אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אולד ספייס נופל אחרי ההשקה

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
הנפילה של אולד ספייס היא דוגמא מצויינת ל:
הקמפיין הבינלאומי של אולד ספייס היה בהחלט מן המשובחים שנראו על גבי מסך הטלוויזיה בזמן האחרון. יחד עם זאת, מחיר חדירה מאוד גבוה בתוספת עם אכזבה ופער ציפיות בין המוצר לקמפיין המבטיח הביא לנטישה חדה של הצרכנים שביצעו קנייית התנסות ראשונית. שום קמפיין , מוצלח ככל שיהיה לא יביא מכירות אם המוצר אינו עומד בסטנדרטים של הצרכן (בייחוד אם יש לו לא מעט חלופות בשוק הדאורדורנטים). להערכתי, גם אם פרוקטר יואילו בטובם להוריד את המחיר , אז עדיין לאיהיה מהפך משמעותי במכירות. יהיה קשה להחזיר אמון צרכני במוצר
אסף | 12.06.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת