אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יבואנית סיטרואן משיקה את DS4 בישראל

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
אנא כנסו ולימדו מספר דברים מבעליה של שירוקו ידנית
ברשותי שירוקו ידנית 1400 סמ"ק 160 כ"ס, המתנתי לרכב כ 5 חודשים תמימים מרגע ההזמנה, היום במבט לאחור הייתי ממתין גם שנה אם צריך. השירוקו עלה 167 אלף ש"ח, שווה כל אגורה, אחד הרכבים הטובים שהיו לי בחיי ותאמינו לי שהיו לי מכוניות השוות כפול ממנה, הרכב נותן תחושה עילאית בזמן הנהיגה, בעל מראה משובב נפש, חסכוני בדלק להפליא וחזק מאוד ונותן הרגשה של פורשה עממית. בהתחלה לא הבנתי כיצד בתקופה כזאת הרכב הזה הינו מבוקש כיד שניה ואף נמכר במחירים של מעל המחירון, היום אני מבין ועוד איך מבין. לכן, צריך להיות מזוכיסט על מנת לקחת סכום כזה ואף יותר ולשים אותו על סיטרואן DS אני רוכש רכב לא כורסאת מסאג' ולכן הרכב צריך להיות רכב לתלפיות כפי שהשירוקו האיכותי בנוי, כל חלק ברכב משפריץ איכות לכל הכיוונים. דרך אגב טויוטה מביאים עכשיו GT 2000 200 כ"ס, הם מתכוונים לדרוש עליו 250 אלף ש"ח ? מי נאידיוט שישים עליו, שירוקו הבסיסית ביותר ב 150 אלף ש"ח עולה עליו בכל פרמטר. בקיצור מהלב ומתוך ניסיון מי שיקנה שירוקו בזכות תגובתי הכנה הזו, עוד יברך אותי בסתר ליבו ומבלי שאנו מכירים. ועם עזרתי אפילו לאדם אחד בישראל לקחת החלטה נכונה עשיתי את שלי.
יוסי | 10.04.12
4.
חזרה לשורשים?
סוף סוף סיטרואן חוזרת לעשות מה שהיא רצתה תמיד, לחדש, לחדש, לחדש. סדרת ה DS המיתולוגית לדעתי היא הפלטפורמה הנכונה לחזור אחורה בשילוב שימוש בגלי המודרניזציה בענף הרכב ושימת דגש על אוונגרדיות. הייתי קונה כזו מבלי למצמץ. אין לה שום מתחרה ראויה (גם לא שירוקו ייקית).
גדי דהן | 09.04.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת