אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון - צו הקפאת הליכים לקיקה עד יום ראשון הקרוב

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
הבעיה של הבנקים היא בטיטו ולא אטשרום. מאיפה בטיטו יביא עוד כסף?
נכון שהתוצאות שקיקה רעות, אך אם הכל היה תלוי באשטרום, הבנקים היו חוששים פחות. הבעיה העיקרית של הבנקים היא השותף המפוקפק, בטיטו. הוא מחזיק בחלק הארי של קיקה, חוזקו והונו לא ידועים, ממנו הבנקים חוששים. לא בטוח שאשטרום רוצה לדלל את בטיטו ולעמוד כחשופה בחזית, כיוון שבמצב הקיים יהיה קושי רב לשקם את קיקה תדמיתית. לא חוכמה לדלל שותף בעסק גוסס.... משה גאון לא סתם אמר אז שהתוכנית העסקית הזויה, לאחר שהוצע לו להיות שותף.... אני לא רואה איך קיקה משתקמת שתדמיתית וכלכלית.
ניתוח אובייקטיבי | 11.05.12
2.
ככה זה מתחיל
ואני אסביר: חשבו שיוכלו להקים כאן חנות רהיטים במחירים קצת (או הרבה) יותר גבוהים מאיקאה, בהנחה שיש כאן אוכלוסייה שיכולה להרשות לעצמה לקנות שם. הסתבר שאין אוכלוסייה כזו, ואם היתה, היא --היתה--, בלשון עבר, שכבוצע חקר השוק עבור קיקה (לפני 5-6 שנים?). כי היום, כנראה, אותם אנשים נאנקים תחת נטל המיסים ועלות המחייה שקפצה ב 30 אחוז ברגע שהריבית ירדה ל כ 2 אחוז. מה שגורם לכך שכמה עשרות (מאות?) אנשים איבדו את מקור פרנסתם, וגם הם הפכו לכאלו שלא יוכלו לקנות ולגלגל כספים. כך גם מה שקורה עם "האלו" - חברת התתקשורת הבינ"ל והסלולאר, שכרגע נמצאת בבעייה. מה כל זה אומר ? שאותם אנשים שיצאו מה"משחק" ולא יכולים לקנות (כי פוטרו, ואין להם הכנסה), יפסיקו לקנות במקומות אחרים, ויגרמו גם למקומות אחרים לאבד הכנסות, לפטר אנשים, שיצאו גם הם מהמשחק, וכך הלאה. חוץ מזה - עד תחילת שנה הבאה, מסתיימים חוזי ליסינג של כל אלו שלקחו רכב ב 2009, לפי שיטת המיסוי הקודמת, ואני מכיר לפחות 4 אנשים שכבר וויתרו, או שיוותרו על רכב הליסינג עם סיום החוזה הנוכחי. מה זה אומר ? שהעבודה של חברות הליסינג תרד, וגם ההכנסות, וגם הן יפטרו אנשים (בגלל שאין יותר צורך, וכי ירדו ההכנסות) - מה שיתרום לתוספת למובטלים (כן, כן, הממשלה, שחשבה "למצוץ" עוד כסף ממעמד הביניים העובד, ע"י מיסוי מטורף של רכב חברה, תביא בעצמה לעליית האבטלה)
 | 11.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת