אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל ברנד פור יו: "רמי לוי יודע שהוא לא ירוויח מהרשת שלו"

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
ל- 16, הכלכלן- רשת קמעונות שכזאת לא רק משלמת לעובדים...
ואז הם קונים ומוכרים מוצרים. זה הרבה יותר מורכב. הם שופכים כמויות של כסף על פרסום. יש להם יכולות לוגיסטיות שהצבא יוצא מבויש לידם. כדי להפעיל את הלוגיסטיקה הזאת, ומערכי השיווק שלהם, הם מעסיקים המון עובדי מטה, שאותם אתה לא רואה בסופר... איכות עבודתם פרט לחלק השיווקי היא הזאת שקובעת על כמה נדל"ן תשלם הרשת בלי שתמכור בנדל"ן הזה בכלל סחורה. כמו כן, ידוע שיש שעות שיא, ושעות שפל. בשעות שפל, צריך להעסיק מינימום עובדים, או לסגור את הסניפים בכלל. ההבדלים ביעילות התפעול של הרשתות הם שמאפשרות את פערי המחירים, ופערי הרווח שלהם. בקשר ללשלם קצת כסף לעובדים- אז כולם משלמים שכר מינימום לעובדים שאתה רואה בסופר. כולל רמי לוי, ושופרסל.
כלכלן בשקל | 18.06.12
35.
חשוב שתהיה תחרות מול המונופולים תנובה/שטראוס/אוסם
אם חלק מהמוצרים לא איכותיים אל תקנו אותם, אני קניתי ניוקי עם המותג "מגה" וזה היה דוחה. אבל ימשיך לקנות חברות עלומות שם כדי ליצור תחרות אמיתית ולא להיות שבוי של חברות ענק. עד היום לא קונה תנובה ושטראוס רק במעדניה. אני נגד ההתבכינות של בעל המותג. אבל זה האינטרס שלנו למחירים שפויים.
גלעד | 18.06.12
34.
המותג פשוט מצויין
אתם פשוט נופלים בפח חושבים שככל שהמוצר יותר יקר הוא איכותי יותר -וזאת טעות שעליה אתם משלמים הרבה. פשוט טעות של ילדים. המותג לא נופל באיכותו מהרבה מוצרים אחרים ואף יותר טוב בחלקם. רמי לוי הוא בן אדם שהאף שלו בעננים והוא צריך להגיד תודה למותג שמינף אותו כל כך גבוה.
ניר | 18.06.12
32.
אה, הוא לא ירוויח מהרשת שלו?
מעניין, עד היום הרשת מרויחה כמעט 100 מיליון שקל בשנה, אז הוא לא ירויח. מעניין. קביעה מאוד מלומדת. איך בדיוק רמי לא ירוויח מהרשת שלו? הוא כבר מרוויח, הוא הרוויח, והוא ירוויח. לא ברור לי מה פשר המשפט הזה. למה נותנים לאנשים כאלה במה בכלכליסט?
אסף | 17.06.12
31.
רמי לוי מספיק גדול בכדי לפרוש מהמותג ב- 2015
אם הקפי המכירות שלו יעלו כל שנה כפי שעלו עד עכשיו, אז ב-2015 הוא לא ירצה לשמוע על המותג אלא ייבא הכל בעצמו מחו"ל או שימכור את הרשת בבת אחת לרשת בינלאומית. אושר עד זה סיפור אחר לגמרי יש להם קהל שבוי של חרדים, אם רבנים יגידו שאושר עד זה המהדרין והשאר לא אז כל החרדים יקנו רק שם.
. | 17.06.12
25.
אדיני-כל עוד הממשלה הזו תמשיך להתקיים אתם תוכלו להמשיך להשתולל ללא הפרעה כי
הממשלה הזו מעוניינת שמזון-כמו דיור ושאר מוצרים-ימשיכו להמכר במחירים גבוהים כך היא תגבה הרבה יותר מיסים.כל נושא הרגולציה הוא בלוף אחד גדול והוא למראית עין בלבד.במדינה שממשלה מתנהגת כאחרון גובי דמי חסות אז אתם ממש צדיקים
אבי | 17.06.12
20.
קונה רק המותג - חיסכון של עשרות אחוזים מול הגנבים של אוסם ותלמה
לכו תבדקו בעצמכם..בכל המחלקות בסופר הם הכי זולים...כמה אפשר עוד לשלם על השם של אוסם למשל??? כמה ניתן להם עוד לעשוק אותנו..הם גנבים ולא רואים אותנו הצרכנים ממטר...רק מותג פרטי!!! רק ככה הם ילמדו...ואל תגידו שלא אמרו לכם..אל תהיו פראיירים
אליוט | 17.06.12
19.
חייבת כמה מילים על מותגי הבית
אני לא נאמנה לרשת סופרמרקטים מסויימת, קונה פה וקונה שם, וגם מוצרי מותגי הבית. אבל, חייבת לומר שאין דין מותג בית אחד כדין שני. מותגי הבית של סופרסל, הם באיכות מצויינת, דבר שניתן לנחש כבר מקריאת שם היצרן על גבי האריזה. המחירים נוחים מאד. לעומת זאת, "המותג" שקונים ברמי לוי, מוצרים מאיכות ירודה ומיצרנים עלומים. המחירים נוחים ביותר, אבל השורה התחתונה לא משתלמת בלשון המעטה. מוצרי מגה בתווך, יש ביניהם סבירים ויש פחות, ובכל מקרה אני פחות מנוסה בהם. אלא שלושת העיקריים אם אינני טועה, ומה שאני רוצה לומר זה שאין להתייחס ל"מותגי הבית" בשיחה כאיזשהו ז'אנר אחד או משהו שניתן לדבר עליו בהכללה. תודה על ההקשבה..
עינת זילכה | 17.06.12
18.
מה המותג שונה מכל רשת דורסנית רעבתנית אחרת ?
המותג משיג מחירים נמוכים מיצרנים שמוכרים את המוצר המקורי על אותו מדף. אז המחיר הוא עניין של כמה אתה רוצה להרוויח על חשבון הצרכן. סיפורים של מחירי הפסד סיפרנו כבר בימי תיאטרון האוהל.... לי זה עולה יותר.... אל תמכרו לנו שטויות. לקוח חכם קונה במפוצל את הקניה שלו. ברשת הזו את המוצרים הזולים שלה וברשת אחרת את המוצרים הזולים שלה. חוץ מזה, לא פחות חשוב לבחון מי היצרן של המוצר. לעיתים אעדיף לשלם יותר בגלל עניין אידאולוגי ולא רק רווח אישי שלי. אז תפסיקו לחשוב שהצרכן הישראלי הוא השה התמים והמטומטם כי הוא מתחיל לעשות חשבון אמיתי וכן, הוא גם מתחיל להתחשבן איתכם....
דודו | 17.06.12
14.
תחרות מול איכות
מוזר שהמותג איננו מעוניין או לחילופין הרשתות הקיקיוניות לא מאפשרות למותג למכור לחצי חינם/כמעט חינם/אושר עד כמצויין בכתבה מהסיבה הפשוטה הם פוחדים מתחרות אמיתית שהיינו שיורידו מחיר אמיתי ללקוחות ובמיוחד שהם נהנות מהרווח כבעלי מניות ההפך הוא נכון הם לא רוצים לקנות מהמותג-במקום לתת למותג עוד רווח הם מורידים ישר ללקוחות -זה מה שקרה לרמי לוי שלא משתף פעולה
אלי  | 17.06.12
13.
אושר עד
המותג עושה טובה גדולה לאושר עד שלא מוכר להם כי ככה אושר עד יודע לחפש את האלטרנטיבות שיביאו למחירים הזולים בעוד שהמותג יוצר מומופול אצל השפוטים שלו כולל ויקטורי /מחסני השוק וכדומה ולמעשה התחרות ביניהם להורדת מחיר תחסל את אחד מהם שגם ככה חלקם הולכים על קרעי תרנגולת מה ההבדל בין חצי חינם/כמעט חינם/אושר עד לבין מייצרי המותג שהם בתחרות אמיתית מול המותג ולא רווח אחיד או הפיכתו לחסר רווח בתחרות
משה | 17.06.12
3.
איזה קטע!
אני כבר כמה חודשים טובים בשורט על המניה שלו. ראיתי את השורט בתיק מניות של אתר שחקן מעוף והחלטתי להכנס גם. מקווה שכבר השבוע אסגור ברווח של איזה 15%:-) אגב, נרשמתי באותו האתר לקורס אופציות, משהו טוב. בזמנו עשיתי את החלק הראשון והיום החלטתי שאני מסיים את הקורס ואתחיל לעבוד עם אופציות.
רון | 17.06.12
2.
סחורה באיכות ירודה מאוד
קניתי פסטה "המותג" נמסה בבישול. בחיים לא ראיתי דבר כזה. קניתי שוב. חשבתי שטעיתי בבישול משהו. נעליים. נמסה. תוצרת טורקיה סוג ז" . החזרתי לרמי לוי. מיד החזירו כסף וביקשו סליחה. הבנת אדון בינלאומי. ??? אתה מתחבא אחרי שמות. הם מפסידים כסף ולקוחות בגללך.
משה | 17.06.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת