אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צפוף בכביש: 2.6 מיליון מכוניות בכבישי ישראל

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
שאלות לאופיר מהרצליה מתגובה 5 או למי שיש מערכת גז מותקנת שיכול לענות על זה
א. מוניות בדרך כלל בארץ הן עם מנוע דיזל האם אפשר להתקין מערכת גז במנוע דיזל ? ב.כשצריך טיפול כל 15000 ק"מ בעלות של 350 ש"ח הכוונה היא לטיפול מעבר לטיפולים הרגילים שהאוטו צריך ? ג. השמן שעולה בין 100 ל-300 ש"ח שצריך להחליף כל 5000-7500 ק"מ אפשר להחליף אותו לבד ?
אייל | 27.05.12
5.
שרות גרוע עם נתונים שקריים
כבעל מערכת גז ברכב מסוג מונית הגומעת אלפי ק"מ בחודש רוצה לעלות כמה נקודות בהחלטת הסבת מערכת לגז מערכת גז עולה מעל 8500ש"ח כולל מערכת שימון למערכת השסתומים כמו כן חייבים להחליף שמן מיוחד שנע בין 100ש"ח לבין 300ש"ח כל 5000-7500 ק"מ יש להוסיף עבור שיפוץ מערכת כל 40000ק"מ בעלות של 1000ש"ח וכן טיפול כל 15000אלף בעלות של 350ש"ח לערך כמו מחיר הגז הגיע כבר ל4.40 ובעיית תחנות הדלק מאוד קשה ואין פריסה ארצית טובה צריכת הדלק גבוהה ב20%עד 30% יותר ושלא יעבדו אליכם כמו לא לגעת במערכת גז הולנדית השרות הגרוע ביותר למערכת הטובה ביותר ראו הוזהרתם , כאשר העובדים בורחים אז מה יומרו הלקוחות שנאלצים להתקע עם נותני שרות גרועים
אופיר | 26.05.12
2.
מעל הכל, אחד הדברים שבאמת העלו את המספר
הוא העובדה שחברות ליסינג מציעות היום עסקאות יחסית אטרקטיביות למעמד הביניים שמחפש שפשוט יהיה לו רכב מנקודה א' לנקודה ב', יש מגוון די רחב של עסקאות. למשל אנשים מעדיפים לקחת ליסינג פרטי באלבר ולשכוח מכאבי הראש של הטיפולים וכדומה מאשר לקנות עצמאית.. מבין אותם, זה חתיכת סיפור לעשות הכל לבד, ומה לעשות שלאנשים יש דברים קצת יותר חשובים לדאוג להם.
ניב | 24.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת