40. כל האנרכיה מתחילה בבתי המשפט החיים בזבל והשופטים ממשיכים בשלהם. מי מכיר קנס של 20 מליון שח על חברה מזהמת? אף אחד כי אין. אבל היו 20 אלף או 100 אלף. וואוו. עם הקנסות האלה לא משתלם להם לשמור על החוק. זה יוצא הרבה יותר יקר. אין אכיפה!!!!!!!!! | 22.04.12 (ל"ת)
39. למר "וולט" מתגובה 35 דבריך אינם נכונים. אכן, אם כל כלי הרכב יסעו על אנרגיה חשמלית יהיה צורך לייצר יותר חשמל אך בכמות פחותה ועם פחות זיהום. 1. מנוע חשמלי יעיל יותר ממנוע בנזין ולכן מנצל יותר טוב את האנרגיה המושקעת בו ובכך חוסך ברנרגיה 2. יצור אנרגיה במרוכז ובכמויות גדולות יעיל הרבה יותר ומזהם הרבה פחות מיצור אנרגיה א"ע מאות אלפי יחידות קטנות. דוגמא קטנה לכך ניתן לראות בנורה החשמלית. בנורה של 100 וואט ושתי נורות של 50 וואט מושקעת אותה כמות אנרגיה אך נורה של 100 וואט מפיקה יותר אור משתי נורות של 50 וואט. 3. להבדיל מרכב תחנות כח, בגלל גודלם, יכולות לייצר חשמל גם ממקורות מתחדשים ובלתי מזהמים כמו שמש או רוח. כיום, למשל, בגרמניה יותר מ 17% מהחשמל במדינה מיותר באמצעות מקורות מתחדשים כאשר היעד שלהם הוא להגיע ל 80% ב 2050 (את היעד הקודם של 12% ב 2010 הם עברו כבר ב 2007). 4. תחנות הכוח חייבות לייצר כמות מינימלית של חשמל בכל שעות היממה ובלילה כמות זאת גבוהה הרבה יותר מהנדרש. עיקר ההטענה של מכונית חשמלית תתבצע בלילה, מה שיביא לניצול של אתם עודפים, שכיום מבוזבזים, ויצמצם את כמות תחנות הכח הנוספות שידרשו להנעת רכבים חשמליים. בקיצור, מעבר לרכבים חשמליים יחסוך אנרגיה וזיהום אוויר אמיר | 22.04.12 (ל"ת)
38. מה לגבי תחנת הדלק במכון מור? האם גם היא דולפת? איך נדע? יש תחנת דלק במכון מור בלב העיר מול שכונת מגורים רוויה? מדוע לא מעדכנים את הציבור האם ישנה סכנה? דן | 22.04.12 (ל"ת)
36. במקום לעבור לתחבורה חשמלית נקייה ושקטה אנשים מחפשים תרוצים צריכים כולם לקום ולעבור לתחבורה חשמלית - מי שצריך רכב עירוני שני, שיקנה ממבחר רכבי היצרניות - ניסאן פג'ו, סיטרואן ומיצובישי - כולן מציעות רכבים חשמליים עם סוללה קבועה מי שרוצה עדיין לזהם, אבל פחות, ויכול להרשות לעצמו רכב קצת יותר יקר שיקנה: שברולט וולט או פריוס נטענת. ומי שרוצה רכב חשמלי לחלוטין שיכול להגיע לכל מקום שיקנה רכב משפחתי מבטר פלייס. בכל מקרה - צריך להתנתק מהסירחון הזה שנקרא נפט! לחמן | 22.04.12 (ל"ת)
35. ל-33, אם כולם יסעו על חשמל אז תחנות הכח יצטרכו לעבוד פי 8 חזק ולזהם את האוויר. אז מה עשינו? חוק שימור המסות והאנרגיות... עדיין דרושה אנרגיה X כדי להזיז את הרכב מנקודה A ל-B. ואנרגיה=חום, במקרה שלנו בערה. אז או שהדלק יבער אצלך במנוע, או שהוא יבער בתחנת הכח של חברת החשמל ויגיע אליך לאוטו עם כבלים. עדיין לא התגברת על עניין השריפה. אולי יום אחד שמכוניות יעבדו על מים, אז נגמור עם הזיהומים הנגרמים משריפת דלק/פחם/גז. עד אז - אני ואתה נמשיך לזהם. וולט | 22.04.12 (ל"ת)
33. מגיע לנו לא? וכאשר נוכל להתחיל לסגור ,כן לסגור את התחנות כי עברתם לרכבים חשמליים, אז כבר לא תהיה בעיה ,כי החשמל הוא נקי. אבל עד אז מה אגיד לכם ,כנראה זה מה שמגיע לכם ,לא? אני עברתי לחשמל ולא מבקר בתחנות דלק יותר! דיויד | 22.04.12 (ל"ת)
30. אני לא מבין מה כאן מסובך. לו אזרח פרטי היה שופך נפט בחצרו בכמות כזאת... היה נעצר מייד בידי המשטרה. אפילו תלונות שכנים על ריח רע היו מביאות למעצר, קנס, ומי יודע איזה עוד סנקציות. מדוע כשמדובר בתחנת דלק, צריך חוק אחר, ונוהל אחר? מדוע לא להפעיל את אותם הסעיפים גם עליהם? רק מפני שהם שייכים לארגון גדול, הנשלט בידי אנשים עשירים מאד? נהפוך הוא! זה רק מקל על הבעיה. הם אוהבים כסף, וייפגעו מאד מכל קנס שיוטל עליהם. יש להטיל קנסות רבים, לעצור פעילות באופן מיידי לתחנות מזהמות, ולפגוע בעסקיהם. משטרת ישראל, מה עוצר אתכם? קדימה, לעבודה! משה זוכמיר | 22.04.12 (ל"ת)
29. בת ים , רחוב רזיאל, תחנת דלק של " פז " באמצע השכונה רמת הנשיא באמצע שכונת רמת הנשיא בבת ים , ברח' רזיאל, בין בניני רבי קומות , כולל מעון לזקנים ובית ספר לא רחוק, פלוס קניון בת ים בצמוד, קיימת לה תחנת דלק , עשרות שנים, כרגע בבעלות חב' " פז " . כל היום וגם בלילה יש רעש , ריח דלקים, המולה, צפירות של רכבים, בלילה יש הרבה רעש מהתחנה , כן, דווקא בלילה אנשים שם צועקים - כנראה נראה להם שהם לבד ביקום. כל פעם באים רכבים כבדים עם אספקת דלקים, כאמור באמצע השכונה, אם חס וחלילה רכב אחד כזה עולה באש הלך על כך השכונה. מענין מה יש לומר למכבי אש על מחדל זה ?? נא לא לצנזר. בת ים , רחוב רזיאל | 22.04.12 (ל"ת)
28. אני מצטרף לתגובות 1 + 18 הפכנו למדינה בה רואים רק את הכסף ושום דבר אחר לא מעניין. חברים: בסופו של דבר אף אחד לא חסין,הטבע לא יודע להבחין וכולם יפגעו כולל אלה שרואים רק את הכסף מול העניים. משה | 22.04.12 (ל"ת)
26. והרי תוצאות הארוע הדיון הראשון בבימש"פ מתקיים בתאריך 31 פברואר 3112 ביהמש"פ החליט לקבוע דיון לשמיעת הוכחות לתאריך 42 מאי 4259 לאחר סדרת דיונים מתמשכת והגשת ערעורים לעליון, התקבלה פסיקה סופית בתאריך 14.13.8975 המחייבת את חברות הדלק ומפעילי התחנות לדוו"ח בעוד 75 שנה על סיום תיקון הליקויים. 240 אוקטן דולרים | 22.04.12 (ל"ת)
25. דלק בסיטי תחנת דלק במרכז סיטי בתוך תחנה מרכזית בין אוטובוסים מסתובבים מול שני פארקים ובניינים מגורים זה פנים האמיתיים של ההנדסת אשדוד! תודה רבה על האוויר צח!!! יאנה | 22.04.12 (ל"ת)
23. רק לפני כמה ימים ראיתי נהג מיכלית דלק, פורק צינורות... עם סיגריה ביד.. רק לפני כמה ימים ראיתי נהג מיכלית דלק, פורק צינורות... עם סיגריה ביד.. למי פונים? חיים | 22.04.12 (ל"ת)
21. ישר כח לפז בס"ד מה שאני שמח להגיד שיש חברה שאכפת לה וזו חברת פז את אולי זו דוגמא טובה לכולנו ויש ללמוד ממנה ישר כח. יוליוס | 22.04.12 (ל"ת)
18. נוראי הזלזול הזה בציבור ,אפשר לחשוב שבעלי ההון לא נפגעים מהזיהום הזה חוסר האכפתיות הזאת לערכים של הטבע והסביבה חוסר האכפתיות כלפי האנשים. כמו האסון בהר הרצל ביום השואה זלזול בחיי אדם תרבות היהיה בסדר די כבר מה אתם מתנערים מאחריות יש לכם אחריות אתם לא יכולים רק להרוויח כסף אתם צריכים לתת בתמורה שלומי | 22.04.12 (ל"ת)
15. לפרסם את שמות התחנות המזהמות יש לפרסם את שמות התחנות המזהמות ולהחרימן! לציבור יש כוח! שלומית | 22.04.12 (ל"ת)
14. הן מקבלות סכומי עתק הרשויות ולא מעניין אותם זיהום מדוע נותנים להם רשיון עסק,?העיריות גובות ארנונה גבוהה לשלם שכר בכירים כ70% מההכבנסות הולך לשכר,אז מה מעניין אתם זיהום הקרקע?הם בכל מיקרה המנהלים וראשי העיריות שותים מים מינרלים ממיתקנים ,אז מה אתם רוצים מהם .העיקר שימשיכו להנות משכר,תנאים טובים,ביבת עבודה נוחה מאוד רישיון עסק מהעיריות | 22.04.12 (ל"ת)
13. הורגים כאן את כולנו לאט... ולאף אחד לא אכפת הריקבון אינו רק בתשתית אלא בחשיבה ובתעוזה לסכן ולהרוס כאן את כולנו איריס | 22.04.12 (ל"ת)
12. תגידו אנחנו מדינת חוק או מה? במקום לתת להם תאריך יעד לתקן את הדליפות ואז לסגור כל תחנה שלא תעמוד בו הם רוקדים איתם טנגו. ממ | 22.04.12 (ל"ת)
11. זה פשוט מאוד קנס של עשרות מיליוני ש"ח על כל תחנה שלא עומדת בתקנים כל שנה (תחנה יכולה לקבל קנס נוסף כל שנה ) והבעיה נפתרת מהר מאוד . זה יכול לפתור בעיה נוספת , של מימון צימצום המיסים על שכבות חלשות אור | 22.04.12 (ל"ת)
10. אם אני זורק סיגריה מהחלון של הרכב ופקח או שוטר רואה אני מקבל קנס של מאות שקלים. אם אני מזהם את מי השתייה של כל המדינה ומרעיל את האוכלוסיה, אני מקבל נו-נו-נו. מדהים. יובל | 22.04.12 (ל"ת)
9. שורש הבעיה שהעבירות לא נחשבות לפשע שורש הבעיה שהעבירות לא נחשבות לפשע, במקרה הטוב לעבירה מינהלית. במצב בו נכסי המדינה (קרקע ומקורות מים) נפגעים, כמו גם בריאות הציבור נמצאת בסכנה מיידית ולטווח ארוך, הרי שמדובר בפשע חמור לכל דבר. הבעיה שאף אחד לא משלם את המחיר ולוביסטים/יחצני"ם מצליחים לשכנע שרים ואת הציבור ש"הכל בסדר". הגיע הזמן לשינוי חד והחלטי בהתייחסות הרשויות וכלל הציבור לנושאים סביבתים ולהקפיד בקלה כבחמורה. אבי | 22.04.12 (ל"ת)
7. למספר 1 - מה הקשר לאוליגרכים? או שכל דבר קשור אצלך לאוליגרכים? ולמי שלא ברור לו, תאונות קורות לכל אחד. ואיפה שיש תחנות דלק ברור שיהיה נזילות לקרקע, וממש לא משנה מי הבעלים. וגם הבעלים נגד נזילות (הוא מפסיד מהם כסף) סתם אחד שמחפש הגיון | 22.04.12 (ל"ת)
6. לפרסם את רשימת התחנות הדולפות ברגע שהרשימה תפורסם, אנחנו הנהגים נוכל להחרים אותן. זה האמצעי היחיד שיהיה אפקטיבי ויתן מוטיבציה לתקן. יוסי | 22.04.12 (ל"ת)
2. לפרסם את רשימת התחנות ולסגור אותן לאלתר עד שתהיינה אטומות בינתיים נחרים את התחנות הללו.זה בידיים ובבריאות שלנו. נור לגויים | 22.04.12 (ל"ת)
1. כל יום אני מאמין יותר ויותר לטענה המושמעת בפי רבים........ הטענה אומרת שמדינת ישראל היא אוליגרכיה קלאסית שנשלטת על ידי כל מיני "מתעשרים". לפי אותה טענה 3 הרשויות הן לכאורה עושות דברן של האוליגרכים. מכאן ניתן להבין הרבה "תהליכים" ש"קורים" לכאורה במדינה. רמי | 22.04.12 (ל"ת)
דו"ח של הטכניון חושף: חשד לדליפת רעלים לקרקע ב־200 תחנות דלק
40 תגובות לכתיבת תגובה