אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": המפעילים הווירטואליים דורשים מחברות הסלולר הנחה במחיר

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
ל29: תתפלא...
יש הרבה אנשים שרוצים פרי פייד מכל מיני סיבות וההוכחה היא שלמרות שגם לפני ההזולות האחרונות (ואפילו לפני כניסת הוירטואליות) הפרי פייד עדיין היה מאוד יקר יחסית למה שאפשר היה להשיג בפוסט פייד באותו זמן ובכל זאת היו מספר מיליוני מנויי פריפייד במדינה. במציאות יש ביקוש ויש שוק של כמה מיליוני מנויים שהחברות הוירטואליות יכולות לשרת אותו יפה מאוד וגם לעשות רווח נאה באותו זמן.
החתול החשמלי | 21.05.12
29.
למגיב 27 - מי צריך היום פרי פייד? הרי בהוט אתה לא משלם דמי מנוי אלא רק 10 אגורות
לדקת שיחה או אסמס... וגם בגולן טלקום, 10 שח בחודש (בפרי פייד של רמי לוי אתה משלם חצי מזה ולא מקבל דבר) ויש לך 60 דקות שיחה, 60 סמסים ו10 מגה. אז מי צריך בכלל פרי פייד היום? השיחות דרך הכרטיסים האלה סתם יקרות.
בני | 20.05.12
27.
שייפנו לשוק הפריפייד.
שוק של מספר מיליוני משתמשים במדינה שהחברות הגדולות (כולל החדשות) אינן מראות בו עניין ושלפי המחירים של רמי לוי גם הוירטואליות אינן מעוניינות בו. לוירטואליות יש נקודות מכירה רבות והן מתאימות טוב למודל הזה של הסלולר רק שעדיין אין בו תחרות. הן יוכלו לצבור קהל משמשים רב אם יציעו תוכניות אטרקטיביות בפריפייד.
החתול החשמלי | 20.05.12
24.
טוב, אז ככה
***למען הסר ספק , ולמען הגילוי הנאות - איני נציג של אף אחת מהחברות. *** יש לי שני מכשירים. הייתי בריבוע הכתום, ועברתי לרמי לוי. רמי לוי עובד ברשת פלאפון - כש"הוט" פתחו, עברתי אליהם, תוך מחשבה שמכוון שגם הם עובדים באותה רשת, לא תהייה בעייה. אבל - הפלא ופלא - אחד המכשירים לא הסכים להשאר מחובר (כל הזמן איבד את הרשת), בעוד המכשיר השני עבד רק בתצורת "רומינג", למרות שאני נמצא באיזור רחובות, שבו אמורות להיות אנטנות של מירס. חשבתי שהבעייה היא עם הסים של המכשיר שלא מצליח להתחבר, אז החלפתי בין הסימים, ושוב - המכשיר שהתחבר קודם - עבד, והמכשיר השני - המשיך להתנתק. כך שבסופו של דבר, אני אאלץ לחזור לרמי לוי, כי שם הכל עבד.
 | 20.05.12
19.
עם מחירי הכניסה של גולן והוט אין קיום לחברות הוירטואליות
הדרך היחידה שהחברות הוירטואליות יוכלו לשרוד זה אם יהפכו למשווקים של החברות הישנות, של המסלולים הזולים שלהן. במילים אחרות, במקום שסלקום תוריד את המחירים ללקוחותיה ובכך תצור סחף של דרישות מצד לקוחות אחרים להורדת מחיר, היא יכולה להוריד המחיר רק ללקוחות הום סלולאר שמשתמשים ברשת שלה, ובכך הום סלולר תהפוך למשווקת של סלקום ללקוחות המחיר הנמוך. בכל מתווה אחר אין קיום לאורך זמן לחברות הוירטואליות.
משה | 20.05.12
14.
לכול מי שמשמיץ את רמי לוי, כדי שתיכנסו ותקראו
אז ככה: הייתי בכנס מאוד נכבד שבו רמי לוי קיבל פרס על מנהיגות טובה בישראל, הוא עלה לנאום ואני לא אשכח את דבריו, שבו שאלו אותו, למה הוא לא עושה פרסומות בכלי המדיה וענה: שהוא מעדיף להשקיע את הכסף בצרכן עצמו שבו הוא מוריד לו מחירים מאשר לשלם לחברות הפרסום. קבלו אותו! בן אדם צנוע וענו שלא מחפש כבוד ופאר באמת בא לעשות חסד עם צרכני ישראל! ועליו נאמר: "כן ירבו"
שירן | 20.05.12
13.
עם כל הכבוד לרמי, אין טעם כרגע להשאר אצלו.
גם אנחנו עברנו לרמי לפני כמה חודשים. עכשיו עזבנו להוט. רמי לא יכול להתחרות בשתי החברות החדשות. מצד אחד, חבל לי על רמי, כי הוא זה שהתחיל להוריד על הברכיים את החברות הישנות. גם רצוי שהוא ימשיך לפעול בשוק, שתהיה עוד אלטרנטיבה, אם הוט פתאום תתחיל לתפוס ישבן ולהעלות את התעריפים(העלאה זוחלת). בכל מקרה, לעניינינו: אצל רמי לוי, בתוכנית החדשה שלו, משלמים 17.90 לחודש כשזה רק נותן לך את הזכות לשלוח סמס ב- 14 אגורות ולשוחח ב- 17 אגורות לדקה. אצל הוט אין כלל דמי מנוי והמחיר, הן של סמס והן של דקת שיחה, נמוך מאצל רמי לוי(10 אגורות לשניהם). אצל גולן, יש אמנם תשלום חודשי של 10 שקלים, אבל הוא כולל בתוכו 60 סמסים ו- 60 דקות של שיחה ו-10 מגה של גלישה. בנתונים האלו, אין זכות קיום לוירטואליות ובעצם, גם לותיקות, עם האנטנות הפיזיות בחוץ. אבל כמו שראיתי בראיון כלשהו, עם בכיר לשעבר בחברה סלולרית(או בכיר בהווה), החברות יודעות שלא כולם ממהרים לעזוב, אפילו אם יש מישהו יותר זול. זה כמו שיש אנשים שקונים מכונית יקרה ולאו דווקא זולה. לא אכפת להם לשלם. יש גם כאלו שאין להם כוח וחשק להתחיל להתארגן ולעזוב לחברה אחרת. יש כאלו שאולי אפילו לא יודעים על התעריפים של החברת החדשות. לי אישית ניראה מאוד לא הגיוני שאין כמויות אדירות של אנשים שמנסות לעזוב את שלוש החברות הישנות. אבל זה רק אני. כל אדם, הוא משהו אחר :-)
 | 20.05.12
12.
גולן טלקום באמת הכי חזק וכולם לא יודעים איך להתמודד, אז מלכלכים עליו, עללק הוט מובייל
קיבל יותר כניסות, שקר אחד גדול, ידוע שלגולן יש לו יותר מ40000 אלף לקוחות חדשים ולהוט רק 23000 אז מה הם מבלבלים במוח. וכשי אני שומע שגולן לא יעשו רשת זה עוד פעם שטויות, הרי השקיעו מצרפת 500 מיליון יורו, וגם נתנו פיקדון למשרד התקשורת של 360 מיליון שקל, אז מה אתם מבלבלים במוח, אני כל כך אכלתי אותה אם הוט שאני לא מאמין בהם בכלל הם שחקנים מבלבלים במוח כל היום עם הפקידות שלהם בדיוק כמו סלקופ פלאפון ואורנג'...
משה | 20.05.12
10.
עברתי כבר לפני מספר חודשים, לא נראה לי שאעבור שוב.
לפני כחודשיים עברתי מאחת החברות הגדולות לאחת החדשות ואני חוסך משהו כמו 150 ש"ח לחודש (בערך מאה מול מעל 250 שהייתי משלם לחזירים). אמנם אני יכול לחסוך איזה עשרה שקלים לחודש אם אעבור שוב, אבל ייקח לי ארבעה חודשים רק להחזיר את המחיר של הסים (משהו כמו 40 ש"ח...). בקיצור - אם הייתי מספיק עצלן כדי לא לריב עם החזיר ששילמתי לו עשר שנים, לא נראה לי שאני אטרח לעבור בשביל עשרה שקלים לחודש.
 | 20.05.12
8.
עצומה להסרת האנטנה הסלולארית מרמות רמז בחיפה
כל תושבי רמת אלמוגי, רמת ספיר,רמת אלון, רמת חן, רמת גולדה, נווה שאנן, שכונת זיו, הטכניון, סביוני הכרמל, הגגות האדומים. אנא מכם כנסו לעצומה (חיפוש בגוגל) ותחתמו, כי בריאות ילדינו ומשפחתינו חשובה יותר מכל אינטרס כלכלי של חברה פרטית. האנטנה עדיין לא פעילה ותהיה מכוונת בקרוב לטווח קרינה גדול מהרגיל שתפגע בכל התושבים שמצויינים למעלה !
רמת אלמוגי | 20.05.12
7.
ל - 1
תקח בחשבון שרמי לוי יכול לאיים לעבור להוט מובייל או גולן טלקום. עכשיו יש לו אופציה. אז כן פלאפון יורידו את המכנסיים כדי להילחם בחדשים. אני דרך אגב לקוח של רמי לוי סלולר וכך גם בני משפחה שלי. חסכנו ב 5 חודשים משהו כמו 1000 ש"ח בהוצאות, ואם הוא יצליח להוריד את המחירים ולגלגל אותם לצרכן אז נחסוך יותר!!
א מ | 20.05.12
3.
ל1 - לא הבנתי את העוקצנות והביטול כלפי רמי לוי..
אם לא אנשים כמותו, כולנו היינו משלמים הרבה יותר. הרי ברור שהמחירים שהוא הציע גרמו לכך שהמפעילות החדשות יחתכו עוד יותר במחירים בכדי להתחרות גם בו. וכמו בשוק הסיטונאי, גם כאן הוא עזר להורדת מחירים. צריכים להודות שיש לנו גם כאלה בשוק המקומי ולא חארות רודפי בצע. ולא, לא עובד של אף אחד, אני אישית עברתי להוט מובייל ואני יודע שהמהלך לא היה מבוצע בצורה טובה כזו אילולא הוא.
 | 20.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת