, WHO KNOWS...
עידן משה | 05.04.12
14.
"לעזור לך לחקור את עולמך"? זותומרת "לעזור לגוגל לחקור את עולמך", נכון?
לא נעים לאמר, אבל נכון: א. המטרה של גוגל היא לא "לעזור לנו לדעת יותר על העולם", אלא "לעזור לגוגל לדעת יותר עלינו ועל העולם". ב. גוגל, כמו פייספוק, עושה את רוב כספה לא מפרסומות, אלא ממידע סטטיסטי שהיא אוספת על משתמשיה. המשקפיים לעיל רק מיועדות לאסוף יותר מידע עבור גוגל. ג. גוגל, בניגוד לפייספוק, מנסה כל הזמן להסוות את מטרותיה האמיתיות בכל מיני ממבו ג'מבו שיווקי כמו "לעזור לך לחקור את עולמך". או במילים אחרות - בולשיט. ד. הסרט הזה נראה כמו משהו שמיקרוסופט עשו לפני עשור: סרטון שיווקי המלא בהדמיות ובעריכת אפקטים, ושכל קשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט. רוב הדברים המופיעים בו לא יופיעו בגרסא הסופית של המוצר. ה. בכלל, גוגל הופכת יותר ויותר למיקרוסופט - בניגוד מוחלט להצהרותיה מתחילת הדרך.
דרום לבנון | 05.04.12
12.
אני לא חושב שהמח שלי יצליח לעבד כל כך הרבה מידע שיעוף אליי ישר לפרצוף
אני בטוח שהוא יעקל חלק גדול מהדברים אבל בצורה מאוד שטחית. אני חושב שכבר היום יש איבוד של תהליכי מחשבה עמוקה בגלל עומס אינפורמציה ועם מוצרים כאלה אני חושב שמגמה של הרדדה מחשבתית תימשך. בסופו של דבר החומרה ביולגית שלנו מוגבלת.
שי,סטודנט למדעי המחשב | 04.04.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת