אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ייצוגיות נגד גולן טלקום ו-HOT מובייל: לא ערוכות לניידות

45 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

45.
להתרחק מהוט מובייל כמו מאש
חברת הוט-מובייל מתעללים בי מזה כחצי שנה. הצטרפתי אליהם לפני חצי שנה והתנתקתי לאחר כרבע שעה עןד בסניף, אלא שהסתבר שהם משכו מחשבוני כסף כבר בחודש שאחרי כאילו אני לקוחה שלנם. אז יידעתי אותם בטעות והם מצידם הבטיחו החזר כספי כבר בחודש לאחר מכן. החזר כספי לא הגיע מזה כחצי שנה, וזאת לאחר שיחות חוזרות ונשנות מצידי - עשרות שיחות. כל פעם הבטחות והתנצלויות אבל כסף אין. אני ממליצה בחום להתרחק מהוט מובייל כמו מאש, המציאות גרועה מכל דימיון.
ט | 21.10.12
44.
עברתי להוט מובייל קיבלתי ניתוק קו ויחס מזלזל
כבר למעלה מ- 24 שעות שהקו שלי מנותק. אינספור פניות לשירות לקוחות (זמן המתנה ממוצע לנציג - 40+ דקות). אף אחד לא מסייע. מבטיחים לחזור עם תשובות ולא חוזרים. מסרבים להעביר לממונה/אחראי. שלחתי תלונה למשרד התקשורת. פניתי בפקס׳ ובמייל להוט מובייל ונאדה. הקו שלי מנותק כבר 25 שעות. השיא היה כשאחרי כל מסכת התלאות הלכתי למרכז שירות/מכירות בדיזנגוף סנטר והנציג שם שאל אותי: ״אולי הבעיה אצלך?״. ועניתי לו שכנראה שכן, כי אני פרייארית עם הסכם ניוד אליהם. 
מירה בל | 25.06.12
42.
משרד התקשורת כרגיל לא ערוך ולא בודק
מעבר לכך שאני חושב שהתביעה קנטרנית והזויה, הגוף אותו צריך לתבוע וממנו צריך לדרוש הסברים לחוסר ההיערכות והמוכנות של החברות תוך וידוא מראש והתראות לחברות הגדולות שלא ישחקו משחקים ויעכבו את העברת הלקוחות תוך עיכוב תהליך הניוד, הוא משרד התקשורת , זה חוזר על עצמו שוב ושוב, וכל פעם מתפלאים מחדש, מדוע אנחנו הלקוחות צריכים לסבול מחוסר מחשבה/מקצועיות/מיומנות מינימלית של אותם ״עובדי ציבור״ שיושבים במשרד התקשורת, הן באגף הפיקוח שמורכב כולו מאנשים חסרי הבנה ויכולת והן מאגף הנדסה שיש שם אולי בן אדם אחד איכפתי ומקצועי, זה התפקיד שלהם וחבל שכספי הציבור מתבזבזים על אנשים חסרי מעוף ויוזמה, מציע למבקר המדינה לבדוק מה קורה שם, בטוח שזה יגרום לפיטורים מיידיים של לפחות 90 אחוז מעובדי המשרד ..כל הכבוד לגולן טלקום, התביעה הייצוגית לא תצליח מכיוון שאין סיבה לתביעה, סבלנו הרבה יותר קשה מהחברות הישנות..
מיקי | 07.06.12
40.
חשוב ביותר ולידיעת כולם ושלא תגידו שלא אמרנו לכם!
לידיעת כולם,החברות סלקום,אורנג',סלקום מ.פ.ח.ד.י.ם!!! על כל ניוד שמתבקש ,החברות מתקשרות ומציעים חבילה שנקראת ללא הגבלה ב-149 ש"ח,(כנראה מתואם בכל החברות קרטל)אבל אם בכל זאת החלטתם להתנייד,רגע לפניי הניוד נציגי החברות מתקשרים ונותנים הנחה נוספת של 50 ש"ח לתקופה של 12 חודש ומשווים את המחיר מול גולן טלקום,ולמרות זאת ניידתי את המספר מאחר ואני מצביע ברגליים ומעניש את החברות הותיקות לא מגיע להם פרסים לאחר שעשקו אותנו.החברות הותיקות מערימות קשיים,שירות לקוחות בכלהחברות הותיקות גרוע ביותר והמתנה ממוצעת על הקו לפחות חצי שעה ויותר(שיא החוצפה שהנציג מציין שיש להם שירות לקוחות ולגלון טלקום אין).חברת גולן טלקום,ללא שירות לקוחות אבל עומדת ביעדים של אספקת כרטיסי הסים למרות הקשיים שמערימות החברות והקרטלים של הסוללר, כולם חייבים בשם המהפכה לצאת נגד כל הקרטלים שעשקו אותנו וטחנו לנו את הכיסים לא אתפלא אם התביעה שבכתבה לא יזומה שלא תגידו לא אמרנו לכם!!!!
דרור | 06.06.12
39.
מהירות הגלישה ואיכות הקו בגולן מצוינים, הניוד עבר חלק לגמרי ובמהירות.
השבוע עברתי מסלקום לגולן ומרוצה לגמרי. תוך יומיים הגיע הסים והניוד עבר חלק לגמרי תוך שעתיים. הכל היה בלי להרגיש. הדבר הבולט ביותר הוא מהירות הגלישה. פי כמה וכמה מזו שהייתה לי בסלקום ואיכות הקו מצוינת. ממליץ בחום. רק המלצה אחת לגולן, צריך בסמארטפון להעביר את האינטרנט אל גולן. זה כתוב באתר שלהם ובאופן ברור. כדאי שההסבר הזה יגיע ישר עם הסים כדי לחסוך את הכניסה לקריאה באתר. מרוצה לגמרי.
מרוצה לגמרי מגולן | 06.06.12
38.
היום ניידת לגולן
היום בבוקר קיבלתי את 3 הסים של המשפחה , האמת התלבטתי האם להפעיל , ניסיתי אחד ישר קיבלתי מאורנג הודעה שאפשר לקבל ללא הגבלה ב135 שח האם אני רוצה לפנות לשירות. באתר של גולן נאמר שבעוד כ3 שעות הניוד יבוצע ואני אקבל מייל... חכיתי 3 שעות ואז נכון ב"איחור" של 4 דקות הגיע המייל המיעוד הניוד הושלם. בלב רועד לקחתי את הסים של גולן ושמתי אותו בטלפון שלי. והינה מזהה רשת אני מחובר לגולן. טוב עכשיו בודקים. אני מחייג מהטלפון לטלפון השני (שלא נוייד) ועובד, מחייג מהטלפון השני לטלפון המנוייד זה לא עובד.. ישר ירד לי החיוך שהכל עבר והתחלתי להריץ את כל סיפורי האימה שלקוחות מדברים. כמו כולם שלחתי מייל לשירות של גולן זה לא עובד.. אחרי כשעה פתאום הטלפון המנוייד מצלצל מספר מוכר. אחרי השיחה אני בודק את כל האופציות של חיוג מהבית מאורנג מסלקום לטלפון של גולן ועובד. כלאמר הניוד עבד ועבר בהצלחה . שלחתי מייל לשירות שזה עובד וסליחה על הטירחה. אחרי המאמר המעייף הזה אני אומר נכון יש בעיות גם כל הספקיות הישנות היו להן בעיות בהתחלה, נכון שאולי היה אפשר להתארגן אחרת מבחינת שירות (אישי) אבל היום הכל עובר לSAAS (שירות עצמי) , צריך רק סבלנות. הערה לגולן - חזקו את שירות הלקוחות תחזרו למיילים (אפילו באוטומט ) תנו קצת יחס ישראלי לא צרפתי והציבור ישכח מחבלי ילדות.
דני | 05.06.12
36.
מה נראה לכם..
חברים יקרים,הרי ברור לכולם שמנסים לגרום לחברות החדשות ובמיוחד לגולן תקשורת להיסגר,ומי מנסה..כמובן אלא שהולכות להפסיד כלומר חברות התקשורת הותיקות ובעליהם... וכמובן לאחר שיבדקו הדברים יתגלה שמי ששיבש את נידות המספרים זה החברות הותיקות ואז הם לא רק יפסידו לקוחות אלא יפצו גם את החברות החדשות על שיבושים מכוונים. אז שיהיה בהצלחה לחברות החדשות,בסוף הטוב ינצח...
שרון | 05.06.12
34.
לא צריך ניוד
תחליפו רק ספרה אחת במספר הטלפון , תסמסו לכל הלקוחות שלכם או תשלחו מייל תראו שזה לא נורא , ודרך האינטרנט חברת "נתק" פועלת להפליא , תוך 3 ימים ניתקו אותי מאחת החברות הבוזזות שבמדינה. כך למשל אם אתם בסלקום במקום 052 - תקבלו 058 והמספר הקודם ישאר באורנג במקום 054 תקבלו 058 וכנ"ל.
אלמוני | 05.06.12
31.
אהבה
אחלה של חברה תמיד יש תקלות בהתחלה גם כשמתחתנים לא תמיד מבינים אחד את השני אבל בשמתחילים להבין מתאהבים ויש תיקשורת טובה בין בני הזוג אותו דבר בסלולר בהתחלה יש כל מיני בעיות קטנות ואח"כ כשמתחיל להסתדר אז הכל זורם ופשוט מתאהבים ומשלמים הרבה פחות אז קדימה תתחילו לחסוך ותפסיקו לחשוב על שטויות......
 | 05.06.12
29.
אני בגולן ןאני מאוד מרוצה - כנסו
אני בגולן ןאני מאוד מרוצה - גם לסלקום היתה בהתחלה בעיות רשת אתם זוכרים שכינסו את כולם ביד אליהו - דברים כאלו מתרחשים, אין עילה לתביעה כי החברה עושה כל מה שהיא יכולה במסגרת האילוצים בכדי להביא לצרכן את הבשורה במחיר נמוך . אז לא יקרה כלום אם תחכה כמה ימים או שתחזור לחברה הקודמת שלך לחודש ואז תיבור למסלול הזול - בכל מקרה אין עילה לתביעה- זה מריח כתביעה יצוגית שממומנת "י החברות הגדולות שחוות נטישה רצינית
יואב | 05.06.12
23.
אורנג' סלקום ופלאפון צריכות לקבל תביעה על:
כל השנים בהם גבו מאיתנו כסף על דמי קישוריות שבעצם אנחנו משלמים להם והם משחקים בינם לבין עצמם עם הכסף הזה. על חבילות מוגזמות. על חבילות דקות בחו"ל עם תאריך תפוגה כדי שלא ננצל תמיד את כל החבילה אפילו אחרי שנחזור לארץ. על קנסות יציאה מופרזים על כלום. על מחירי פלאפונים פי %50 מהמחיר בחנות פרטית. על הטריק חיוב זיכוי. על חיובי יתר בקבלות. על נתינת שירות מתנה לחודש ראשון והתחלת חיוב בחודש השני בלי להזכיר ללקוח. וקצרה היריעה מלפרט........................ ואני כמו כולם מאחל לזה שתובע שבסוף לא יקבל כלום ויצטרך לשלם את הדמי טירחה ואת משרד העו"ד של גולן טלקום והוט...... גולן הוריד את כולם מתחת ל100 שקל, ואתה בגלל חוסר סובלנות רוצה להרוס לנו הצרכנים את החגיגה??? מי ממן לך את התביעה? אפ"ס
ליאור | 05.06.12
21.
מגיע לנו שבעקבות התביעה החברות האלה יסגרו
אנחנו פשוט מטומטמים כשזה נוגע לצרכנות, תאוות בצע של אנשים בהגשת תביעה ייצוגית. הלוואי שהתביעה תצליח, החברות ייאלצו לשלם מיליונים ופשוט ייסגרו, ואנחנו כמו פראיירים נמשיך לשלם 300 שקל בחודש לאורנג'\פלאפון\סלקום. אני בטוח שאותם תובעים שייקבלו 50 שקל חזרה יהיו מאוד מרוצים.
איציק | 04.06.12
17.
אני נוייידתי היום לגולן טלקום...
ולא, אני לא טוקבק בתשלום. נויידתי אני ואישתי היום, והכל בסדר. אומנם היה יום וחצי של קשיים, אבל עכשיו הכל תקין, ויש שיחות ללא הגבלה, ויש סמס, ויש גלישה!! והכל ב99 ש"ח... (ואישתי לא חורגת..) אל תשכחו ש90% מהכתבות באינטרנט ובעיתונות מוזמנות ע"י הטייקונים והחברות הגדולות שרוצות שהן ייכשלו.. ואם הם ייכשלו, אנחנו נשלם הון תועפות לעד! אל תישברו, גם לסלקום היה קשה בהתחלה... וגם לכולם. אין שום בעיות עם גולן ברשת, ושהקטנות יישארו - יש תחרות במשק!
שגיא | 04.06.12
16.
לי לא היו שום בעיות של ניידות
רכשתי כ-3 סימים עבורי + עוד 2 סימים עבור חמי . כל הסימים נרכשו מחברת הוט מובייל בזמנים שונים במהלך השבועיים האחרונים. אפילו פעם אחת לא הייתה לי בעייה של ניידות . לכל המאוחר לאחר יום המספרים נויידו. ברוב מקרים שלאחר מספר שעות. נראה לי שלבחור יש בעייה ספציפית .
רוני | 04.06.12
15.
אני מסכים – צריך לתבוע. שבוע אני ללא קו
ואין למי לפנות. אני וכל המשפחה מנותקים. גולן טלקום יושבים בתל אביב. לא בעיה לגייס ביומיים אנשים. אבל מה לעשות? זה גם חלק מהפוליטיקה. אני כלקוח לא מעוניין בה. ואני חושב שחייבים להטיל קנס או עונש על התנהלותן של חברות החדשות. זה יהיה לקח להבא. צפיויות עוד רפורמות. בתחומים אחרים.
נתן | 04.06.12
11.
תקראו טוב טוב במיוחד אנשי משרד התקשורת
כאחד שניהל בעבר את אחד ממרכזי ניוד המספרים של אחת מחברות התקשורת ההסבר הוא פשוט. למעשה אין הבדל (ולא צריך להיות)בין ניוד לגולן טלקום או להוט או לכל חברה אחרת. העניין הוא שהחברות הננטשות יכולות להחליט שברגע שמגיעה בקשת ניוד לגולן נגיד, הם משחררות אמנם את המספר אבל לא מעדכנות את המתגים שלהם לאן הלקוח עבר. זה יוצר מצב של חצי ניוד. כי מצד אחד המספר עבר מצד שני ברגע שהמתגים לא מעודכנים בכוונה מי שיתקשר ללקוח הזה למעשה השיחה תיפול. עכשיו תשאלו למה התופעה רווחה הרבה יותר מול גולן והרבה פחות מול הוט? 1. הוט מתבססת על מערכת הניוד של מירס ושל הוט ה"רגילה" אלה מערכות משופשפות שכבר עובדות הרבה שנים. מי שיעשה להוט בעיות היא יכולה לעשות בחזרה. 2. וזה יותר משמעותי, הוט מחזיקה 50% משוק התקשורת העסקית וקווי ה backbone של כל חברות התקשרות. המשמעות היא שבלי השירות של הוט לקווים אלו כל התקשורת הפנים ארצית של כל מפעלי התקשורת טלפןניה ואינטרנט יפלו תוך שנייה וישתקו את החברות האלה. זאת הסיבה שאין לאף אחד אינטרס להפריע להוט. לגולן טלקום אין אף מנוף מול החברות האלה לכן כולם משחקים איתם משחקים
סולי | 04.06.12
2.
תביעה גם נגד מדינת ישראל
התביעה היצוגית צריכה לכרוך גם את המדינה באמצעות משרד התקשורת שהפרה את אמון הציבור לה המדינה מחוייבת באופן שהיא הרגולטור שהיה צריך לבצע את כל בדיקות הנאותות הנדרשת מיזם בתחום הסלולר שמעוניין להיכנס לתחום כל כך רגיש ובעל משמעות יום יומית לאזרח הקטן ולעסקים. באופן שהם לא בדקו לעומק את יכולות הספקים היא חטאה לחובתה הציבורית כלפי אזרחיה. אני מאלו שמהיום הראשון נסיתי להירשם להוט ורק כשראיתי את הברדק בחברה המתנתי כ10 ימים. לאחר שנרשמתי בסניף פ"ת לתדהמתי ביום המחרת אמרה לי מנהלת הסניף כי לצערה במערכת לא קבלה את ההזמנה כי "המערכות נפלו"???מערכת מחשובית אין לבעיה לטפל ב10000 מנויים חשדים או 100,000 זוהי מכונה ממוכנת ולא בני אדם. סופו של דבר מנהלת הסניף שיתפה אותי בבעיות החברה והמליצה לי לא להירשם בשלב זה.
רוני | 04.06.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת