אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נוהגים במכונית ישנה? מספטמבר יהיה יותר קשה בטסט

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
אין בעיה, בתנאי שיבדקו מול רמת זיהום נכונה לרכב המסויים שלי ולשנת הייצור שלו
אני נוסע ברכב תקין לחלוטין, שלפי מכון דיזל ומכונאי מומחה פשוט לא יכול להיות יותר תקין - משאבת הזרקה מכויילת ותקינה, שמן איכותי חדש, ממיר חדש וכו'. בשנים האחרונות החמירו את הבדיקות לרמה הרבה מעבר לזו שהרכב (התקין !) תוכנן לה ולכן אני כל שנה נכשל בטסט ועובר בסיבוב שני אחרי שאני מביא אישור ממוסך על משהו. ישראבלוף במיטבו. אין הרבה כלי רכב כאלה על הכביש - אז או שיתנו לכלים האלה להיגרט לבד או שהמדינה תתכבד ותקנה אותם מאיתנו ותגרוט ולחלופין תיתן זיכוי מס של 10-20K ש"ח לקניית רכב חדש ונקי. אחרת זו פגיעה בזכות הקניין - ושילמנו הרבה מאד מסים כדי להיות בעלי הקניין הזה.
בעל דיזל עתיק | 11.06.12
20.
מה אחוז הרכבים עד 1995 ששווה להשקיע כאלו מאמצים בבדיקה.
אחוז הרכבים הישנים קטן יחסית והקילומטראז שהם עושים קטן עוד יותר. האם זיהום האויר שיחסך שווה את ההוצאות של המדינה והמכונים ושל בעלי הרכב ? אילו הכסף הזה היה מופנה לניקוי נחל אחד האם תרומתו לאיכות הסביביה לא היתה גדולה יותר ? או שמא מטרת המבצע הורדת רכב מיושן מן הכביש על חשבון קניית רכב חדש נוסף והמסים שהוא מכניס למדינה ....
הפוסל במומו. | 11.06.12
11.
אין בעיה, בתנאי שיבדקו מול רמת זיהום נכונה לרכב המסויים שלי ולשנת הייצור שלו
אני נוסע ברכב תקין לחלוטין, שלפי מכון דיזל ומכונאי מומחה פשוט לא יכול להיות יותר תקין - משאבת הזרקה מכויילת ותקינה, שמן איכותי חדש, ממיר חדש וכו'. בשנים האחרונות החמירו את הבדיקות לרמה הרבה מעבר לזו שהרכב (התקין !) תוכנן לה ולכן אני כל שנה נכשל בטסט ועובר בסיבוב שני אחרי שאני מביא אישור ממוסך על משהו. ישראבלוף במיטבו. אין הרבה כלי רכב כאלה על הכביש - אז או שיתנו לכלים האלה להיגרט לבד או שהמדינה תתכבד ותקנה אותם מאיתנו ותגרוט ולחלופין תיתן זיכוי מס של 10-20K ש"ח לקניית רכב חדש ונקי. אחרת זו פגיעה בזכות הקניין - ושילמנו הרבה מאד מסים כדי להיות בעלי הקניין הזה.
בעל דיזל עתיק | 10.06.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת