אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עוזי יצחקי רואה ברכבת פתרון: "שעה ועשר דקות מתל אביב לכרמיאל, חמישים דקות מתל אביב לבאר שבע"

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
הבעייה העיקרית היא לא הרכבת, לא הבינעירוני
אלא העירוני, כי אני יכול להגיע מבאר שבע לתל אביב בשעה, אבל בתוך תל אביב ייקח לי עוד שעה להגיע לאן שאני צריך ובתוך באר שבע עוד 25 דקות עד שאני מגיע לרכבת, אז מה יצא מזה, צריך רכבת תחתית בתל אביב ואז במקום שעה בתוך ת"א ייקח רבע שעה, 20 דקות ואנשים לא יצטרכו להגיע עם האוטו, בנוסף צריך להוזיל את הרכבת, כי זה עולה אותו דבר כמו לנסוע באוטו שבכל מקרה בבית, כי צריך לנסוע בשבת ובלילה שאין אוטובוסים ואין רכבות.
אור | 05.06.12
1.
השקעה בנגישות הרכבת ופחות במהירות
מה יעזור לנוסע , רכבת יותר מהירה ב-10 דקות . כאשר לאחר מכן הוא מתעכב להגיע לביתו ב - שעה ו -20 דקות . צריך לתקצב את שיפור התחנות והזזתם במקרי הצורך לנקודות אסטרטגיות . אם מכללות יעברו בסיבסוד המדינה לקרבת תחנת רכבת 90 % מהסטודנטים יגיעו ברכבת גם אם היא תהיה איטית קצת .
יואב  | 05.06.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת