אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל קיקה: "מקווה שנוכל לשלם משכורות ולפתוח החנות בשבוע הבא"

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
הם בזבזו שנה שלמה לחינם!!
בזמן שהמבנה של איקאה בנתניה נשרף,היתה להם שנה שלמה להוכיח את עצמם.. אז נכון שבחודש הראשון היתה המולה ומהומה על החנות ,אבל כשבני ישראל נכנסו פנימה..הם הבינו שזה לא בשבילם.. במשך השנה הזו..הם היו יכולים לצאת במסעי פרסום ושיווק,להוריד מחירים ולעשות תחרות כמו שצריך מול איקאה בראשון... הם לא ניצלו זאת ולכן עכשיו אף אחד לא מסתער על החנות הזאת,גם בגלל יוקר המחירים וגם בגלל שאיקאה כבר מזמן מיתגה את עצמה בפשטות ובנוחות.
תומר | 10.05.12
5.
כנסו וקראו למה? צריך פלניניג למוצר!!
ממש לא היתה חווית קניה שם. בקושי היה אפשר לתקשר עם העובדים. כאילו קבלו הוראה לא לעזור ללקוחות. חשבתי שזאת מדיניות. ולהסתדר לבד שם לא היה קל. אי אפשר למכור יוקרה בשלט רחוק בלי עזרה ידידותית של מוכר. זה היה מנוגד לגמרי לקונספט של יוקרה. היתה שם דיכוטומיה לא ברורה. לא עבדו מספיק על ההגשה השיווקית. לא עשו פלינניג. מה שטוב לאוסטרים לא בהכרח לישראלים. זה שונה ועובד אחרת כאן.
שני | 10.05.12
3.
ההשוואה ל איקאה הייתה בלתי נמנעת...
אם המנהלים של קיקה היו יותר חכמים הם היו ממנפים את ההשוואה הזו בקלות! כל מה שהם היו צריכים לעשות זה להוריד מחירים ולהדגיש בפרסומות שהם מתחרים באיקאה!! עובדה שאיקאה מאוד מצליחה! וכן, הצרכן הישראלי לא רוצה לשלם 1900 ש"ח על מצעים "יוקרתיים"! בגלל זה הצרכן הישראלי אוהב את איקאה! מה לא ברור לזה?! מה הם חשבו? שמחירים גבוהים יעניקו להם מראה "יוקרתי"?? הם ממוקמים באיזור תעשייה של נתניה, מה יוקרתי בזה ?!
אחד | 10.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת