אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בדרך לאישור סופי: תוכנית פינוי בינוי בבת ים שתהפוך 180 דירות ל-960 דירות

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
המיגדלים שיבנו בבת ים לא עומדים בסטנדרטים של בניה ירוקה ! ! !
מבחינה תיכנונית ועיצובית כל פרויקטי הפינוי-בינוי בבת ים לא עומדים באמות מידה של בניה ירוקה כפי שמקובל בעולם הנאור ! אין להם דירוג אנרגטי גבוה, אינם עצמאים בשימוש באנרגיה סולארית, דודי שמש, מעטפת חכמה לבידוד ( תרמי ואקוסטי ) ואיטום, מיחזור מים, מערכות מתקדמות הנדרשות ברבי-קומות ועוד. כל הפרויקטים של פינוי-בינוי בבת ים מאופינים בתיכנון, עיצוב, תחזוקה ובניה מיושנים שאופיני למדינות העולם השלישי ונכונים מלפני מאה שנים.
בניה ירוקה | 01.05.12
40.
קצת חומר למחשבה
לכל החכמים שלא פתחו את הספר בשביל להשכיל אז ככה : בפרוייקט כזה העירייה מתנה את אישורה בזה שתהיה לקבלן הבונה את הפרוייקט יועץ תעבורה שיימצא פיתרון הולם לבעיות העומס בבוקר ביציאה מהבניין כמו כן לפי מיטב הבנתי בפרוייקט הנ"ל יהיו 2 או3 יציאות מהבניין לרחוב כ"ט לרחוב הרב לוי ועוד אחת לכיוון נוסף.ככה שהיציאה בבוקר תהיה קלה לכולם כמו כן רציתי לעדכן שיש חוק בפרוייקטים כאלה שבמשך 5 שנים הארנונה ומיסי הועד נישארים כמו היום [300 שקל לחודש לתשלומי עירייה ו 70 שקל דמי ועד ] ואחרי 5 שנים אלוהים גדול . מה הלחץ שהבניין יתנוסס ל 40 קומות מישהו סוחב אותו על הגב? להבנתי יהיו 4 מעליות וזה מספיק לכמות כזאת של דיירים כמו כן בנושא החניות יהיה חניון קרקעי לדיירי הבניין ומעל הקרקע חנייה לאורחים ולרכבים נוספים של בעלי הדירות בנושא "המפלצות " רציתי לומר שבכל מדינה מתקדמת הבנייה היא לגובה רציתי לברך את היזם ,האדריכל,החברה הקבלנית,את העירייה וכמובן את הדיירים שימשיכו בכל הכוח להוציא את הפרוייקט ולהרוויח עיסקה נדל"ית יוצאת מן הכלל בהצלחה לכולם וכן יירבו פרוייקטים כאלה בבת ים
יוסף | 30.04.12
37.
איוולת תיכנונית - מגהגטו בת ים
כל העיר פינוי-בינוי שמטרתו לאפסן יצורים חיים במינסרות ורטיקליות צפופות, זהות וארוכות בעל רחבי העיר ללא איכות חיים בסיסית צפיפות, זיהום אויר, רעש, כעור ויזואלי, פשע, תשתיות מהעולם השלישי גורמים אינטרסנטיים שלא גרים בעיר הופכים אותה לעיר הצפופה ביותר בארץ עם מגדלי ארבעים קומות בכל מקום חורבן חברתי והרס עירוני שיהפוך את כל העיר לסלאמס אחד ענק שבעקבותיו תהיה הגירה שלילית מהעיר והפיכתה לעיר-רפאים שכמוה רואים במקומות אחרים בעולם ובסרטי מדע בדיוני
אזרחי העיר | 30.04.12
36.
התחדשות עירונית או פיקוק עירוני? כמעט 1000 דירות, 2000 רכבים. איפה הם יסעו מאיפה ייצאו??
מישהו עושה בכלל סקר תחבורתי מה תוספת של 8000 דירות בבת ים עם 15 אלף כלי רכב נוספים תעשה בעיר? איפה יחנו? מאיפה יכנסו ויצאו? הרי רכבת קלה לא תהיה פה גם עוד 20 שנה לכולנו זה ברור
מישהו חושב פה בכלל | 30.04.12
34.
כל המשמיצים להרגיע
נראה אתכם גרים בבניין שאוטוטו נופל מרב שאין עמודים יציבים ושתי בניינים נשענים זה על זה.את מי לא הבאנו לבדוק את הנושא.מהעירייה,מהנדסים ועוד.כולם אמרו שהבניין מסוכן!!ועוד שהבניין לא עומד בתקן של רעידות אדמה,מה שמשתמע מכך שכל רעידת אדמה אפילו הקטנה ביותר!!הבניין יכול לקרוס!! וכל מה שאתם בוכים עליו זה על הפקקים שיהיו בבוקר?על העומס שיהיה בחניות?על מה אתם מדברים??? ניסיתם פעם למכור את הבית שלכם במצב כזה גרוע?אף אחד לא נתן לי מחיר נורמלי,שאני אחשוב עליו כמחיר ריאלי על מנת למכור ולעבור לאזור יותר טוב. ואם אמכור במחיר מצחיק?לאן אלך?????כל בית/דירה במקום אחר יעלה לי המון כסף ועוד לקחת הלוואות לכסות את הקניה?כאילו שאין לי מספיק צרות. אנשים תתעוררו!!!פינוי בינוי הוא הדבר הכי טוב שיכולנו לבקש עקב הנסיבות. ולא משנה לי אם קבלן או מתווך או לא משנה מי?ירוויח.כל עוד אני מרוויח ועוד בית חדש על חשבון בית רקוב עם המון בעיות. הגיע הזמן להתחדש ולהראות כעיר שמתפתחת ולא כעיר שכל הבתים שלה ישנים!!!!בהצלחה לכולם.
חיים | 29.04.12
33.
פינויי ובינויי בכט בנובמבר
בשביל עוד 15 מטר אני צריכה להעלות את ההוצאות החודשיות ובמקום בניין בן 7 קומות אני אקבל 34 קומות איפה הצפיפות הפקקים ההוצאות פשוט שוק הצעירים אורצים לעשות עסק למכור ולברוח אבל האנשים המתבגרים שגם הצעירים יזדקנו יום אחד ויבינו שחיים על פנסיה לא יוכלו למכור ולעשות עסקים
 | 30.04.12
30.
הערה קטנה לכל אלה שחושבים שעם עוד מאתיים שקל בחודש ועד בית נגמרה ההוצאה
כל המגיבים האלה לא גרים במגדלים. סתם דוגמא מגדל white בראשון דמי ועד 900 שקלים לחודש. ומה מה עם אחזקה לטווח ארוך? אחת לכמה שנים חייבים שיפוצי אחזקה, אם לא המגדל הופך לסלמאס. הארנונה תהיה הרבה הרבה יותר יקרה, כי הבניין יסווג בסיווג יוקרתי יותר שפירושו ארנונה גבוהה הרבה יותר. יש עוד אלף הוצאות במגדלים. מערכות חשמל, סולר, מעליות, גנרטורים, אלף דברים שלא מוכרים לדיירי בתי שיכון ישנים. הם יצטערו על המהלך בעתיד, ויותר מהם תושבי הסביבה, אבל אז העובדה תהיה מוגמרת.
רון | 29.04.12
29.
מה זה השטויות האלו? תחטפו את ההזדמנות ומהר
אני לא מבינה את כל אלו שנגד התוכנית, הרי חברת נווה שוסטר היא חברה גדולה ורצינית שבונה בערים מרכזיות וגדולות , בגבעתיים הם בנו מתחם מגדלים שלם וקאנטרי והתושבים שם מאושרים מאודדדד. הם דאגו לתשתיות והכל, הם יודעים טוב מאוד את העבודה שלהם. אני גרה ברמת יוסף והלוואי ומישהו יבוא להציע לי בית חדש, גם אם אני לא יעמוד בעלות האחזקה, אני יכולה למכור ויישאר לי עדיין מספיק כסף לכסות משכנתא ולחיות. אנשים תתעוררו, תתקדמו, על מה אתם מדברים, כל הערים המרכזיות, המשגשגות, בנויות היום לגובה, וככל שיבנו יותר דירות מחירי הדירות ייירדו. מה אכפת לכם מי מרוויח, תסתכלו רק על הכיס שלכם, מה עדיף לכם שאתם לא תרוויחו ורק שהקבלן לא ירוויח???? שוסטר, תפרסמו טלפון שנתקשר, גם אנחנו רוצים.  
מיכל | 29.04.12
28.
לא הושקעה מחשבה
לצערי הרב יש הרהבה מאוד חסרונות שהדיירים לא חושבין עליהם והם: - מדובר ב960 משפחות במקום 180 משפחות, ואם מדברים על כל רמת הנשיא כולל אלי כהן אזי מדובר באלפי תושבים נוספים כאשר אף אחד לא מגדיל את התשתיות - נותנים חניה אחת לדייר, כאשר כל משפחה שנייה יש לה רכב שני - אפוא בדיוק יחנו אלפי משפחות שלא לדבר על האורחים - בלגן שלם - אתם מתארים לעצמכם איזה פקק יהא ביציאה בבוקר לעבודה כאשר מתווספים אלפי משפחות - נותנים 3מעליות ל-32 קומות, מבדיקה שערכתי במספר מקומות, זה מעט מאוד ל-180 דיירים - בעיקר הבעיה בבקרים שהולכים לעבודה אנו נהפוך את השכונה הכי יפה בבת-ים לסלאם אחד גדול אם העירייה והחברה היו הולכים קצת לקראת הדיירים, אזי אפשר היה להסתפק ב-24 קומות ו-4 דיירים לקומה, ואז אפשר היה לתת 2 חניות לכל משפחה וגם לצמצם את כמות התושבים לאזור
תושב אחד הבניינים | 29.04.12
25.
פינוי בינוי
לכל החכמים שימו לב אני בעד התוכנית מכמה סיבות א. הם גרים בדירת 55 מטר ומקבלים 110 מטר ב. הם ישלמו 250 שקל ועד אבל האיכות חיים שלהם תעלה פלאים ג.מה אכפת לי שהעירייה או הקבלן ירוויחו כל עוד אני מרוויח אז לא מעניין אותי ד.זאת עיסקת נדלן מצויינת לעבור לדירה חדשה מהקבלן ללא עלות ה מה גם שלא מפנים אותם עד שהבית החדש מוכן פיקס אז אין מה לסכן בכלל ו.כל הכבוד לחברת נווה שוסטר ,לאדריכל השימשוני ,ליזם הנרי אזולאי וכמובן לדיירים שהרוויחו והרוויחו בגדולללללל
אלי | 29.04.12
24.
יחס של 1 ל 5 ושליש ?!
יתרונות : עירית בת ים תרוויח ארנונה המדינה מרוויחה מיסים קבלנים ירוויחו לפי היחס בכותרת מתכננים ירוויחו שכר טירחה לפי מספר הדירות חסורות : תושבים, דיירים ואזרחים יפסידו איכות חיים זהו מתכון בדוק לפי מחקרים שונים שנעשו בכל העולם לבנית שיכוני סלאמס ורטיקליים בכיה לדורות !
יתרונות מול חסרונות | 29.04.12
22.
ל-15 השאלה עם יש להם עוד 500 ש"ח לשלם בחודש על החזקת הבניין מעלית
התשובה היא כנראה לא ואז כמו ש14 כתב הם יעברו וצעירים המחפשים את המרכז יגיעו במקום להעביר את המרכז הפיננסי לפריפריה להאסור הקמת קניונים במרכז ולכנוס את החברות הגדולות במרכז לא לבנות בניני מגורים ולעודד בכסף הזה את הפריפריה כך לנו תשבי גוש דן המקוריים יהיה סוף סוף אויר והפריפריה תתתקדם
 | 29.04.12
14.
מעניין יהיה להקשיב לקשי היום והזקנים בעוד כמה שנים כשיתברר להם
כי ההוצאות שלהם עלו באלפי אחוזים, וכי מגדל אינו בניין ישן אלא מפלצת זוללת כסף. בתכל׳ס שיטת הפינוי בינוימגדלים נועדה רק למטרות הבאות: להעשיר את הקבלן להעשיר את העירייה לגרום לתושבים הותיקים שמקבלים דירה במגדלים לעזוב לטובת אוכלוסיות חזקות יותר. וכל זה מבלי להזכיר את הפגיעה באיכות החיים של הסביבה - אלף דירות היכן שהיו 180 במקור, מבלי שום יכולת לשדרג את התשתית. אני מרחם על התושבים בסביבה ובז לאלה שמוכרים את העתיד תמורת כסף באגואיזם הגדול ביותר האפשרי ( הקבלן, העירייה, ובעיקר התושבים שהסכימו).
רון | 29.04.12
11.
מדיניות הטלאים נמשכת... חייבים להרחיב את הרחובות , אחרת הם יהיו חשוכים ופקוקים.
אין ספק שמגדלים זה הפיתרון לכל בעיות הדיור. המגדלים שהוצעו , לא מספיק גבוהים ויש לחשוב רחוק יותר בתכנון העירוני והארצי! בתכנון (דבר שלא קיים כרגע) יש לקחת בחשבון את העומס שיווצר בגלל תוספות כלי התחבורה והאנשים ולהקים רחובות נעימים הן לנסיעה והן להליכה ומפגש בין אנשים. בדרך המוצעת מייצרים עוד ועוד סלאמס לאוכלוסיות עוני.
יונה | 29.04.12
8.
כן, בואו נעמיס את ערי המרכז בעוד תושבים. לא מספיק צפוף כאן
מדינה הזויה... במקום לעודד מעבר לפריפריה ***והקמת תחבורה ציבורית מעולה***, מאביסים את ערי המרכז במגדלי ערסים צפופים שחוסמים את כל שדה הראייה. כבר לא רואים שמיים, רק גורדי שחקים. והפקקים, אוי הפקקים... במרחק 50 ק"מ מתל-אביב ישנם שטחים נרחבים לבנייה. מדוע אינם מנוצלים?! מדוע אין במדינתנו ה"מפותחת" מערכת רכבות משוכללת שתחבר את נתניה דרך ת"א בואכה אשקלון ומודיעין במהירות, ביעילות ובנוחות? מדוע עם ישראל צריך לסבול שעות בפקקים... למה כל דבר אצלנו כל כך מסובך? מי מנהל את המדינה פה? איפה הכסף שלנו?!!?!?
מדינת חלם | 29.04.12
6.
למספר 3
כשבאותו איזור יהיו 960 דירות במקום 180 דירות יש צורך לבדוק את צנרת המיים והביוב העירונית ,יש צורך אולי לתכנן ולבנות כבישי מוצא חדשים מהשכונה שתבנה , יש צורך אולי להוסיף כיתות לימוד בבית הספר הקרוב , שרותי בריאות נוספים, ואפילו בזמן הריסת הבנינים הישנים ובנית החדשים איך לא סותמים את האיזור במשאיות ובמערבלי ביטון.
מוטי | 29.04.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת