אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט" - קדמי שוקל: מבצעים אחידים בכל הארץ

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
בולשיט
לכל הרשתות ישנ מחירים מופקעים קחו למשל שמפו פינוק בשווקים ברשת יש ,ברשת חצי חינם ובסיטונאים ניתן להשיג את אתו השמפו במחיר של עשרה שקלים או פחות לעומתם ברשת מגה על כל סיניפיה ורשת שופרסל על כל סניפיה המחיר לא פחות מ-13 שקלים וכשיש מבצע כל שהוא זה מותנה בקניה בסכום מסוים ולא כולל את המוצר שבמבצע זו רק דוגמא קטנה ביותר אז לפני הקניה חישבו לאן ללכת ולעשות קניות
דוד | 22.05.12
26.
רמי לוי אינו אומר את האמת - מחירים ברמי לוי גבעת שאול ירושלים -לציבור החרדי ,נמוכים משאר הסניפים
רמי לוי, טול קורה מעיני הצרכנים... לציבור החרדי יש אצלך תנאים מיוחדים...... המחירים בחנויות האחרות לא זולים יותר משופרסל דיל.... ולכן הפסקתי לקנות אצל רמי לוי.... ולא רק אני הפסקתי..
ירושלמי | 16.05.12
25.
אני מבין שאני קול קורא במדבר בגל הפופוליזם הנורא ששוטף את המדינה, אבל אתם השתגעתם?
גל קומוניזם שוטף את המדינה ומחרב את הכלכלה ונשלם על זה מחיר נורא. מחיר של אבטלה, של מצוקות חברתיות ושל מה שעובר על יוון.מגיב מטומטם אחד אומר שהמדינה תקבע את כל המחירים, מה אתה אומר....קומוניזם. כולם שמחים על חגיגת הסלולר ושוכחים ש10000 עובדים יפוטרו עד סוף השנה ושכמה מהחברות יקרסו תוך שנתיים ושכולנו נשלם על זה בפנסיות שלנו בהפסד של הרבה יותר כסף. מטורף אחר מציע שהחברות הסלולריות יסתפקו ברווח של 2 מיליון בשנה, משקיעות מליארדים וירוויחו כלום, ממש הגיוני.... גל החקיקה והפופוליזם יגרום לבריחת הון החוצה, ליציאת השקעות מהמדינה ולפגיעה בכלכלה שכבר החלה. כשמשכנעים את כולנו ש"הטייקונים" הם אוייבי העם זה בעצם לירות לעצמנו ברגל. לא סתם המדינות המצליחות בעולם הן אלו שידידותיות למשקיעים ובעלות מערכת רגולציה יציבה ולא כאלו שהרגולציה בהן משתנה כל יום
אבישלום | 16.05.12
24.
מישהו שם לב לכמות השקיות הורודות שצרכן ממוצע של רמי לוי צורך בקנייה אחת?
לרמי לוי ושאר בעלי רשתות שיווק אחרות לא אכפת מהנזק הסביבתי העצום ששקיות הניילון סוג ג' שלהם גורמות. אני מצפה מרמי לוי ודומיו לצאת בקמפיין משותף שיחנך, כן כן יחנך! את הלקוחות להגיע עם שקיות בד ויקמץ בניילונים.
ציונה | 16.05.12
21.
תוצאה הפוכה לפופוליזם מטופש
וועדת הגאונים תגרום לכך שהרשתות יגבילו את המבצעים,אולי אפילו יתאמו מבצעים ביניהם והמפסידים כרגיל נהיה הצרכנים.זו התוצאה של פוליטיקאים שחושבים שיכולים לגרום לעסקים להתנהל.אני מציע לכל חבר כנסת לנהל קודם עסק שלו,להרוויח כסף בשוק חפשי,לפני שהוא מתקן עסקים של אחרים.כוחות השוק יותר חזקים מנסיונות לרגולציה.
רוני | 16.05.12
20.
ממשלה של מנותקים-כל מה שתעשו, מנהלי שיווק יותר יצירתיים והפתרון שלהם יגיע מהר מכפי שחשבתם
הפתרון צריך להיות בהסברה לציבור וחינוך לצרכנות. 1. ללמד בבתי ספר כלכלה וכלכלת משפחה. 2. לחנך את הציבור להצביע ברגלים. 3. בתוספת לפרסומות של משפחה ירוקה, צריך גם להראות משפחה חכמה!!!
מישו  | 16.05.12
15.
המחירים אצל רמי לוי
תראו מי שמדבר.רמי לוי עובד על כולנו.המחירים אצלו בכל הסניפים שווים??? הוא פשוט עובד על כולנו כמו כל בעלי הסופרים.המחירים אצלו בכלל לא זולים.הוא שם את העגבניות בכניסה לחנות (האיכות שלו ירודה לרוב)מקבל פרסום חינם.מגלגל את העיניים לשמיים משחק אותה צדיק אלק!!!!! האם היום הוא מוכר בכל הסניפים עגבניות ב שקל?????
חומי | 16.05.12
9.
יש לי פלאשבק...
למי שזוכר את הסדרה "משפחת קוסבי", באחד הפרקים של העונה האחרונה, בה היתה אצל איזו בת דודה שגרה אצלם, אותה בת דודה (פאם) היתה לוקחת חברה של אמא שלה מהשכונה הישנה (שכונת מצוקה) לקניות בסופר ליד הבית של משפחת האקסטבל. עם הזמן הצטרפו עוד ועוד קשישות, כולל רשימת קניות לקשישים אחרים שלא יכלו לבוא ופאם וחבריה כבר לא עמדו בעומס. התברר כי הסופר ליד משפחת האקסטבל, והסופר (היחיד) באותה שכונת מצוקה, הם סניפים של אותה רשת בדיוק, אך בשכונת המצוקה לא היתה לקשישים בחירה, ועקב גילם וחוסר ניידותם, הם היו בעצם לקוחות שבויים ולכן נאלצו לקנות קופסאות שימורים דפוקות, ולשלם מחירים יקרים בהרבה מאשר אותו סופר ליד משפחת האקסטבל הנמצא בלב שכונה עמידה בהרבה, אך בה יש סניפים של סופרים אחרים, ולכן בגלל התחרות, מורידים מחירים ועושים מבצעים. הפתרון באותו פרק היה להכנס לסניף שליד משפחת האקסטבל (כל הזקנות - וכבר היו די הרבה, והן עוד פירסמו את הרעיון לחבריהם שהגיעו גם) ושילמו את החשבון במטבעות של 1 סנט... בארץ המצב אינו שונה. ההבדל בין הערים הגדולות לבין הפריפריה הוא מחריד. בערים הגדולות יש מספר סניפים של סופרים שונים אז יש תחרות, לעומת ישובים רחוקים ומבודדים וקטנים יותר בהם יש סופר אחד, והמחירים מופקעים. אגב, לפעמים זה לא רק בפריפריה... ראו את שביתת הסטודנטים של בר-אילן במחאתם נגד סניף "מגה בעיר" שבשכונת רמת אילן (שכונת מגורים מול האוניברסיטה בה רבים משכירים דירות). חוק למבצעים זהים בכל הסניפים בכל הארץ הוא חוק נכון ומבורך.
 | 16.05.12
4.
החזירות הכי גדולה:"שופרסל" במצפה רמון-המרכול היחידי בעיירה העצובה הזו,עושקים את התושבים!
מחירים גבוהים לפחות ב-25% מכל מקום אחר. עושק, פשוטו כמשמעו...ואל תספרו לנו שזה בגלל המרחק ממרכזי האספקה כי באילת המרוחקת הרבה יותר המחירים נמוכים יותר כי יש תחרות. חוץ מזה-במצפה רמון הארנונה נמוכה יותר..למה זה לא מתבטא במחיר? נוחי דנקנר, תתבייש!
דפנה | 16.05.12
2.
ביום שני השבוע ברמי לוי פרדס חנה הירוקות והפירות היו זולים יותר משמעותית מאשר בסניף בקרית מלאכי
עברתי בסניף פרדס חנה בצהרים, בערב כשחזרתי הביתה נהנסתי לסניף בקרית מלאכי ונדהמתי, לא חשבתי שיכול להיות באותה רשת הפרשי מחירים כל כך משמעותיים לירקות ופירות.
ראיתי במו עיני | 16.05.12
1.
קחו לדוגמא את מהפכת החלב של עדן טבע מרקט המחירים זהים בכל הארץ
זה מרגיש מאוד נוח ובטוח ברשת שאתה קונה בה שאתה יודע שהמחירים של הרשת הינם זהים בכל הארץ ולאוו דווקא אם אתה גר באיזור יקר יותר אתה צריך לשלם יותר על האוכל שלך. עדן טבע מרקט הורידה מחירים למוצרי החלב בצורה דרסטית ובכל הארץ המחיר אחיד. כל הכבוד.
יובל | 16.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת