22. אין בעיה, בתנאי שיבדקו מול רמת זיהום נכונה לרכב המסויים שלי ולשנת הייצור שלו אני נוסע ברכב תקין לחלוטין, שלפי מכון דיזל ומכונאי מומחה פשוט לא יכול להיות יותר תקין - משאבת הזרקה מכויילת ותקינה, שמן איכותי חדש, ממיר חדש וכו'. בשנים האחרונות החמירו את הבדיקות לרמה הרבה מעבר לזו שהרכב (התקין !) תוכנן לה ולכן אני כל שנה נכשל בטסט ועובר בסיבוב שני אחרי שאני מביא אישור ממוסך על משהו. ישראבלוף במיטבו. אין הרבה כלי רכב כאלה על הכביש - אז או שיתנו לכלים האלה להיגרט לבד או שהמדינה תתכבד ותקנה אותם מאיתנו ותגרוט ולחלופין תיתן זיכוי מס של 10-20K ש"ח לקניית רכב חדש ונקי. אחרת זו פגיעה בזכות הקניין - ושילמנו הרבה מאד מסים כדי להיות בעלי הקניין הזה. בעל דיזל עתיק | 11.06.12 (ל"ת)
21. מצויין נמאס מהרכבים שפולטים עשן שחור. אתה נוסע עם חלון פתוח ומקבל מכת עשן לפרצוף. כל יום אני רואה 2-3 כאלה נשבע לכם אם היה מלשינון הייתי מתקשר כל יום ומדווח. אחת התופעות המעצבנות על הכביש אלעד | 11.06.12 (ל"ת)
20. מה אחוז הרכבים עד 1995 ששווה להשקיע כאלו מאמצים בבדיקה. אחוז הרכבים הישנים קטן יחסית והקילומטראז שהם עושים קטן עוד יותר. האם זיהום האויר שיחסך שווה את ההוצאות של המדינה והמכונים ושל בעלי הרכב ? אילו הכסף הזה היה מופנה לניקוי נחל אחד האם תרומתו לאיכות הסביביה לא היתה גדולה יותר ? או שמא מטרת המבצע הורדת רכב מיושן מן הכביש על חשבון קניית רכב חדש נוסף והמסים שהוא מכניס למדינה .... הפוסל במומו. | 11.06.12 (ל"ת)
18. מצטרף לכל הנאמר בתגובות בנוגע לאוכלוסיה שנוהגת ברכבים מהסוג הנ"ל. בנוסף מסקרן אותי אם התעריף של הבחור שמעביר לי את הרכב טסט באשדוד יעלה ובכמה? נכון ללפני חודשיים, 300 ש"ח זה לא כזה נורא. ברוך כהן | 11.06.12 (ל"ת)
17. סחטנים! למה בארה"ב חיים טוב בלי הטסט המיותר הזה? המצאה ישראלית לסחוט את האזרח. עלאק דמוקרטיה עלאק נבחרי ציבור לובי | 11.06.12 (ל"ת)
15. נוסע בטרנטה עם צמיגים סינים והבלמים גמורים - מנסה לסוע לאט ! ואם יקרה משהו גם לא נורא גם ככה קשה ! אז אם זה יגמר בכביש ! אני כבר לא אשלם לביבי על פינוי הטרנטה המעוכה שלי איןכסף-שהמדינה תתקן | 10.06.12 (ל"ת)
12. כל הטוקבקים (כולל אני)- נכתבו ע"י מי שאינו יכול לעמוד בגזירה. את העשירים זה לא מעניין ירון | 10.06.12 (ל"ת)
11. אין בעיה, בתנאי שיבדקו מול רמת זיהום נכונה לרכב המסויים שלי ולשנת הייצור שלו אני נוסע ברכב תקין לחלוטין, שלפי מכון דיזל ומכונאי מומחה פשוט לא יכול להיות יותר תקין - משאבת הזרקה מכויילת ותקינה, שמן איכותי חדש, ממיר חדש וכו'. בשנים האחרונות החמירו את הבדיקות לרמה הרבה מעבר לזו שהרכב (התקין !) תוכנן לה ולכן אני כל שנה נכשל בטסט ועובר בסיבוב שני אחרי שאני מביא אישור ממוסך על משהו. ישראבלוף במיטבו. אין הרבה כלי רכב כאלה על הכביש - אז או שיתנו לכלים האלה להיגרט לבד או שהמדינה תתכבד ותקנה אותם מאיתנו ותגרוט ולחלופין תיתן זיכוי מס של 10-20K ש"ח לקניית רכב חדש ונקי. אחרת זו פגיעה בזכות הקניין - ושילמנו הרבה מאד מסים כדי להיות בעלי הקניין הזה. בעל דיזל עתיק | 10.06.12 (ל"ת)
9. מה יהיה עם רכבי האספנות ? .זו מכת מוות למכוניות ישנות שבעליהן רוצים לשמרן עד היותן רכב אספנות האם תקנה זו אינה בניגוד לחוק הקנין ? האם הירוקים רוצים לגרום לכך שרכבי אספנות יהיו מושבתים במחסנים ? שלום | 10.06.12 (ל"ת)
8. תורידו מחירים! למה מכונית בת 17בישראל עולה כמו בת שנתיים באירופה???? הלוא מי קונה מכונית ישנה? העשירון העליון? לא, העניים ובני המעמד הבינוני! ממשלת הרשע. | 10.06.12 (ל"ת)
7. לפי הטוקסבקיסטים - עדיף להחנק מעשן ולא לשלם כמה שקלים ולתקן את האוטו. עם מוזר וקוטר ברמות | 10.06.12 (ל"ת)
5. פשוט ימשיכו לשלם שוחד קצת יותר גבוה בטסט בפעם האחרונה ראיתי שהבוחן משתמש ברכב שלי כדי להעביר במחשב הבדיקות רכב נוסף אוי | 10.06.12 (ל"ת)
4. המזהמים ימשיכו לשחד ולזהם. ושומרי החוק יצטרכו לשלם מכיסם. זה קל להוציא חקיקה "ירוקה" פופוליסטית, שברובה היא המצאת מסים עקיפים נוספים. למה לא מחוקקים נגד המפעלים המזהמים? ואם מחוקקים אז למה לא אוכפים את זה? כי את האזרח הקטן הרבה יותר קל לדפוק. kg | 10.06.12 (ל"ת)
3. תחנות דלק למה לא בודקים את תחנות הדלק שלא עומדים בתקנים ומוכרים דלק מהול ומזהם שגורמים לנזקים ברכב אלי | 10.06.12 (ל"ת)
נוהגים במכונית ישנה? מספטמבר יהיה יותר קשה בטסט
22 תגובות לכתיבת תגובה