4. לא יותר זול להחליף את הרכבים הצמודים של פקידי השלישות בקריה לרכבים תוצרת הארץ? סוסיתא למשל? כי ההבדל בין ברייטלינג לעדי, זה ההבדל בין ב.מ.וו לסוסיתא. גמל רעב | 30.04.12 (ל"ת)
3. בריטטלינג לטייסים שעון עדי הנו שעון יפה ויוקרתי. ומחיר של חיל האוויר רחוק מאוד ממחיר שבכתבה כך שאף אחד לא שחט את חיל האויר. הידע שלי הנו מהימן ביותר ניסן | 30.04.12 (ל"ת)
2. אז מחזור אחד של טייסים נדפק שעון עדי לא יוקרתי בגרוש - נחות יותר מקסיו, שחטו את חיל האויר במחיר... נכון שהוא תוצרת הארץ אבל יכלו להשתדל יותר. נוגס | 30.04.12 (ל"ת)
1. ברייטלינג לטייסים - סמל סטטוס כבר משנות החמישים אף טייס לא נזקק עוד באמת לשעון ברייטלינג לצורך ניווט המטוס, (ואף טייס גם לא יודע ממילא להפעיל את סרגל החישוב שייחד בעבר את השעון). אז מה נשאר? סמל סטטוס בלבד. כדי שידעו שאתה טייס, מספיק בהחלט גם שעון "עדי" שסמל חיל האויר מתנוסס עליו. טייס | 30.04.12 (ל"ת)
דיבידנדים: הטייסים שוב לא יקבלו ברייטלינג
6 תגובות לכתיבת תגובה