אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחקר: אלבומי מוזיקה שדולפים לרשת זוכים להצלחה רבה יותר בחנויות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
המחקר מוטעה
אלבומים שדלפו מוקדם לרשת הם אלבומים שהיה בהם ענין לציבור ושהיה סביבם הרבה באזז. לא פלא שהם נמכרו הרבה. לעומת זה אלבומים שלא מענינים אף אחד לא עלו מוקדם לרשת ולא נמכרו. ההוכחה שזה ההסבר האמיתי נמצאת בפיסקה האחרונה בכתבה: "ממצא מפתיע נוסף שעולה מהמחקר הוא שדווקא אמנים מוכרים ומצליחים נהנים מהפיראטיות יותר מאשר יוצרים אלמוניים יחסית". או במילים אחרות אלבום של יוצר לא מוכר שדולף לא גורם לו להימכר הרבה. לעומת זאת אלבום שלא יוצר מוכר שהופץ ברשת נמכר הרבה (כמובן בזכות זה שהוא דלף...)
שלום | 20.05.12
1.
לא מה אתה מדבר..
יש פה היגיון מאוד בריא למכור דיסק פיזי ב-15$ ולהרוויח עליו 5% רווח נקי (השאר עלות ייצור ועוד) מאשר למכור דיסק דיגיטלי, לאפשר לגולש להעבירו בין כל מכשיריו השונים ולהרוויח עליו 98% מהמכירה רווח נקי. אני לא רואה את הסיבה שבגללה חברות המדיה הגדולות עדיין מתעקשות להישאר כמו שהן..
ירון | 19.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת