14. מי שמבין קונה קורולה אבנסיס או מונדאו ועוד נשאר לו עודף להנות מין הכסף.סיטרואן?השתגעתם? מומחה לרכבים | 15.04.12 (ל"ת)
13. עדיף יפנית אמינה ועדיפה.הונדה סיוויק חדשה ב 126000 שח אפשר לרכוש הונדה סיוויק עם אמינות טובה יותר אחריות טובה יותר שמירת מחיר טובה יותר שימיושיות טובה יותר צריכת דלק עדיפה בטיחות טובה יותר איבזור רב יותר. מיכאל | 14.04.12 (ל"ת)
12. כל מגיבי ה"ידנית" ו"שירוקו" לא מעניינים. הבעיה היא הביקורות הגרועות בחול והמחיר הגבוה. מי שרוצה ידנית יקנה משהו אחר. מדובר באוטו משפחתי שאמור לפנק, לא ספורטיבי/צפוף/לא נוח. הבעיה היא שהביקורות קוטלות אותו בחו"ל. קונה יוקרתיות אוטומטיות משפחתיות | 14.04.12 (ל"ת)
11. האם DS4 יותר יוקרתית מבמוו 1 או אודי A3? זה לא הגיוני לתמחר את ה- DS4 כמו במוו 1! זה דומה לתמחור של ה- C6 כמו במוו 530! אדי.מ6 | 11.04.12 (ל"ת)
6. אנא כנסו ולימדו מספר דברים מבעליה של שירוקו ידנית ברשותי שירוקו ידנית 1400 סמ"ק 160 כ"ס, המתנתי לרכב כ 5 חודשים תמימים מרגע ההזמנה, היום במבט לאחור הייתי ממתין גם שנה אם צריך. השירוקו עלה 167 אלף ש"ח, שווה כל אגורה, אחד הרכבים הטובים שהיו לי בחיי ותאמינו לי שהיו לי מכוניות השוות כפול ממנה, הרכב נותן תחושה עילאית בזמן הנהיגה, בעל מראה משובב נפש, חסכוני בדלק להפליא וחזק מאוד ונותן הרגשה של פורשה עממית. בהתחלה לא הבנתי כיצד בתקופה כזאת הרכב הזה הינו מבוקש כיד שניה ואף נמכר במחירים של מעל המחירון, היום אני מבין ועוד איך מבין. לכן, צריך להיות מזוכיסט על מנת לקחת סכום כזה ואף יותר ולשים אותו על סיטרואן DS אני רוכש רכב לא כורסאת מסאג' ולכן הרכב צריך להיות רכב לתלפיות כפי שהשירוקו האיכותי בנוי, כל חלק ברכב משפריץ איכות לכל הכיוונים. דרך אגב טויוטה מביאים עכשיו GT 2000 200 כ"ס, הם מתכוונים לדרוש עליו 250 אלף ש"ח ? מי נאידיוט שישים עליו, שירוקו הבסיסית ביותר ב 150 אלף ש"ח עולה עליו בכל פרמטר. בקיצור מהלב ומתוך ניסיון מי שיקנה שירוקו בזכות תגובתי הכנה הזו, עוד יברך אותי בסתר ליבו ומבלי שאנו מכירים. ועם עזרתי אפילו לאדם אחד בישראל לקחת החלטה נכונה עשיתי את שלי. יוסי | 10.04.12 (ל"ת)
5. שילוב של ידני ומנוע נמרץ היה מעניין מאד. ככה אין סיבה לא ללכת לצ'מפיון תמחור הזוי של יבואן שלא מעוניין למכור. אמינות וביצועים | 10.04.12 (ל"ת)
4. חזרה לשורשים? סוף סוף סיטרואן חוזרת לעשות מה שהיא רצתה תמיד, לחדש, לחדש, לחדש. סדרת ה DS המיתולוגית לדעתי היא הפלטפורמה הנכונה לחזור אחורה בשילוב שימוש בגלי המודרניזציה בענף הרכב ושימת דגש על אוונגרדיות. הייתי קונה כזו מבלי למצמץ. אין לה שום מתחרה ראויה (גם לא שירוקו ייקית). גדי דהן | 09.04.12 (ל"ת)
2. למה בגרסת בסיס לא מצעים גיר ידני ?? גם המנוע טורבו הרגיל 156 כ"ס + גיר ידני במחיר של מתחת 145 K היה מעולה.. בלי תמחור אגרסיבי אין לה סיכוי מול צ'מפיון. יקר מדיי , סביב 140 תמורה מעולה | 09.04.12 (ל"ת)
יבואנית סיטרואן משיקה את DS4 בישראל
14 תגובות לכתיבת תגובה