אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כן, זה אפשרי: הכירו את רכבות התחתית הטובות בעולם

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

49.
43- טוקיו תחנת שינג'וקו, עוברים בה מליון!!!! אנשים ביום. וזו רק תחנה אחת!
אז 14 מיליארד אינו מספר הזוי לשנה. ואגב. היא הרכבת התחתית המעולה ביותר שקיימת. אין מה להשוות. אז סוף סוף חופש מהסלולרי לכמה ד'. מה הבעיה. ואם דחוף לך לדבר תרד לרגע מהרכבת, דבר ותעלה לרכבת הבאה תוך 2-5ד'. כן כן זה התדירות שם. אם אי פעם תזדמן לשם אז כנס לתחנה בשבע בבקר. כמויות האנשים שעוברות בתחנות בשעות האלה זה לא יאומן!!!!!
ניהונג'ין | 10.05.12
47.
צאו להפגין - רכבות מהירות הן הפתרון היחיד למגוון הבעיות החברתיות כלכליות שלנו
אם תהיה רכבת מהירה ישירה מגדרה/נתניה/ראשלצ לתל אביב (10 דקות נסיעה נטו), אם יהיה קו מהיר ישיר מתל אביב לבאר שבע /חיפה/עפולה (20 דקות נסיעה, נטו) וכיוצא באלה : 1. מחירי השכירות בתל אביב יהיו קרובים מאוד לאלה שבבאר שבע, חיפה וגדרה 2. מחירי הבתים יהיו דומים מאוד - בתל אביב הבתים ישנים ואילו בכל ערי ה"פריפריה" יש סטנדרטים של בניה ושל מרחב שכונתי עדיפים בהרבה . 3. יתפנו לכל משפחה בישראל לפחות עוד אלפיים ש"ח בחודש - עלות האחזקה של רכב כולל הביטוח , ולפני דלק 4. אנשים לא יתעצבנו בבוקר בפקקים 5. מספר תאונות הדרכים ירדו וכמות הנפגעים בגוף ירדו
צאו להפגין - רכבות מהירות בישראל  | 10.05.12
46.
לכל אלה שמתלוננים על הכרמלית
מדובר באחת הרכבות התחתיות הכי יעילות בעולם. לעשות את כל המסלול שלה ברכב פרטי לוקח למעלה מ-30 דקות (לא כולל חיפוש חניה), בעוד בכרמלית עושים את הנסיעה ב-7 דקות. זה נחמד להסתלבט על הכרמלית אבל העובדות בשטח - היא עובדת, יש לה לקוחות והיא עדיין היחידה בישראל.
חיפאי | 10.05.12
34.
שכחתם את קו הרכבת התחתית בין עזה לרפיח
זה הקו עם הכי הרבה מנהרות בעולם שניתן להעביר בו כל דבר בזמן מינימלי- החל מאנשים, דרך נשק ואפילו בעלי חיים ודלק. כל זה כמובן בלוח זמנים מדויק תחת אילוצי זמנים מאוד קפדניים אני רוצה לראות אותך מנסה להכניס לרכבת התחתית במדריד עדר כבשים או מיכלית סולר. נראה אותך
שוקי קיפוד | 09.05.12
32.
יש לבנות גשר לרכבת בזבוטינסקי בין פ"ת לרמת גן במקום תחתית
צריך לבנות מעל ציר ז'בוטינסקי גשר לרכבת . (ישראל כבר מתכננים 30 שנה לבנות תחתית ולא עושים). צריך פשוט לבנות גשר מעל ציר ז'בוטינסקי עם תחנות. שיהיה אפשר להגיע מבלינסון בפ"ת לעזריאלי ב 13 דקות. ולהמשיך עד יפו- זה הפיתרון היחידי הכי נכון!!!!!! למשרד התחבורה יש כסף רק בשביל לבנות מחלפים למכוניות פרטיות (כדי שאנשים ימשיכו לבזבז כסף ולקנות דלק והמדינה תקבל מס) - אבל לבנות גשר בשביל רכבת- חס וחלילה זה לא בסדר העדיפויות.
ש.ג. | 10.05.12
31.
מה עם המטרו במוסקבה? תחנות שהן יצירות אמנות!
כרגיל, מתעלמים ממה שלא מעניין. המטרו במוסקבה הרבה יותר ישן מזה בלונדון ובמרכז העיר קיימות תחנות שהן יצירות אמנות ממש, המוקדשות לסופרים, משוררים וארועים הסטוריים. מסיע מיליוני נוסעים בשנה במסלולים רבים לכל חלקי העיר.
Nat | 10.05.12
30.
רון חולדאי החולמני הזה לא שם קצוץ על רכבת תחתית האפס הזה
ולמה כי לא אכפת לו !!!!!!!!!!!!!!!!הכסף ממשיך לזרום והוא ממשיך לחלוב את התושבים !!!!!!!!!!!!!!!!מביא סודנים וזורק אותם בדרום תל אביב בעוד שהוא גר בצפון תל אביב בבית שעולה 23 מיליון שח בעל 3 מפלסים גנב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ורק בישראל | 10.05.12
28.
כתבה מעניינת חבל שעורך לא הכניס נתונים גם על מערכת תחתית של מוסקבה
מדובר במערכת מטרו בין הותיקות , והיפות בעולם, מספר הנוסעים הגדול בעולם ועוד מספר נתונים סטאטיסטיים מרשימים, מספר לינקים לידיעתו: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA_%D7%AA%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%AA http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA_%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%AA_%D7%A9%D7%9C_%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%91%D7%94
מבקר | 10.05.12
15.
הרכבת במונטריאול, אל תקחו דוגמא
רכבת מיושנת ומוכת תקלות באופן יום-יומי כמעט. לא חולף כמעט יום בו אין הפסקת שירות באחד הקווים למשך זמן בלתי-מוגדר, יכול להיות בין כמה דקות - נגיד 20-30 דקות - לכמה שעות. מערכת הכריזה עלובה ובקושי ניתן להבין את ההודעות לנוסעים למשל בדבר תקלות. אין מיזוג אוויר (וגם לא יהיה) ובשל כך החום במנהרות הרכבת ובתוכה מחניק ומעיק במהלך ימי הקיץ החמים - במונטריאול חם כמו בת"א, ובחורף נכנסים עטופים במעילים עבים וכפפות וכובעים ומגפיים מקור של מינוס עשר או מינוס 20 (ואפילו יותר קר) בחוץ, ובגלל העדר מיזוג נתקלים בחום מעיק במנהרות הרכבת, ולהתפשט מכל הגרדרובה למשך כמה דקות נסיעה זו ממש לא אופציה. אז יחליפו כמה מאות קרונות. ביג דיל. כי לא יהיה שם מיזוג אוויר כלומר גם לא בעוד 30 שנה. היתרון היחיד הוא תדירות השירות הסבירה למדי ומשך השירות בין שעות השחר עד אחרי חצות. רכבת מיושנת בסטנדרטים בני 60 שנה של איכות ושירות.
מונטריאול | 10.05.12
3.
רכבת תחתית בסיאול
מלבד הרכבת המדהימה של סיאול ביעילותה לשנע מליונים בשעות העומס ללא תקלות, גם התנהגות רוב הנוסעים היא אדיבה ומתחשבת בזולת. מקומות לקשישים, נכים ונשים עם תינוקות, לרוב, לא ייתפסו על-ידי נוסעים שאינם שייכים לקבוצה זו. קווי נוסעים נוספים הם בעבודה מתמשכת. בהחלט אפשר ללמוד גם מהקוריאנים.
עוזי מונטג | 10.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת