אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יבואנית אופל משיקה את זאפירה - מיניוואן קומפקטי

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
המחיר גבוה על מנת להעניק הנחות בימי מכירות ולארגונים כגון חבר
כך יוצא שלאחר הנחה של 10K לפחות הצרכן הפרטי מרויח שכן הוא רוכש בפועל במחירי המתחרות ואולם הפחת על הרכב מתחיל ממחיר המחירון הרשמי.. באותו שיטה נוהגים היבואנים כאשר הם מוכרים לחברות הליסינג. בשורה התחתונה משנה גובה ההנחה ולא המחירון....
אמנון | 29.04.12
5.
מחיר מחירון מלאכותי לטובת מאזן הנכסים של חברת שלמה-סיקסט
שתי השולטות בשוק, מאזדה 5 וטויוטה ורסו עולות עשיריה פחות. אם שלמה רוצה למכור יותר מ 3 יחידות הוא צריך למכור לחברות הליסינג באותו מחיר (הכוונה אחרי הנחה), כלומר 145-150 בהתאם לכושר המיקוח של הלקוח אבל במאזן החברה תמשיך להראות נכסים גבוהים, ובמכירה הפראיירים ימשיכו לשלם מחיר מוגזם לרכב שאמינותו עדיין לא מוכחת והוחזק בעיקר על ידי חברות ליסינג
נהגוס | 29.04.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת