12. צריך גם לבנות מחלפים וגשרים! מחלף קמה, מחלף דבירה, ומחלף להבים צפון/רהט, אז למה אתם מתפלאים שזה עולה 300 מיליון שקל? באר שבע עיר המים | 04.06.12 (ל"ת)
11. המחיר זהו מחיר ש'הלקוח' מוכן לשלם, לא המחיר האמיתי של עלות + רווח סביר. מחיר הזוי לחלוטין שאין לו שום קשר למציאות. אילן | 03.06.12 (ל"ת)
10. תמהני בין כביש 6 לצומת להבים יש צומת קמה, צומת דבירה וצומת להבים עצמה. הכביש כמעט תמיד פנוי, פרט לפקקון של רבע שעה בצ. להבים לכיוון צפון בימי חמישי בערב. על זה לשים 300 מיליון ש"ח?! מאור | 02.06.12 (ל"ת)
9. אני מקווה שסוללים 3 נתיבים בכל כיוון כבר מההתחלה זה ממש טיפשי להרחיב אחרי שנתיים, כמו שקורה בקטע המרכזי כיום. גל | 02.06.12 (ל"ת)
7. כמה זמן בנו את הרכבת לטיבט .5 שנים .30 אלף עובדים 2000 רופאים ואחיות .מגה פרוייקט 670 גשרים בדרך לטיבט עשרות מנהרות בנו . אורך מסילה כתבתי ? 4500 ק,מ גובה הבנייה ברום המקסימלי כתבתי ? 4950 מטר ועכשיו לחלם 7.5 ק"מ 30 חודש .ממוצע של 4 חודשים לקילומטר. 40 מיליון שקל לקילומטר כביש .זול מאוד הקבלן יקבל כל חודש 10 מיליון . הוא צריך להביא טרקטור קטן לסיים את העבודות רכבת סין טיבט 4500 ק"מ | 31.05.12 (ל"ת)
3. 300 מליון שקל? רק אני תוהה איך סלילה של 7.5 קילומטר עולים 300 מליון שקל? ניחא היו שם הרים (שצריך לחצוב), או אגמים (שצריך להקים גשרים מעליהם). סנטה קלאוס | 31.05.12 (ל"ת)
כביש 6 מתקרב לנגב
12 תגובות לכתיבת תגובה