53. מדוע וינה לא מופיעה ברשימה? יש שם שילוב של תחתית,טראם ואוטובוסים המשולבים זה בזה תוך נוחיות,תאום מושלם ודייקנות מדהימה של לוח הזמנים. משקיף צפוני | 24.05.12 (ל"ת)
50. ל=48 השאלה מה אתה עושה בשעה הזאת. אם אתה באמסטרדם - יש לי כמה רעיונות בשבילך אורי | 11.05.12 (ל"ת)
49. 43- טוקיו תחנת שינג'וקו, עוברים בה מליון!!!! אנשים ביום. וזו רק תחנה אחת! אז 14 מיליארד אינו מספר הזוי לשנה. ואגב. היא הרכבת התחתית המעולה ביותר שקיימת. אין מה להשוות. אז סוף סוף חופש מהסלולרי לכמה ד'. מה הבעיה. ואם דחוף לך לדבר תרד לרגע מהרכבת, דבר ותעלה לרכבת הבאה תוך 2-5ד'. כן כן זה התדירות שם. אם אי פעם תזדמן לשם אז כנס לתחנה בשבע בבקר. כמויות האנשים שעוברות בתחנות בשעות האלה זה לא יאומן!!!!! ניהונג'ין | 10.05.12 (ל"ת)
48. ספרו על ה- Mag Lev, הרכבת המהירה בעולם שפועלת על מגנטים ומבזבזת כמו אפסית של אנרגיה. ניתן לבנות גם מסילות תת-ימיות בתוך צינורות ואקום. דמיינו לקחת הפסקת צהרייים ולנסוע מירושלים לאמסטרדם בשעה. GOOGLE IT דור | 10.05.12 (ל"ת)
47. צאו להפגין - רכבות מהירות הן הפתרון היחיד למגוון הבעיות החברתיות כלכליות שלנו אם תהיה רכבת מהירה ישירה מגדרה/נתניה/ראשלצ לתל אביב (10 דקות נסיעה נטו), אם יהיה קו מהיר ישיר מתל אביב לבאר שבע /חיפה/עפולה (20 דקות נסיעה, נטו) וכיוצא באלה : 1. מחירי השכירות בתל אביב יהיו קרובים מאוד לאלה שבבאר שבע, חיפה וגדרה 2. מחירי הבתים יהיו דומים מאוד - בתל אביב הבתים ישנים ואילו בכל ערי ה"פריפריה" יש סטנדרטים של בניה ושל מרחב שכונתי עדיפים בהרבה . 3. יתפנו לכל משפחה בישראל לפחות עוד אלפיים ש"ח בחודש - עלות האחזקה של רכב כולל הביטוח , ולפני דלק 4. אנשים לא יתעצבנו בבוקר בפקקים 5. מספר תאונות הדרכים ירדו וכמות הנפגעים בגוף ירדו צאו להפגין - רכבות מהירות בישראל | 10.05.12 (ל"ת)
46. לכל אלה שמתלוננים על הכרמלית מדובר באחת הרכבות התחתיות הכי יעילות בעולם. לעשות את כל המסלול שלה ברכב פרטי לוקח למעלה מ-30 דקות (לא כולל חיפוש חניה), בעוד בכרמלית עושים את הנסיעה ב-7 דקות. זה נחמד להסתלבט על הכרמלית אבל העובדות בשטח - היא עובדת, יש לה לקוחות והיא עדיין היחידה בישראל. חיפאי | 10.05.12 (ל"ת)
45. גם בישראל יש רכבת תחתית: הרכבת בישראל הגיעה לתחתית, כי נמוך מזה אי אפשר לרדת (אולי ללכת ברגל על הפסים, אבל לפעמים תגיע יותר מהר ככה) רון | 10.05.12 (ל"ת)
44. ל 2 - 1863 !!! לפני 150 שנה !!!!, ל -1 וגם זה הרבה יותר טוב מהתחבורה הציבורית בארץ | 10.05.12 (ל"ת)
43. חלק מהמספרים הזויים לגמרי לגבי הרכבת של טוקיו נכתב כי חלק מהקווים מסיעים 14 מיליארד נוסעים בשנה, כלומר כ-38 מיליון נוסעים ביום. זה כמעט הזוי כמו הפוליטיקה הישראלית. דרך אגב מי זוכר שביבי הניח לפני כמה שנים את אבן הפינה לרכבת התחתית של תל אביב? ביבי | 10.05.12 (ל"ת)
36. אי אפשר לדבר בסלולרי הרכבת - זה יתרון ולא חסרון נמאס כבר שכל הדרך ובכל נסיעה ברכבת שומעים אנשים דברים בקול רם בטלפון נמאס לשמוע שיחות של אחרים | 10.05.12 (ל"ת)
35. ומה אצלנו? גונבים פס מכביש קיים וקוראים לזה "כביש מהיר" בושה וכלימה שאין אצלנו אפילו התחלה של רכבת תחתית. הרבה מהבעיות הנדלן היו נפתרות אם ניתן היה להכנס לערי המרכז במהירות וביעילות מדי בוקר. אבל לביבי זה לא אכפת כנראה. לא לו- ולא לכל 700 השרים שדאג לשחד סביבו! | 10.05.12 (ל"ת)
34. שכחתם את קו הרכבת התחתית בין עזה לרפיח זה הקו עם הכי הרבה מנהרות בעולם שניתן להעביר בו כל דבר בזמן מינימלי- החל מאנשים, דרך נשק ואפילו בעלי חיים ודלק. כל זה כמובן בלוח זמנים מדויק תחת אילוצי זמנים מאוד קפדניים אני רוצה לראות אותך מנסה להכניס לרכבת התחתית במדריד עדר כבשים או מיכלית סולר. נראה אותך שוקי קיפוד | 09.05.12 (ל"ת)
32. יש לבנות גשר לרכבת בזבוטינסקי בין פ"ת לרמת גן במקום תחתית צריך לבנות מעל ציר ז'בוטינסקי גשר לרכבת . (ישראל כבר מתכננים 30 שנה לבנות תחתית ולא עושים). צריך פשוט לבנות גשר מעל ציר ז'בוטינסקי עם תחנות. שיהיה אפשר להגיע מבלינסון בפ"ת לעזריאלי ב 13 דקות. ולהמשיך עד יפו- זה הפיתרון היחידי הכי נכון!!!!!! למשרד התחבורה יש כסף רק בשביל לבנות מחלפים למכוניות פרטיות (כדי שאנשים ימשיכו לבזבז כסף ולקנות דלק והמדינה תקבל מס) - אבל לבנות גשר בשביל רכבת- חס וחלילה זה לא בסדר העדיפויות. ש.ג. | 10.05.12 (ל"ת)
31. מה עם המטרו במוסקבה? תחנות שהן יצירות אמנות! כרגיל, מתעלמים ממה שלא מעניין. המטרו במוסקבה הרבה יותר ישן מזה בלונדון ובמרכז העיר קיימות תחנות שהן יצירות אמנות ממש, המוקדשות לסופרים, משוררים וארועים הסטוריים. מסיע מיליוני נוסעים בשנה במסלולים רבים לכל חלקי העיר. Nat | 10.05.12 (ל"ת)
30. רון חולדאי החולמני הזה לא שם קצוץ על רכבת תחתית האפס הזה ולמה כי לא אכפת לו !!!!!!!!!!!!!!!!הכסף ממשיך לזרום והוא ממשיך לחלוב את התושבים !!!!!!!!!!!!!!!!מביא סודנים וזורק אותם בדרום תל אביב בעוד שהוא גר בצפון תל אביב בבית שעולה 23 מיליון שח בעל 3 מפלסים גנב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ורק בישראל | 10.05.12 (ל"ת)
28. כתבה מעניינת חבל שעורך לא הכניס נתונים גם על מערכת תחתית של מוסקבה מדובר במערכת מטרו בין הותיקות , והיפות בעולם, מספר הנוסעים הגדול בעולם ועוד מספר נתונים סטאטיסטיים מרשימים, מספר לינקים לידיעתו: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA_%D7%AA%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%AA http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA_%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%AA_%D7%A9%D7%9C_%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%91%D7%94 מבקר | 10.05.12 (ל"ת)
26. הרכבת התחתית בניו יורק זוועתית, יעילה אך נוראית, מטונפת, מבורדקת ומבולגנת. מי שמגדדיר את הרכבת התחתית של ניו יורק כשלישית הכי טובה, יש לו בעיה קשה בהבנת החומר בנושא הכתבה. א | 10.05.12 (ל"ת)
24. לא הגיוני. איך מינכן לא בכתבה? וברלין? הרי כולנו יודעים כמה שהגרמנים מומחים ברכבות! רועי | 10.05.12 (ל"ת)
22. אני לא מבין - סקירה כל כך מרשימה ואת מי שכחו ? את קו 51 פתח תקוה תל אביב. מקום ראשון בעולם ב..... יודעים מה, עזבו. בטח יסקרו את זה בכתבה הבאה. חיליק | 10.05.12 (ל"ת)
21. או ישראל, מילא אין תחתית אבל הפקקים הפקקים, הציבור צריך לדרוש!!!! בצורה הזאתי, ברור שאין עתיד לטיפשות שלכם. | 10.05.12 (ל"ת)
18. ורק אני בבוקר קם, בקו 5 נוסע אל הים מה לעשות? אין רכבת תחתית. אז אני נאלץ לקחת אוטובוס שלא באמת מגיע עד לים. הולכים קצת, לא נורא. לפחות לא צריך רכב | 10.05.12 (ל"ת)
17. ניו יורק?? מי שכתב את הכתבה הזו אין לו מושג על מה הוא מדבר התחתית של ניו יורק בין הגרועות בעולם!!! דני | 10.05.12 (ל"ת)
16. לונדון?? הכי טובה??? אתם רציניים? המערכת הזו מזעזעת, גרתי בלונדון 4 שנים וניסיתי לא להשתמש ברכבת עד כמה שאפשר (שזה די קשה). עוגג מנג'ה | 10.05.12 (ל"ת)
15. הרכבת במונטריאול, אל תקחו דוגמא רכבת מיושנת ומוכת תקלות באופן יום-יומי כמעט. לא חולף כמעט יום בו אין הפסקת שירות באחד הקווים למשך זמן בלתי-מוגדר, יכול להיות בין כמה דקות - נגיד 20-30 דקות - לכמה שעות. מערכת הכריזה עלובה ובקושי ניתן להבין את ההודעות לנוסעים למשל בדבר תקלות. אין מיזוג אוויר (וגם לא יהיה) ובשל כך החום במנהרות הרכבת ובתוכה מחניק ומעיק במהלך ימי הקיץ החמים - במונטריאול חם כמו בת"א, ובחורף נכנסים עטופים במעילים עבים וכפפות וכובעים ומגפיים מקור של מינוס עשר או מינוס 20 (ואפילו יותר קר) בחוץ, ובגלל העדר מיזוג נתקלים בחום מעיק במנהרות הרכבת, ולהתפשט מכל הגרדרובה למשך כמה דקות נסיעה זו ממש לא אופציה. אז יחליפו כמה מאות קרונות. ביג דיל. כי לא יהיה שם מיזוג אוויר כלומר גם לא בעוד 30 שנה. היתרון היחיד הוא תדירות השירות הסבירה למדי ומשך השירות בין שעות השחר עד אחרי חצות. רכבת מיושנת בסטנדרטים בני 60 שנה של איכות ושירות. מונטריאול | 10.05.12 (ל"ת)
14. copenhagen metro commutes 3% of the load of the NYC underground. pretty easy to come up first with 2 lines and 2000 passangers a day, isnt it? how did you not include the underground and upper traing in bangkok? though tourist oriented, it's super clean, efficient and cheap. and drives 100's of thousand a day | 10.05.12 (ל"ת)
13. ==ובמקום הראשון, התחתית ששל ישראל: אפס ביזבוז אנרגיה, אפס זיהום אויר, אפס תקלות... קוורטי | 10.05.12 (ל"ת)
11. זו המחאה החברתית העיקרית - תרחיב את תל אביב ו... תאפשר לגור למקומות "נידחים" כמו לוד ואשדוד בכבוד במחירי נדל"ן ושכירות שפויים. חוץ מזה למי יש כסף ועצבים לרכב פרטי ? רק לעשירים. וכמובן תשפר את התפוקה מה שיביא להרבה כספים למדינה ולאזרחים. | 10.05.12 (ל"ת)
8. אפילו בטהרן יש רכבות מעולות,,והכל מתנהל ומתקתק כשעון!!! רק לא בישראל !!! מקצוענות מאתנו והלאה.....שירות לציבור מאיתנו והלאה..... ישראלית | 10.05.12 (ל"ת)
7. לא לדבר בסלולרי ברכבת - דווקא יתרון אחד הדברים הכי מעצבנים בתחבורה הציבורית זה לשמוע ברקע את כל הפטפוטים בנייד, שלא לדבר על אלה שרבים בקולי-קולות עם הגרושה או עם רואה החשבון. רכבת שקטה נשמעת לי חלום. הלוואי עלינו | 10.05.12 (ל"ת)
4. מקום 11 - הכרמלית בחיפה מהמשובחות שברכבות התחתית בעולם טכנולוגיה של ימי הביניים ברכבת ביפן נוסעים 14 מיליארד נוסעים, בכרמלית בחיפה נוסעים 14. סה"כ. אוהד | 10.05.12 (ל"ת)
3. רכבת תחתית בסיאול מלבד הרכבת המדהימה של סיאול ביעילותה לשנע מליונים בשעות העומס ללא תקלות, גם התנהגות רוב הנוסעים היא אדיבה ומתחשבת בזולת. מקומות לקשישים, נכים ונשים עם תינוקות, לרוב, לא ייתפסו על-ידי נוסעים שאינם שייכים לקבוצה זו. קווי נוסעים נוספים הם בעבודה מתמשכת. בהחלט אפשר ללמוד גם מהקוריאנים. עוזי מונטג | 10.05.12 (ל"ת)
כן, זה אפשרי: הכירו את רכבות התחתית הטובות בעולם
53 תגובות לכתיבת תגובה