אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": המדינה מנצלת ירידה במחיר הבנזין להעלאת מרווח השיווק

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
מתנצל אבל לא הבנתי
מדוע עלי לסבסד את ״חנויות הנוחות ״ במחיר הדלק ? אם אני נכנס לתדלק אני רוצה לשלם רק על מחיר הדלק והשרות ( מילוי אויר , בדיקת שמן , הנייר שנותנים לזה ומגב השמשות ) פעם ראשונה הבנתי מהכתבה שבמחיר הדלק אני ממנתי גם את חנויות הנוחות אם העסק רווחי שימשיכו , אם לא אז כמו כל בעל עסק שיסגרו בכלל נראה לי מוזר הענין הזה
עופר | 31.05.12
12.
פקידוני האוצר מחפשים כבר את הג'וב החלומי הבא ומקבלים החלטות נגד הציבור
ולטובת הטייקונים. חייבים לשים סוף להפקרות בקשר שבין הון לשלטון ולהכניס תקופת צינון של לפחות חמש שנים בכל הקשור במעבר של פקיד ציבור לגוף פרטי אשר טיפל בענייניו במהלך השנים בהן עבד כעובד מדינה.
עופר | 30.05.12
9.
ארבע שנים לקח לאוצר להבין איך עובד שוק הדלק ???
"המהלך בוצע לאחר עבודה של ארבע שנים, שבמהלכן המדינה ניסתה, ללא הצלחה, להבין את מבנה העלויות של חברות הדלקים בכלל ושל ארבע מובילות השוק - פז, דלק ישראל, סונול ודור אלון - בפרט". ארבע שנים לקח לאוצר להבין איך עובד שוק הדלק ??? ארבע שנים ??? מה הם עושים שם? עובדים שעה ביום פעם בשבוע ?
אחד | 30.05.12
7.
ועכשיו הן ירוויחו הרבה יותר !!
"חברות הדלק צמצמו גם הוצאות תפעוליות על ידי פיטורי מאות עובדים, ביטול הנחות תדלוק העלאת דמי השכירות לבעלי תחנות." - תהיו בטוחים שהם לא יורידו חזרה את דמי השכירות ולא יעלו חזרה את המשכורות לעובדים... אז ככה שהן יצאו מורווחות מהמהלך...
פסימיסט | 30.05.12
3.
מדינה ארורה!!!
לא יאמן!!! הלובי של חברות הדלק בכנסת עושה את שלו. הח"כים והשרים נוסעים 55,000 ק"מ בשנה ומוציאים אלפי שקלים על דלק בחודש מכיסנו, אז מה אכפת להם. שאנחנו נשלם והם ימשיכו לנסוע במכוניות שרד שלהם בלי הפסקה. הם בטח משאירים את הרכב ממונע כל הלילה כדי לחסוך בזמן בבוקר, כדי לרוץ ולשרת את הציבור.... :)
אזרח פשוט | 30.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת