אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הבוס החדש של באומן בר ריבנאי: "90% מהקמפיינים בתעשייה הם שיט"

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
מישהו זוכר את הפרסומות של סלקום ותנובה- על המשפחה הישראלית המאושרת?
אם מותג הוא לא הגון בבסיסו, ורואה בלקוחות שלו פרת מזומנים בלבד, לא יעזור כמה פרסומות ייפרסם ומה יגייס לטובת המותג. אפשר לראות עכשיו בתחום הסלולר, כמה השפיעו על הצרכנים של הבולשיט של סלקום ושות'. אנחנו לא משפחה שלכם, סלקום, משפחה לא עושקים.
הבלוף שקוף | 15.05.12
3.
הפרסום שיט? הסחורה שיט! קשה להשיג היום בגדים נורמליים, כל הבדים סינתתיים, דקים
כל דבר שקונים היום הוא חד פעמי - שלט של טלויזיה אפשר לתקן? מה פתאום? אם הלך השבב האלקטרוני בשלט זורקים וקונים חדש. מכונת כביסה תחזיק יותר מ-7 שנים? מה פתאום זה בנוי להתקלקל תוך פרק הזמן הזה. ככה מייצרים יותר פסולת שלא מתכלה וככה מגדילים את מחזור הצריכה. עדיין נשארו לי כמה חולצות שאני לובשת כבר 3 שנים, אבל המלאי של תוצרת האיכות הולך ונגמר. בסוף אעשה קורס תפירה ואדאג לאיכות בעצמי. קפיטליזם = חזירי תגידו, להיכנס לארצות מתפתחות ולתת להם את הידע הטכנולוגיה והכלים לפתח את המשאבים שלהם כדי לשקם את כלכלתם ואת חיי האוכלוסיה המקומית מישהו עושה? לעזור לאיכות הסביבה ע"י מיגור הבערות? אבל להקים שם מפעלים ולנצל את המשאבים לטובת התעשרות פרטית של בעל המפעל בעוד האוכלוסיה נשארת ברעב ובמחלות זה כן. (ואני מדברת לדוגמא על יבשת אפריקה).
שקופים, נמתחים על הגוף, לא מחזיקים  | 15.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת