אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הדבר הבא: 12 החברות המבטיחות בתחום טכנולוגיית הפרסום

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
(תגובה ל 2)
בגדול, בלי פרסום, אתרי אינטרנט לא יהיו רווחיים, מכאן שיהיו פחות אתרי אינטרנט, לכן פחות שיתוף ידע. שיתוף הידע האינטרנטי מאפשר היום התקדמות טכנולוגיות במהירות גבוהה מבעבר, ובכך מקרבת גם את פתרון הבעיות המורכבות מעולם הבראיות. השיתוף האינטרנטי הוא המנוע מאחורי מהפכות בעולם הערבי וגם מאחורי מחאות נוספות בעולם ובישראל, וכך הוא גם יועיל בסופו של דבר להלחם ב"רעב העולמי".
רועי | 16.04.12
3.
כל הכבוד! (+תגובה ל2)
מה לעשות, אנשים צריכים פרנסה. בלי פרסום אנשים לא יקנו. לא יקנו = לא יהיו מקומות עבודה. וכך הגלגל חוזר. במקום שהמפרסמים יצעקו את הסיסמאות שלהם בכל מדיה אפשרית, הסטארטאפים מעלה עוזרים להם ללחוש את הפרסומת באוזניים הנכונות. החזון של תעשיית הפרסום הממוקד מוביל בעצם לדבר טוב לאנושות - עולם שלו ורגוע יותר, בלי ספאם.
יובל | 15.04.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת