אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרכבת הקלה תוקעת בנייה של עשרות פרויקטים בגוש דן

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
נתע - כמה חבל שהציבור יודע כלכך מעט על כלכך הרבה עשיה שאת מובילה
עצוב לקרוא חלק מהטוקבקיסטים כאן שאין להם ראשית מושג על הפרויקט. א. הקו האדום הוא תת קרקעי !!!!במקטע שבין נוה צדק לגהה בפ״ת כולל תל אביב!! ב. כל התשתיות לאורך כל התוואים של הקלה שופרו בצורה שלא ניתן להאמין בשנים האחרונות לטובת הרכבת ( דוגמא, זוכרים שבת ים היתה טובעת במים כל חורף? איך זה שכבר לא?? הכל בזכות נתע ולחיאני) ג. גם עירית תל אביב מעמיסה שיפור תשתיות ופיתוח למכביר, ומעכבת היתרים ליזמי נדלן למה להשתלח דווקא בנתע שהמטרה שלה היא טובת הציבור יותר מכל? ד. אל תשכחו שבמדינה שנלחמת על הקיום היום יומי שלה תמיד התשתיות קיבלו משנה עדיפות . שינוי סדרי עדיפויות בידי האוצר. אמסטרדם לא זקוקה לכיפת ברזל מס. 2 היקר. ה. עם כל הכבוד בכל העולם קירבה לתוואי הרכבת רק מעלה את ערך הנדלן. ו. נתע - ואף על פי נוע תנוע!!
שירי | 21.04.12
26.
כמה עובדות לעשות סדר
1. בכל העולם לא עוצרים פיתוח ולא מונעים ביצוע עוגני קרקע, פשוט מכתיבים שימוש בעוגנים אותם ניתן לשלוף מהקרקע בסיום העבודה ולהותיר נתיב פנוי למכונות המינהור. אבל המהנדסים של חברת נת"ע מתעקשים שלא לפתוח את הראש לעולם - היכן ההיינו אם כך היינו מתנהגים גם בתחומים טכנולוגיים אחרים? 2. הבניה לאורך הצירים היא בעיקרה לתעסוקה (משרדים), כל מגדל של 50,000 מ"ר מייצר כ 4,000 מקומות עבודה. 3. התחבורה הציבורית בישראל אינה ברמה שתביא בעלים\מנכ"ל של גוף עיסקי לקבוע את מושבו במגדל ללא חניון, זה יקרה פעם אבל עד אז חייבים חניות אפילו כפתרון זמני. 4. מי שבוחר למנוע פיתוח שלא יתלונן על אבטלה וכו'....
Shimon Abudraham | 19.04.12
25.
משלמי המיסים? אתה מתכוון למאיון העליון אולי
מצחיק. משלמי המיסים ישלמו כי פרויקטי יוקרה למאיון העליון יתייקרו בכמה אחוזים. הרי על זה מדובר. בכל העולם יש מגבלות כאלו. אם רוצים רכבת תחתית ברור שאי אפשר לבנות מרתפים מתחת לעומק מסוים או בכלל, ויש עוד מגבלות על הבניה. תתמודדו. ואם לא, אז שהמגדלים האלו לא יבנו. ממש מענין 99% מהאוכלוסיה בארץ.
משועשע | 19.04.12
24.
רק לא רכבת קלה!!!!
בכיה לדורות! הרכבת חייבת להיות תת קרקעית, לא עוצרת תנועה עילית ונעה במהירות גבוהה מאוד. לסגור את רוטשילד לחפור בור ענק לאורך השדרה, לשים מסילה ואז לקבור לסלול כבישים ולהקים את השדרה מחדש, וככה בעוד איזורים בעיר. נכון זה יעלה כסף ויש מצב שבגלל זה ייקח יותר זמן להשלים את הקווים, אבל ברגע שזה יהיה מוכן, זה יהיה שימושי ולא כמו בירושלים. רק רכבת תחתית!!
עכשיו קשה, אחר כך תחתית | 19.04.12
22.
אז בואו נמשיך להתווכח עוד 50 שנה בלי רכבת....
בזמן שבמדינות אירופאיות מפותחות ואפילו במדינות עולם שלישי יש אוטובוס ורכבות כל 5 דקות וכבישים רחבים....פה נמשיך להיות מפולגים לנצח ולהתנצח ולהתווכח ואף פעם לא נגיע לפיתרון שיהיה מוסכם על כולם. הכתובת על הקיר חזק והמדינה הזו הולכת לטבוע בפקקים בקרוב שאף אחד לא יוכל לזוז פה עוד מחניית הבית. ורכב זה לא אמצעי חד פעמי...זה מתרבה ומתרבה והרי אי אפשר לעשות פה כלום בלי רכב. אוטובוס ליד הבית כמעט ואין והרכבות הם בכלל נוסעות שלא באזורי מגורים אז אין על מה לדבר. אבל עכשיו ימשיכו להתווכח ועוד עשור או שניים יתחילו לבנות את הקו הצהוב...לא סליחה הסגול...לא סליחה הבורדו לא?? זה ממש מעניין אותי הוויכוחים האלה על גבי הגב של האזרח הקטן שימשיך לסבול כל בוקר. ברגיל לא? אבל אני מחכה לנאום הפתיחה וגזירת הסרט להתחלת העבודות. על זה בטוח לא יוותרו פה. להראות שעושים! בקצב של מילימטר בניה כל חמש שנים אבל עושים! כבוד! שנפתח שולחן עם מטעמים??
שלא נדע אבל זה אנחנו | 19.04.12
18.
החלק המרכזי של הקו האדום ברכבת הקלה הוא תחתי. חשוב שיתחילו כבר עם הפרויקט
סוף סוף נתיב תחבורה שאינו תלוי בעומס בכבישים, משהו שנותן אלטרנטיבה אמיתית, ללא פקקים ועם תיעדוף מול רמזורים בחלק העילי. יאללה, תתחילו עם הפרוייקט. תתחילו, תעשו אותו טוב, ותסיימו. הציבור פה סובל המון מפקקים וכולם מפסידים מכך. סבלנו מספיק. הגיע הזמן שגוש דן יהיה כמו כל מרכז עירוני מורדני בעולם - עם רכבת תחתית אמיתית.
יוחאי | 19.04.12
17.
רק תחבורה ציבורית טובה כיום תאפשר בנייה קלה יותר ומהירה של הרכבת
צריך לגרום לאנשים להעדיף תחבורה ציבורית על פני רכב פרטי. בטח ובטח מי שגר וגם עובד בגוש דן - לא צריך לקחת אוטו לעבודה. שילך כמה דקות לתחנה, שימתין קצת לאוטובוס. לא יקרה כלום. פחות רכבים בכביש זה אומר פחות זיהום אויר, אפשרות להוספת אוטובוסים (שלא יעמדו בפקקים עם הפרטיים), הוספת נתיבי תחבורה ציבורית יעודיים. רק הדברים האלה יביאו אותנו מבחינת תחבורה ציבורית לכאילו מדינה מודרנית.
יניב | 19.04.12
12.
אין צורך בחניונים על תוואי הרכבת הקלה
במקום להתלונן שהרכבת ממייקרת את חפירת החניון - צריך לבטל את החניונים ושמי שמתגורר או עובד במגדלים הללו יתרגל לנסוע בתחבורה ציבורית. בניינת חניוני ענק ליד צירים מרכזיים של תחבורה ציבורית היא טעות תכנונית (וכפי שעולה מהכתבה גם כלכלית) ובעיקר- מנוגדת להנחיות מפורשות של משרד התחבורה.
תל אביב | 19.04.12
8.
פרויקט חסר טעם.
כיום המנהרה בפתח תקווה משמשת לאוטובוסים, שמרוויחים הרבה מקיומה. בעתיד ירצו להעיף אותם כדי לעשות מקום לרכבת הקלה, שבטח תהיה כל כך מוצלחת שישוו אותה לרכבת הקלה בירושלים. ע"מ להקים רשת של נתיבי תחבורה ציבורית לא צריך להשקיע מיליארדים בפרויקטים. אפשר להשתמש בהרבה דברים שכבר קיימים. אנחנו במילא בדרך.
. | 19.04.12
6.
עוד שיטה להעלות לנו את מחירי הדיור,
לא מן הנמנע שיש סיבות לכך אולי החברים של ביבי והטייקונים ומשפחותיהם והחברים שלהם, קנו הרבה דירות באיזור המרכז והם מעלים לעצמם את ערך הנכסים ב 4 השנים האחרונות. עצה לכם: אתם יכולים להיות ספקנים, אבל לעולם אל תשללו תאוריות קונספירציה.
רני | 19.04.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת