אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מלחמת כריות: מותג דגני הבוקר MONDAY חוזר למדף

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
נו,הם ממשיכים לזרוק את הכסף בכוח
הבעייה שלהם לא הייתה הפצה ואפילו לא טעם ,הבעיה שלהם הייתה ונשארה שהשוק מוצף בשחקנים ותיקים,מבוססים,חזקים ומה לעשות עושים עבודה טובה ואילו למאנדי אין שום בשורה הם פשוט לא מגיעים לידי יצירת התנסות במוצר שלהם ,בקיצור הם ישפכו עוד כסף על קמפיין ועוד חצי שנה יעיפו אותם עוד פעם מהרשתות . תגידו במאנדי את לא לומדים את השוק ? מנכ"ים ומנהלי שיווק עושים טעויות אבל מקפידים שתהינה טעויות חדשות לחזור על טעויות זה פשוט טמטום
מר קטינג | 21.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת