אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תאגיד הפרסום WPP משקיע בסטארט-אפ ישראלי להשוואת מחירים

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
אל תתלהבו ממייסופרמרקט. אין צדיקים בסדום!
היום, 10 במרס 2016, אחרי יממה וחצי נודעה האמת וההתנהלות האנטי צרכנית של מייסופרמרקט בשיתוף יינות ביתן (לא יודעת מה לגבי רשתות אחרות): הייתה תקלה משלשום בערב ועד היום בבוקר, אבל מייסופרמרקט ויינות ביתן הסתירו אותה. לא רק שלא טרחו להודיע ללקוחות באמצעות האתר שאי אפשר לבצע הזמנות (יינות ביתן מוכרים רק דרך מייסופרמרקט). אפשר היה לקבל את פני הנכנסים לאתר בהודעת התנצלות למשל, שמסבירה שעקב תקלה במחשבים ברשת יינות ביתן אי אפשר לעשות הזמנות. אבל, במקום זה, וביודעין, החליטו במייסופרמרקט וביינות ביתן לאפשר ללקוחות רבים להשחית את זמנם לשווא, ולחשוב שיש איזו תקלה בסליקת כרטיס האשראי שלהם. פניות שנעשו עוד אתמול למייסופרמרקט וליינות ביתן בדפי הפייסבוק שלהם ובטלפון לא נענו. ביינות ביתן בטלפון התנערו בבוטות ולא חשפו את האמת. כל הניסיונות שלי ושל האחרים לשלם עבור הסל נראים במחשבים של מייסופרמרקט, הם מודים בכך, ונראה שמתוך אינטרס כלכלי שלהם פגעו ביודעין בצרכנים. במייסופרמרקט, שלא רצו להפסיד לקוחות עקב חשיפת האמת, נאמר לי היום: "יכולת לקנות ברשת אחרת". אז לא, אתם לא תנהלו לי את הבחירות. כל המידע על התקלה וההתנהלות המבישה של מייסופרמרקט ושל רשת יינות ביתן בהסתרת התקלה הארוכה מהלקוחות, גובלת בהונאה צרכנית לכאורה, מוקלטת. כל גורם בתקשורת יכול לקבל אותה. זה ראוי לפרסום, לגינוי, וייתכן שלתביעה צרכנית. אין צדיקים בסדום. אז אל תתלהבו ממייסופרמרקט.
ישראלה | 10.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת