6. המיסים הוכפלו והמשכורת לא השתנתה מ-2002 איך זה יכול להיות שהמדינה הכפילה את "המשכורת" שלה ממיסים על רכב אבל השכר שלי לא השתנה? תסביר לי שטייניץ חזי | 06.05.12 (ל"ת)
5. מה עם הכנסות המדינה ממכירות רכבי הליסינג לאנשים פרטיים? הרי חברות הליסינג משלמים מע"ם ומס הכנסה כאשר הם מוכרים את ריכביהם לאחר תקופת הלסינג ,בעוד כאשר אדון לוי מוכר רכב למר כהן הוא אינו משלם מס???? רוני | 05.05.12 (ל"ת)
4. יש לגרום לשוק הליסינג להצתמצם מתחת ל20% משוק הרכב ורק אז תיהיה תחרות בשוק שוק הליסינג הוא חולה רעה בשוק הרכב שבגללו הלקוח הפרטי נפגע,היות ואי אפשר לסגור שוק זה יש לדואג לצמצמו למינימום משה | 04.05.12 (ל"ת)
3. הכנסות המדינה מרכב הכנסות המדינה ממיסי הרכב כפי שמצוין בכתבה הם 9% מהתקציב, אם נוסיף לזה את הכנסות המדינה מהבלו והמס על הדלק, ומהתשלום עבור רשיון שנתי לרכב נגיע כנראה ל - 25% הכנסות המדינה מבעלי הרכבים, האם זה לא שוד לאור היום? ומה בעלי הרכב מקבלים בתמורה? כלום, כבישים גרועים, מצלמות מהירות שתפקידן לא למנוע תאונות ואסונות אלא להגדיל את המיסים, (בפירוש המילה מיסים נכונה גם כאן) שמשלם בעל הרכב. על מדינה מושחתת כבר דיברנו? בן ארי | 03.05.12 (ל"ת)
2. שכחו לציין שאת הטבת המס הירוק היבואנים שומרים לעצמם כבונוס נוסף וכל "ההנחות" בטלות בשישים אל מול הנחות ציי הרכב אבל פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים ובשביל לנקר קצת עיניים הם יוציאו סכומים בלתי הגיוניים מדינת שוד וגזל | 03.05.12 (ל"ת)
1. שבילי אופניים בכל רחבי הארץ גדול אני מת שזה יהיה כבר זה יכול להיות שוס לכבישים בישראל. שאול | 03.05.12 (ל"ת)
בדיקת "כלכליסט": 9% מהכנסות המדינה ממסים עקיפים מגיעים מענף הרכב
6 תגובות לכתיבת תגובה