אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לקוח, אתה מפוטר

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
בעיקרון צודק
אני בעלים של עסק כבר עשר שנים. העיקרון הוא נכון. עסק זה לא רק למכור אלא גם להכין את העסק לקראת העתיד לבוא ולכך צריך זמן שכולנו יודעים שהוא מוגבל. ולכן על פי הגיון זה, לקוח אשר לא מצדיק את הזמן שאנו משקיעים בו הוא לא לקוח אלא מישהו אשר צורך את זמננו שהוא המשאב היקר ביותר שלנו ללא תמורה. לא מוכרים לכל אחד ללא תנאי בכל מחיר. אם זה המצב שהגעת אליו אז אולי כדאי לעצור ולעשות חושבים ואולי לבקש עזרה מקצועית. בהצלחה.
ברק | 18.07.12
6.
מסכים כמעט עם כל מילה.
כבעל עסק כבר 12 שנה, אני יכול להגיד לכם ש- 20% מהלקוחות מביאים 80% מהכסף. לקוח שיתקשר 20 פעם ביום לנייד, בד"כ גם יתווכח על התשלום, יוריד אותכם למחיר לא ריאלי, וגם לא ישלם בזמן. לקוח טוב הוא כזה שתיתנו את הנשמה עבורו, והוא יידע להעריך את זה, לשלם טוב ובזמן (וכמובן חשוב להיות הגונים במחיר ולא לנצל את זה!!!) הבעיה שלהגיע לאותם 20% צריך גם להתחיל עם כל ה- 100% ואז לראות עם מי ממשיכים. כמו שאמיר אומר, לא לפחד להגיד לא ללקוח, ולא להתבייש להיפרד מלקוח. את הזמן שאתם מבזבזים על לקוח בעייתי, תנצלו להרוויח מלקוחות טובים.
יואב | 29.06.12
5.
איך לבחור לקוחות טובים לעסק ?
אני מסכים עם אמיר בנושא לזרוק לקוחות שאינם טובים לעסק, אבל... רק לזרוק לקוחות זה לא מספיק, בעל העסק חייב לפעול באופן אקטיבי בכדי לשווק ולמכור את העסק שלו ללקוחות שהם בדיוק הלקוחות האופטימליים עבורו. אם בעל עסק חושב שהוא יכול רק לזרוק לקוחות מעצבנים ולא מתאימים ולקוחות אחרים יגיעו מעצמם..... צפויה לו הפתעה לא נעימה. ובדרך כלל למי שהכי קל לבחור את הלקוחות שלו זה לבעל עסק שיש לו שטף של לקוחות שמעוניינים בשירותים שלו, ואלה הם בדרך כלל עסקים שמבינים בשיווק ובמכירות.
דורון יניב יועץ עסקי שיווקי | 16.06.12
4.
נכון אבל...
זה מאד מייצג את הלקוח הישראלי. יש לי אתר מכירות בינלאומי. כל ההחזרות הבקשות, ההטרדות וה'הבטחת לי משהו אחר' מגיעים מלקוחות ישראלים, ולא חשוב אם הם כאלה שגרים בחו"ל או בארץ. זו המנטליות. אין כמעט פניות מלקוחות בחו"ל והם לקוחות חוזרים. חבל... אבל זה מה שקורה כאן.
אורן | 07.06.12
2.
ככתבה זה נשמע טוב.
זה מענין נשמע טוב וכמעט חלום של כל בעל עסק.בחיים כמו בחיים לא כל לקוח טרדן נודניק אנטיפתי אינו משאיר רווח נאה . מה עם לקוחות גדולים מי מבטיח שהלקוח הבא יעמוד בצפיות של נחמד ומשלם מחיר יקר .עסק יחודי שמספר לקוחות מוגבל אינו יכול להיות בררן בבחירת לקוחות ועוד מספר סיבות לא לותר על לקוחות נתח שוק וכו. הסיבות לפתיחת עסק בסוף רווח כספי ואת זה מצליחים בשילוב של כל הלקוחות שמאפשריםלנו להרוויח כסף . לקוח שאינו משאיר לנו אפשרות להרויח איננו רואים בו כלל לקוח . אי אפשר בכתבה של מספר מילים לתת עצות גורפות לכל העסקים בכל הענפים בכללי זה נשמע טוב.
אבי טאוב | 10.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת