16. 1000 בחודש דמי מחייה. איזה עושר. ממש מסע קניות מטורף... עלות קניית מזון בשבוע היא 300 ש"ח לפחות - לא דיברנו על דלק ובגדים, אולי סרט, נסיעות (תחבורה ציבורית), טלפון סלולארי. כבר עדיף להיות פנסיונר עם קיצבה.... באשר ל'איכות' - מסלול לימודים ממוצע באוניב' מדרג עילי באמריקה (בראון, ברקלי, קולומביה, סטנפורד, אפילו לא לא ייל והארוורד) דורש יותר, הרבה יותר, מ'פרשמן' של שנה ראשונה. אין להם זמן לנשום, ויש להם גם מדריכים מהטופ. כל אמצעי המחייה משולמים שם בשכר הלימוד, כולל שירותי מיחשוב. עוד | 04.05.12 (ל"ת)
14. מדעי התרופה לא ציינו שתוכנית מדעי התרופה מקצרת את הדרך לתואר מוסמך בשנה (5 שנים במקום 6, כי משך הלימודים לבוגר ברוקחות הוא 4 שנים) רוקח | 25.04.12 (ל"ת)
13. מגוכח שבכלל ניסו להבדיל בין המסלולים בסך הכל מסלולי הצטיינות זה אומר שאם יש לך פסיכומטרי+בגרויות גבוהים אז נותנים לך פטור משכר לימוד ו.. זהו בעיקר. אולי מגישים מאמרים על כל מיני שטויות מדי פעם. במכללות מזמן הבינו את הטריק השיווקי הזה, ושם גם ממנפים אותו הרבה יותר פונטו | 24.04.12 (ל"ת)
11. ממוצע של 85 ומעלה זה ממש לא מצטיינים אבל מתי אנשים יבינו שלימודים לא יעשו אותם עשירים !! d | 24.04.12 (ל"ת)
10. תגובה ל-9- בלי להבין מה קיים היום ואיך זה עובד, איך תיצור משהו חדש? בלי להבין איך מחשב עובד, תוכל ליצור מחשב על? בלי להבין איך חיסון שפעת עובד, תוכל להמציא חיסון לאיידס? בלי להבין למה אולמי ורסאי קרסו, תוכל להמנע מלהמציא את פלקל מחדש בטעות? הייטקיסט | 24.04.12 (ל"ת)
9. איך בדיוק קידום אנשים שטובים במה שכבר הומצא יגרום לדברים חדשים להיווצר? שטיפת מוח של מערכת החינוך Avi | 24.04.12 (ל"ת)
7. הסבר למתקשים התוכניות נועדו לדור הבא שיפתח ידע ומוצרים חדשים, שיחקור, יתכנן, ימציא וילמד את אלו שרוצים "תכלס". זו ליגה אחת מעל כל מי שרץ לעשות את הקיים והידוע. לא כולם מסוגלים, לצערי, להבין את ההבדל. רש"י | 24.04.12 (ל"ת)
6. אבא של בן בתכנית באחת האוניברסיטאות אז קצת נדייק, כל הקורסים נשמעים עם תלמידי הפקולטה, ולא בקבוצות קטנות. יש העשרה הניתנת רק להם כקבוצה, אבל זה זניח. מטרת התכנית למשוך מצטיינים לאוניברסיטה המסויימת, ואולי, לגרום להם לרוץ הלאה באוניברסיטה לתוארים מתקדמים. הסוכריות המתקבלות הן מימון לימודים (יש אלף אופציות נוספות) ואולי מילגה קלה, דמי כיס, הכל בעיקר לתת טעם טוב ומוטיבציה להשקעה. בהצלחה לכולם. עמי | 24.04.12 (ל"ת)
5. אין סיבה להתלהב - מלבד התואר בטכניון כל שאר התארים מנסים למשוך סטודנטים לחוגים ופקולטות לא פופולריות במקרה הטוב (כימיה) וחסרות ערך (מדעי הרוח) במקרה הרע. אמנם יפה מאוד שיש מסלול למצטיינים אבל בד"כ זה מהווה כראי של האוניברסיטה - משווקת אותו לתורמים מחו"ל ולגורמים בארץ, בעוד שהחוגים שבאמת צריכים כסף וסטודנטים טובים - נשארים בצד.. מושיקו | 24.04.12 (ל"ת)
4. מה מעניין בלדבר על תאוריות במקום לעשות דברים ת'כלס? לדבר על תאוריות זה טוב ויפה, אבל אין תחליף לפרקטיקה, ח'ברה כאלה מוכשרים עם מוח מוכשר, לא עדיף שבמקום ככ הרבה תארים יחברו לחברה ויתחילו "לעשות" משהו? שיגעון התארים | 24.04.12 (ל"ת)
2. מי שעבר מיון במכון פילת -שלא ייתן למעסיק חדש את התוצאות -שישתדל לעשות בחינה חדשה ויספר להם לא את האמת -אלא מה שהם רוצים לשמוע ההתנהלות איתם צריכה להיות בזהירות ובתבונה אשר | 24.04.12 (ל"ת)
1. שום תואר לא שווה לנסיון מעשי במקום לעשות תואר שני ושלישי עדיף להתמחות בעבודה מעשית - שווה הרבה יותר מבחינת הניסיון , גם כך את רוב מה שלמדתם "תלמדו מחדש" כשתגיעו לעבודה האמיתית הראשונה שלכם . סקינסי | 24.04.12 (ל"ת)
לא ממצמצים בדרך אל התואר: 9 היחידות המובחרות של הקמפוסים
16 תגובות לכתיבת תגובה